اپل ممکن است هفته آینده به‌روزرسانی‌های watchOS 9.3 و iOS 16.3 را برای کاربران آیفون و اپل واچ منتشر کند: همه اطلاعات

زمان مطالعه: 2 دقیقه


طبق گزارش‌های اخیر، می‌تواند تا اوایل هفته آینده به‌روزرسانی‌هایی را برای کاربران و خود منتشر کند. به‌روزرسانی‌ها، iOS 16.3 و watchOS 9.3، انتظار می‌رود مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را برای دستگاه‌های محبوب به ارمغان بیاورند. در اینجا نگاهی داریم به آنچه کاربران می توانند از این به روز رسانی ها انتظار داشته باشند.

  1. ویژگی های حفظ حریم خصوصی بهبود یافته: انتظار می‌رود یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های iOS 16.3 بهبود ویژگی‌های حریم خصوصی باشد. کاربران کنترل بیشتری بر روی داده های خود خواهند داشت، از جمله امکان اشتراک گذاری مکان تقریبی خود به جای مکان دقیق خود با برنامه ها. علاوه بر این، برنامه‌ها باید قبل از ردیابی کاربران در سایر برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها، مجوز بخواهند.
  2. ایموجی جدید: همچنین انتظار می رود iOS 16.3 مجموعه جدیدی از ایموجی ها را برای کاربران به ارمغان بیاورد. این به‌روزرسانی شامل بیش از 200 ایموجی جدید، از جمله گزینه‌های جدید بدون جنسیت، و همچنین حیوانات جدید، غذا و موارد دیگر می‌شود.
  3. رفع اشکال و بهبود عملکرد: انتظار می‌رود مانند هر به‌روزرسانی نرم‌افزاری، iOS 16.3 شامل رفع اشکال و بهبود عملکرد باشد. کاربران می توانند انتظار داشته باشند که بهبود کلی در عملکرد و پایداری دستگاه های خود مشاهده کنند.
  4. ویژگی های سلامت و تناسب اندام: انتظار می رود watchOS 9.3 مجموعه ای از ویژگی های سلامت و تناسب اندام جدید را به اپل واچ بیاورد. این به روز رسانی شامل یک ویژگی جدید Mindfulness است که به کاربران اجازه می دهد تا تمرینات ذهن آگاهی روزانه خود را پیگیری کنند و یادآورهایی را برای جلسات تمرکز حواس تنظیم کنند. علاوه بر این، به روز رسانی شامل انواع تمرینات جدید، از جمله رقص و تمرین قدرت عملکردی خواهد بود.
  5. کتابخانه اپلیکیشن: WatchOS 9.3 همچنین دارای ویژگی جدید App Library است، مشابه آنچه در آیفون یافت می شود. این به کاربران امکان می دهد برنامه های خود را راحت تر سازماندهی کرده و به آن دسترسی داشته باشند.
  6. تنظیم خانواده: همچنین انتظار می رود که Family Setup در آپدیت watchOS 9.3 گنجانده شود که به والدین امکان می دهد چندین اپل واچ را برای فرزندان خود تنظیم و مدیریت کنند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برای Google Maps برای نمایش صفحه خالی در CarPlay

شایان ذکر است که این به روز رسانی ها هنوز به طور رسمی توسط اپل تایید نشده اند و مشخص نیست که آیا این ویژگی ها در آپدیت های آینده گنجانده می شوند یا خیر، همچنین تاریخ انتشار دقیق این به روز رسانی ها هنوز مشخص نیست. مثل همیشه، مهم است که قبل از هیجان‌زده شدن در مورد ویژگی‌ها یا پیشرفت‌های جدید، منتظر تایید رسمی باشید.


امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WRqQkz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *