دید پرتابل اشعه ایکس با OXOS Medical یک گام به واقعیت نزدیکتر شده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم دید پرتابل اشعه ایکس با OXOS Medical یک گام به واقعیت نزدیکتر شده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بازار جهانی تصویربرداری پزشکی در سال 2021 بیش از 28 میلیارد دلار ارزش داشت و انتظار می‌رود تنها با افزایش تقاضا برای خدمات تشخیص زودهنگام و همچنین سبک زندگی و شرایط مرتبط با سن افزایش یابد. با این حال همزمان با افزایش تقاضا برای خدمات رادیولوژی، تعداد پرتونگاران موجود در حال کاهش است. در ایالات متحده، تقریباً نیمی از رادیوگراف ها به سن بازنشستگی نزدیک می شوند و تعداد ساکنین کمتری برای پر کردن جای خالی خود که به زودی ساخته می شوند، صف می کشند. وضعیت در بریتانیا نیز به همین ترتیب بحرانی است، با کمبود 1670 رادیولوژیست در سرشماری کالج سلطنتی رادیولوژیست ها در سال 2021 گزارش شده است، و هیچ بهبودی در چشم نیست. این منطقه ای است که نه تنها برای بهبود آماده است، بلکه در آن مشکل فوری است. در مقابل این پس‌زمینه است که OXOS Medical به تازگی 23 میلیون دلار بودجه سری A را با هدف ارائه «بخش رادیولوژی در یک جعبه» جمع‌آوری کرده است.

ایوان راف، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران OXOS، توضیح می دهد: «اشعه ایکس روش اولیه تصویربرداری پزشکی است که در ابتدا یا انتهای بیش از 70 درصد مداخلات بهداشتی استفاده می شود، اما 80 درصد از جهان به تصویربرداری دسترسی ندارند. واضح است که کمبود عرضه می تواند تأثیر منفی بر ارائه مراقبت های بهداشتی برای میلیون ها نفر داشته باشد و OXOS معتقد است که می تواند به کاهش آن کمک کند. هدف ما این است که فناوری ایمن، قدرتمند و ساده اشعه ایکس را در اختیار مراکز مراقبت فوری، تیم‌های ورزشی، مراقبت‌های خانگی و عملیات بین‌المللی قرار دهیم، جایی که تشخیص آنی برای نجات جان انسان‌ها حیاتی است.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه دستگاه های پزشکی می توانند از طراحی برای افزایش ایمنی و قابلیت استفاده استفاده کنند

این سرمایه 23 میلیون دلاری سری A از پارک وی ونچر کپیتال و سرمایه اینتل بود و مجموع بودجه OXOS Medical را به 45 میلیون دلار می رساند. همچنین گرگ هیل، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت ریسک سرمایه گذاری پارک وی، و اریک کینگ، مدیر سرمایه گذاری سرمایه اینتل، به هیئت مدیره OXOS پیوستند تا به رشد شرکت کمک کنند. راف توضیح داد که چگونه از این بودجه برای کمک به افزایش OXOS و همچنین پیشبرد مزایای تکنولوژیکی آن استفاده می شود.

راف می‌گوید: «این جمع‌آوری کمک مالی تماماً در مورد تنظیم OXOS برای مقیاس بود. “به عنوان یک شرکت کوچک، کارهای خاصی وجود دارد که ما نمی توانیم انجام دهیم. این پول تعدادی از ابتکارات جدید را باز می کند، همه چیز از فعالیت های کاهش هزینه، توسعه محصول، تحقیقات پیشرفته و سایر ابتکارات. هدف ما این است که هر کسی، در هر کجا، بتواند یک دستگاه OXOS را باز کند و یک راه حل کامل رادیوگرافی را فوراً در دسترس داشته باشد.

در حالی که OXOS مایل است به عرضه دستگاه‌ها در بازارهای سنتی ادامه دهد، اما همچنین تشخیص می‌دهد که فناوری آن برای استفاده در طیف گسترده‌ای از تنظیمات پزشکی و غیرپزشکی مناسب است.

راف می‌گوید: «دستگاه‌های OXOS 80 درصد کمتر از دستگاه‌های موجود تشعشع می‌کنند و پوششی را که در رادیوگرافی ممکن است تغییر می‌دهد». فناوری و ایمن OXOS به نیازهای رو به رشد متخصصان ارتوپدی و رادیوگرافی در تمام سناریوهای مراقبت می‌پردازد و دسترسی را فراتر از بخش‌های شناخته شده گسترش می‌دهد. ما شاهد کشش گسترده ای برای مراقبت های فوری، ورزش های حرفه ای و فعالیت های خانوادگی، و همچنین سایر کاربردهای غیرپزشکی هستیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه از شخصیت های داده محور برای بهبود اساسی تجربه مشتری استفاده کردیم

OXOS ادعا می‌کند که دستگاه‌هایش تنها دستگاه‌هایی در بازار هستند که می‌توانند هم تصاویر ثابت (رادیوگرافی دیجیتال) و هم تصویربرداری زنده (رادیوگرافی دیجیتال پویا) را برای رادیوگرافی تشخیصی و جراحی در هر شرایطی ارائه دهند. OXOS بر این باور است که همراه با ‌های کم تشعشع و توانایی ارائه تصویربرداری از یک فرم فاکتور کوچک که توسط پزشکان در هر نقطه از هر دستگاهی از طریق پلتفرم OXOS Cloud قابل مشاهده است، می‌تواند اشعه ایکس را در دسترس‌تر کند.

اگر اهداف کوتاه‌مدت بر مقیاس‌بندی، حجم و فشار به بخش‌های دیگر تمرکز دارند، در مورد آینده بلندمدت OXOS چطور؟

هر سال، ایالات متحده بیش از 50 میلیارد دلار برای رادیوگرافی هزینه می کند. 75 تا 100 میلیارد دلار دیگر در سراسر جهان هزینه شده است. راف می‌گوید: فناوری OXOS راه‌حلی امن، نقطه و کلیک و یک راه‌حل انتها به انتها برای هر یک از این موارد استفاده ارائه می‌کند، و نشان می‌دهد که بازار تا چه حد در دسترس است و چگونه می‌توان تأثیر مثبتی بر آن گذاشت. مراقبت های بهداشتی. با افزایش حجم ما و افزایش تعداد دستگاه‌های OXOS مستقر شده، پلتفرم OXOS منبع بزرگی برای محققان و مبتکران تشخیصی خواهد بود تا بر روی آن کار کنند و تشخیص رادیوگرافی را خودکار کرده و مراقبت‌های بهداشتی را ارزان‌تر کنند.

راف می‌گوید: «همانطور که ما اهداف خود را اجرا می‌کنیم، OXOS به یک شرکت مستقل و عمومی تبدیل خواهد شد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nIb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *