به آرامی اما مطمئناً، داده ها به VC ها کمک می کند تا برای یافتن معاملات فراتر از شبکه ها نگاه کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم به آرامی اما مطمئناً، داده ها به VC ها کمک می کند تا برای یافتن معاملات فراتر از شبکه ها نگاه کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سرمایه گذاری خطرپذیر دارد به طور سنتی صنعتی است که حول روابط می چرخد. VC ها روی ایده یک استارتاپ سرمایه گذاری می کنند، اما اعتقاد آنها از افرادی که پشت آن هستند نشات می گیرد. این تا حد زیادی منطقی است زیرا سرمایه گذاری در یک استارتاپ معمولاً مستلزم ورود به یک رابطه طولانی مدت است.

اما حمایت از شرکت‌ها بر اساس جذابیت بنیانگذار همیشه کارساز نبوده است. در واقع، اغلب سرمایه‌گذاران را در شرکت‌هایی که به دلایلی از هم پاشیده‌اند، گرفتار می‌کند. و بسته به معرفی‌ها یا شبکه‌های گرم، تعداد استارت‌آپ‌هایی را که سرمایه‌گذار در نظر می‌گیرد، محدود می‌کند، که بنیان‌گذارانی را که شبکه‌های مشابهی ندارند یا از پس‌زمینه‌های غیرسنتی بیشتر دور می‌شوند.

تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌های ریسک‌پذیر فکر می‌کنند راه‌حل برای کاهش سر و صدا، گنجاندن علم داده در فرآیند منبع‌یابی معامله است. این به خودی خود یک ایده احمقانه نخواهد بود، زیرا سرمایه گذاران از سایر طبقات دارایی مانند سرمایه گذاران نهادی، صندوق های تامینی و معامله گران بازار عمومی در حال حاضر سرمایه گذاری مبتنی بر داده را پذیرفته اند، اما تاکنون سرمایه گذاری تا حد زیادی از گفتگو خارج شده است.

اعتقاد ما این است که این یکی از مواردی است که اگر شروع به انجام آن نکرده باشید، عقب خواهید ماند. مارک شرمن، شریک مدیریت Telstra Ventures

چند شرکت خطرپذیر، مانند Correlation Ventures، SignalFire و Rocketship.vc، مدت‌هاست که این رویکرد را در پیش گرفته‌اند، اما به نظر می‌رسد که این تعداد افزایش یابد.

تغییر در هوا است

این هفته، شرکت VC Outlet Ensemble مستقر در آستین، تگزاس اعلام کرد که یک صندوق اولیه 100 میلیون دلاری را برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های در مراحل اولیه با استفاده از یک رویکرد داده‌محور بسته است که شرکت‌ها را بر اساس کیفیت و عمق کل تیمشان مرتب‌سازی و ردیابی می‌کند.

کالین وست، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت آنسامبل – یکی از آلتراژهای Correlation Ventures – به TechCrunch گفت که این شرکت می‌خواهد از شرکت‌هایی حمایت کند که قوی‌ترین تیم را دارند، اما ردیابی بدون استفاده از علم داده برای کاهش فهرست بسیار دشوار است.

وست گفت: «با استفاده از نرم‌افزار، ما می‌توانیم همه افراد را در همه استارت‌آپ‌ها ردیابی کنیم، و در نهایت اطلاعاتی بسیار بیشتر از آن چیزی است که مغز انسان و به‌ویژه هر شرکت سرمایه‌گذاری می‌تواند مدیریت کند.» ما به طور موثر صنعت را بر اساس کیفیت تیم به روشی بسیار عینی طبقه بندی می کنیم و می دانیم روی کدام شرکت ها تمرکز کنیم و زمان بسیار بیشتری را برای شرکت های کمتری صرف می کنیم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QcEroX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *