شرکت رباتیک پکن سری C ForwardX به 61 میلیون دلار رسید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم شرکت رباتیک پکن سری C ForwardX به 61 میلیون دلار رسید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ForwardX این هفته 30 میلیون دلار بودجه اضافی را اعلام کرد و سری C این شرکت مستقر در پکن را به 61 میلیون دلار رساند. این کمک مالی به دنبال بخش اولیه اعلام شده در دسامبر 2021 انجام می شود. کل بودجه شرکت رباتیک انبار از زمان راه اندازی آن در سال 2016 به 140 میلیون دلار می رسد.

البته چند سال گذشته زمان خوبی برای راه اندازی یک شرکت روباتیک متحرک مستقل (AMR) بوده است. روزهای اولیه باعث شد شرکت‌هایی که به دنبال خودکارسازی هستند، اوضاع را بیش از حد افزایش دهد، و سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر نیز از این روند پیروی کرده است. حتی پس از بازگشایی بیشتر مناطق جغرافیایی، عوامل زیادی همچنان باعث پذیرش از بحران زنجیره تامین به کمبود نیروی کار شده است.

نیکلاس چی، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «موفقیت ما در تأمین این بودجه نشان‌دهنده حرکت مثبتی است که در چند سال گذشته ایجاد کرده‌ایم». ForwardX Robotics رشد قابل توجهی را در بازارهای کلیدی تجربه کرده است و ما هیجان زده هستیم که ردپای خود را در سطح جهانی گسترش دهیم.

به نوبه خود، ForwardX در حال حاضر دارای یک لیست مشتریان چشمگیر است، از جمله L’Oréal، IKEA، SF DHL، UNIQLO، Walmart و Mitsubishi. اینها انواع نام هایی هستند که VC ها را علاقه مند می کنند. در مجموع، این شرکت می گوید که حدود 3000 ربات را در 150 سایت در چهار قاره مستقر کرده است. در حال حاضر به دنبال گسترش بیشتر در بازارهای آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و استرالیا است.

انبار، تدارکات و تولید، اهداف اولیه ARMهای شرکت هستند. بر خلاف بسیاری از رقبا – که برای تکمیل یک کار منفرد تلاش کرده اند – ForwardX به سرعت مجموعه ربات های خود را با سیستم هایی که حمل و نقل، ذخیره، انتخاب و داک می کنند، متنوع کرده است. آنها توسط یک نرم افزار مدیریت ناوگان اختصاصی نگهداری می شوند. این در واقع یک راه حل قهوه ای برای شرکت هایی است که به دنبال خودکارسازی چندین مرحله از فرآیند با روبات هایی هستند که می توانند با یکدیگر هماهنگ کار کنند.

در حال حاضر رویکردهای مختلفی در این فضا وجود دارد. هنوز نفوذ محدود سیستم‌های خودکار به انبارها به‌طور شگفت‌آوری محدود است، بنابراین فضای زیادی برای پیشرفت تعدادی از راه‌حل‌های مختلف وجود دارد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xIynZN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *