سامسونگ جدیدترین گوشی‌های تاشو را پیش از Unpacked معرفی کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جدیدترین گوشی‌های تاشو را پیش از Unpacked معرفی کرده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سامسونگ هرگز با یک راز عالی نبوده است. در برخی مواقع، شرکت با انتشار محصولات بزرگ خود قبل از عرضه، به سیل بی وقفه نشت متمایل شد. از آن زمان، پست های وبلاگ توسط مدیر تلفن همراه TM Roh به یک سنت تبدیل شده است.

آخرین رویداد Unpacked یک هفته دیگر است که برای اولین بار در حیاط خلوت سئول این شرکت برگزار می شود. با توجه به برنامه شش ماهه عرضه پرچمداران غول سخت افزاری به خوبی تثبیت شده، همیشه مطمئن هستیم که Galaxy Flip 5 و Galaxy Fold 5 در راه هستند.

مدیر اجرایی در پست امشب تائید کرد و نوشت: «به عنوان مثال، تا کردن و باز کردن را در نظر بگیرید. ساده به نظر می رسد. با این حال، این سادگی که کاربران احساس می‌کنند تنها از طریق تمرکز دقیق بر روی آنچه ضروری‌ترین و شهودی است، به دست می‌آید. ظاهر شیک و مینیمال دارای عملکرد تخصصی لولا بر تعهد ما و زیبایی ذاتی طراحی ضروری است.

Roh طراحی های نازک تر را برای رهبران بازار برجسته می کند و می افزاید: «ما استانداردهای ارگونومی گوشی های تاشو را افزایش داده ایم. تفاوت میلی متری در ضخامت دستگاه ممکن است تغییر بزرگی به نظر نرسد، اما هر گرم و میلی متر در یک دستگاه تاشو نیاز به یک پیشرفت مهندسی دارد. کاردستی با اشتیاق می خواهد. وقتی خوب انجام شود، سود برای کاربران بسیار زیاد است. به همین دلیل است که ما نوآوری کرده ایم تا جدیدترین دستگاه های تاشو خود را باریک تر و سبک تر از نسل های قبلی خود کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  از آنجایی که بریتانیا اولین آزمون سراسری هشدارهای اضطراری خود را در این یکشنبه آماده می کند، در اینجا همه چیزهایی که نیاز دارید وجود دارد.

مکانیسم دقیقی که این شرکت با آن این کار را انجام داده هنوز نامشخص است، اگرچه Pixel Fold اخیر گوگل ممکن است بینشی ارائه دهد. بازنگری این شرکت در مورد مکانیسم، شکاف صفحه نمایش را از بین برد، و اولین تاشو آن را به یکی از باریک ترین های صنعت تبدیل کرد. با این حال، این دستگاه با گزارش‌های متعددی مبنی بر معیوب بودن صفحه‌نمایش مواجه شده است، که منجر به برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه اجازه دادن به لمس دو طرف صفحه‌نمایش می‌تواند باعث ایجاد مشکل در هنگام پنکیک شدن ریزه‌ها شود.

Roh همچنین به محصولات اضافی اشاره می کند. او می نویسد: Samsung Galaxy Tab و Wearables با یک روح طراحی شده اند. “آنها در یک اکوسیستم با یکدیگر هماهنگ کار می کنند که یک تجربه متصل قدرتمند را ایجاد می کند و به عنوان یک توسعه یکپارچه از نیازها، اولویت ها و شخصیت منحصر به فرد شما عمل می کند.”

برای کسانی که ردیابی می‌کنند، این گوشی‌های سامسونگ گلکسی فلیپ 5، گلکسی فولد 5، گلکسی تب اس 9 و گلکسی واچ 6 هستند. باید هفته آینده ما را بسیار مشغول کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NgIAbu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *