رفتن به پیاده روی با اسکیت های کفش برقی Moonwalker Shift

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم رفتن به پیاده روی با اسکیت های کفش برقی Moonwalker Shift
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

شاید نباید از دیدن کسی که در سالن های مرکز همایش هانتینگتون پلیس دیترویت اسکیت می کند تعجب می کردم. اشتباه نکنید، امروز چیزهای جالب زیادی در Automate اتفاق می افتد، اما هرگز به ذهنم نرسید که کفش 1400 دلاری امکان پذیر باشد.

برای ثبت، آن شخص Abe Pleta، مهندس ارشد مکانیک و طراحی یکپارچه و کارمند سوم در Shift Robotics بود. نام شرکت تمرکز آن را نادیده می‌گیرد – حداقل در حال حاضر (کسی می‌داند پروژه‌های آینده ممکن است آنها را به کجا برساند). این محصول با صدها بازوی روباتی که کف نمایشگاه را پوشانده اند فاصله زیادی دارد.

این استارت‌آپ ظاهراً به عنوان نماینده کنسرسیوم پیتسبورگ در این رویداد حضور داشت – عملاً مجموعه کوچکی از شرکت‌های جالب مستقر در این منطقه که شامل شرکت موجودی پهپاد Gather AI نیز می‌شود. اما یک لایه جالب دیگر برای حضورش در این رویداد وجود دارد: Shift به طور فزاینده ای به سمت بازار سازمانی نگاه می کند. این یکی از آن بازارهای بالقوه غیرمنتظره است. افرادی که در انبارها کار می کنند پیاده روی زیادی انجام می دهند. کفش های Moonwalker این شرکت این پتانسیل را دارد که به افراد کمک کند تر راه بروند، نه سخت تر.

اعتبار تصویر: رباتیک شیفت

Shift در سال 2018 توسط Xunjie Zhang تأسیس شد که پس از چهار سال در رولزرویس برای تحصیل در رشته مکاترونیک در CMU بازگشت. پلتا می‌گوید: «او سعی می‌کرد سر کار برود و اغلب دیر می‌آمد. او فکر کرد، خوب، من یک اسکوتر می خرم، بنابراین مجبور نیستم به دنبال جای پارک بگردم. و بعد، قرار است با ماشینی برخورد کنم. باید از پیاده رو استفاده کنم پیاده روی خیلی کند است. چگونه می توانیم آن را سریع تر کنیم؟ این پیدایش ایده است.»

پس از سال ها توسعه در مورد آنچه که به Moonwalkers تبدیل می شود، این شرکت در اکتبر گذشته Kickstarter را راه اندازی کرد. بدون هیچ تیم بازاریابی برای صحبت کردن، Shift هنوز هم موفق شد یک موفقیت ویروسی در دستان خود داشته باشد و در کمتر از دو روز به هدف 95000 دلاری خود رسید. از آنجا همه چیز کمی کند شد، اما شرکت موفق شد تا پایان کمپین 329000 دلار به دست آورد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استریم بازی های PS5 به آیفون و آیپد

علاوه بر روابط عمومی داخلی، کمپین تامین مالی جمعی به Shift این امکان را داد تا مشخص کند که واقعاً بازاری برای کفش های نیمه اسکیت 1400 دلاری وجود دارد. با گسترش و مقیاس شرکت، می تواند به تدریج این قیمت را کاهش دهد. پلتا می‌گوید Moonwalkers برای همه حامیان ارسال شده است و اکنون Shift در حال انجام خریدهای پس از Kickstarter است. با از بین رفتن سرمایه‌گذاری جمعی، این شرکت قصد دارد امسال سری A را افزایش دهد.

من از پلتا پیروی کردم و Moonwalkers را برای چرخش روی زمین بردم. کفش ها در مجموع ده چرخ دارند. چهار دسته دو چرخ موتوردار و یک جفت چرخ غیر موتوری در جلو وجود دارد. تفکر پشت دومی این است که از توپ پا برای فعال کردن حرکت چرخ ها استفاده می شود – شبیه به اسکیت های غلتکی / تیغه ها – بنابراین موتور کردن آنها می تواند یک خطر بالقوه باشد. خود چرخ ها از پلی اورتان ساخته شده اند.

اعتبار تصویر: رباتیک شیفت

پلتا می‌گوید جورج پاول، بنیان‌گذار و اسطوره صنعت اسکیت‌بورد Powell-Peralta، از طریق یک تاپیک به او یک «دوره تصادف» در مورد چرخ‌ها داد. با این حال، درگیری او با این شرکت از آنجا شروع می شود و به پایان می رسد. پلتا می گوید: «او اصلاً درگیر نیست. او گفت، من می خواهم در اسکیت بورد بمانم. این دنیای من هست.'”

Moonwalkers بسیار تمرکز بر تحرک دارند، اگرچه باید سرگرم کننده باشد. آنها می توانند تا 7 مایل در ساعت – یا تقریباً 2.5xa راه رفتن استاندارد انسان را طی کنند. پلتا اضافه می‌کند که می‌توانید در مسیر پیاده‌روی متحرک فرودگاه، با نزدیک‌تر شدن به 12 مایل در ساعت، کمی سرعت بگیرید. آنها همچنین باید بدون مشکل از امنیت فرودگاه عبور کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برتر برای غیرفعال کردن تاچ پد در لپ تاپ های ویندوز 11

علیرغم نام، Moonwalkers نسبتاً سنگین است و چهار پوند است. که نیاز به عادت کردن دارد. به احتمال زیاد ماهیچه های شما بعد از روز اول کمی درد خواهند داشت. وزن به دلیل درایو ترن و باتری است – Shift می گوید که شما باید با شارژ حدود 6 مایل برد داشته باشید، اگرچه متغیرهای مختلفی از جمله شیب وجود دارد.

خود کفش ها نیز مستلزم عادت کردن هستند. کفش‌هایتان را به پا می‌کنید و بند‌های Velcro را روی آن‌ها تنظیم می‌کنید. چرخ‌ها در جای خود قفل می‌شوند تا زمانی که به کفش سمت راست یک چرخش پاشنه بدهید و نور سفید کناره را سبز کنید. از آنجا، عملیات کاملاً شبیه اسکیت غلتکی است، فقط خود کفش ها بیشتر کارهای سنگین را انجام می دهند. متوجه شدم که به طور تصادفی آنها را در میانه راه در نقاطی متوقف می کنم و در این روند کمی من را عصبانی می کنم. Pleta می‌گوید که این شرکت به طور مداوم الگوریتم‌ها را تغییر می‌دهد، که از طریق به‌روزرسانی سیستم‌افزار OTA در دسترس خواهند بود.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

درست است، نیمی از راهروی مرکز همایش را اسکیت کردم و برگشتم. من کاملاً مطمئن هستم که بعد از 20 تا 30 دقیقه دیگر تسلط مناسبی بر همه چیز داشتم.

مسیر محل کار برای شرکت جالب خواهد بود. من آن را به سفری تشبیه کردم که مجیک لیپ در حال حاضر در حال گذراندن آن است و از هدست های مصرفی 3000 دلاری به سازمانی تبدیل شده است. واضح است که با فروش این کالاها به صورت عمده پول بیشتری می توان به دست آورد – اگرچه باید از OSHA و سایر حلقه های نظارتی عبور کنید.

پلتا می‌گوید: «ما در حال پی بردن به این موضوع هستیم. “تاکنون ما در پنج سال توسعه هیچ آسیبی نداشته ایم. هنوز هیچ یک از حامیان یا مشتریان ما آسیب ندیده اند.»

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ufP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *