رئیس سابق NHTSA تبلیغات کروز “انسان ها راننده های وحشتناکی هستند” را منفجر کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم رئیس سابق NHTSA تبلیغات کروز “انسان ها راننده های وحشتناکی هستند” را منفجر کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

یکی از مدیران سابق اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) به آگهی تمام صفحه ای که توسط کروز، زیرمجموعه خودران جنرال موتورز در چندین روزنامه بزرگ منتشر شده بود، پاسخ داده است. رانندگان وحشتناک انسان.

این تبلیغ به نزدیک به 43000 تلفات تصادف در سال 2022 اشاره می کند و وسایل نقلیه خودران را به عنوان راه حل تبلیغ می کند.

جوآن کلیبروک، وکیلی که از سال 1977 تا 1981 به عنوان رئیس NHTSA و به عنوان رئیس گروه حمایت از مصرف کنندگان Public Citizen از سال 1977 تا 1981 به عنوان رئیس NHTSA خدمت کرده است، گفت: “استفاده از درد و رنج این مرگ ها برای خود تبلیغی یک محصول اثبات نشده و ناایمن غیرقابل وجدان است.” 1982 تا 2009

کلیبروک این تبلیغ را ترفندی از جنرال موتورز برای جبران بخشی از سرمایه گذاری خود در میلیاردها دلاری که برای توسعه وسایل نقلیه خودران کروز صرف کرده است، نامید. بر اساس گزارش درآمد 2022 جنرال موتورز، این خودروساز در سال 2022 1.9 میلیارد دلار در کروز از دست داد که از 1.2 میلیارد دلار در سال 2021 بیشتر بود. جنرال موتورز گفته است که انتظار دارد کروز تا سال 2030 سالانه 50 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

کروز این آگهی را هفته گذشته در سانفرانسیسکو کرونیکل، نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز و ساکرامنتو بی منتشر کرد. پیام کروز در حالی منتشر شد که کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا برای دومین بار جلسه استماع در مورد گسترش مجوزهای کروز و رقیب Waymo برای هزینه سواری رباتاکسی در سراسر شهر 24/7 را به تعویق انداخت، در میان فشارهای فزاینده مخالفان.

در این آگهی آمده است: “شما ممکن است راننده خوبی باشید، اما بسیاری از ما اینطور نیستیم.” “مردم هر ساله باعث میلیون ها تصادف در ایالات متحده می شوند. ماشین‌های بدون راننده کروز برای نجات جان انسان‌ها طراحی شده‌اند.»

در این آگهی، کروز به «گزارش ایمنی 1 میلیون مایلی» خود اشاره می‌کند که با مؤسسه تحقیقات حمل‌ونقل دانشگاه میشیگان و مؤسسه حمل‌ونقل فناوری ویرجینیا برای مقایسه رانندگی با تگرگ طبیعی انسان با راننده خودمختار کروز تهیه شده است. این مطالعه نشان داد که وسایل نقلیه کروز که بیش از 1 میلیون مایل رانندگی را جمع‌آوری کرده‌اند، در مقایسه با رانندگان انسانی منجر به 53 درصد برخورد کمتر، 92 درصد برخورد کمتر به عنوان عامل اصلی و 73 درصد برخورد کمتر با خطر معنی‌دار آسیب دیدگی می‌شوند. محیط رانندگی

کلیبروک در بیانیه ای که توسط Advocates for Highway منتشر شد، گفت: «یک میلیون مایل طی شده توسط وسایل نقلیه خودران (AV) در نگاه اول ممکن است مقدار قابل توجهی به نظر برسد، اما کمتر از 0.00003 درصد از بیش از سه تریلیون مایل طی سالانه در جاده های ایالات متحده است. و ایمنی خودکار علاوه بر این، در مقایسه با 310 میلیارد مایل رانندگی در کالیفرنیا در سال، بی نهایت کوچک است. در مقایسه، در یک هفته کاری، رانندگان انسان سوار در سانفرانسیسکو تقریباً سه برابر یک میلیون مایل کروز در یک سال جمع آوری شدند.

کلیبروک گزارش ایمنی کروز را محدود و فرآیند آن را غیرشفاف خواند و اشاره کرد که کروز مطالعه مقایسه ای را از دانشگاه هایی که در این گزارش با آنها شریک است منتشر نکرده است. سخنگوی کروز به TechCrunch گفت که این شرکت نمی تواند بدون اجازه دانشگاه میشیگان و ویرجینیا تک مطالعه را به اشتراک بگذارد.

در حالی که خودروهای AV کروز در حین رانندگی در سانفرانسیسکو هیچ تصادف مرگباری نداشته اند، این شرکت به دلیل توقف خودروهای نادرست در وسط ترافیک، مسدود کردن سایر وسایل نقلیه، وسایل نقلیه اضطراری و حمل و نقل عمومی مورد انتقاد قرار گرفته است. ترکیبی از ساکنان آزرده، رئیس آتش نشانی سانفرانسیسکو، انجمن افسران پلیس و SFMTA همگی در مورد ایمنی و کارایی AV ها پس از بسیاری از چنین حوادثی ابراز نگرانی کرده اند.

در پاسخ به بی حرکت شدن وسایل نقلیه کروز در حین کار در جاده های عمومی و حوادثی که رباتاکسی ممکن است ترمز نامناسبی را انجام داده باشد، NHTSA در دسامبر گذشته تحقیقات مقدماتی را در مورد این وسایل نقلیه آغاز کرد. این آژانس به موقع به TechCrunch برای ارائه به روز رسانی پاسخ نداد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/FwrrjX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *