شایعه شده است که Apple Watch Ultra 2 با قطعات پرینت سه بعدی عرضه می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد که برای دیدن اولترا 2 نیازی به منتظر ماندن زیاد نیست: یکی از اطلاعات قابل اعتمادتر اپل پیش‌بینی کرده است که این ساعت اواخر امسال عرضه می‌شود و حاوی برخی قطعات پرینت سه‌بعدی خواهد بود.

این از تحلیلگر مینگ چی کو (از طریق MacRumors) می‌آید و به نظر می‌رسد که قطعات مورد بحث از تیتانیوم ساخته شده‌اند. به گفته کو، اپل “به طور فعال از فناوری چاپ استفاده می کند” و ممکن است در آینده نیز از آن در محصولات دیگر استفاده کند.

ما در حال صحبت از چندین سطح بالاتر از فناوری چاپ سه بعدی در دسترس مصرف کنندگان هستیم: در مقیاس صنعتی، این حرکت می تواند در هزینه های تولید اپل صرفه جویی کند و همزمان روند تولید را سرعت بخشد.

کو به «قطعات مکانیکی» برای پرینت سه بعدی اشاره می‌کند – که از اپل واچ اولترا اصلی حذف می‌شود، که تاج دیجیتال، دکمه کناری و دکمه اکشن است. این قطعات در حال حاضر با استفاده از فرآیند CNC (کنترل عددی کامپیوتری) تولید می شوند.

این فضا را تماشا کنید

همانطور که تصمیمات تولید گزارش شده اپل جالب هستند، آنها واقعاً چیزهای بیشتری را در مورد انتظارات از Watch Ultra 2 به ما نمی گویند – اگرچه ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که هزینه های تولید پایین تر به معنای قیمت خرده فروشی پایین تر باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه یافتن و جایگزینی در Google Docs

اپل واچ اولترا اصلی مطمئناً ارزان نیست، با قیمت اولیه 799 دلار / 849 پوند / 1229 دلار استرالیا. برای مقایسه، می توانید اپل واچ 8 استاندارد را با قیمت اولیه نسبتاً ارزان 399 دلار / 419 پوند / 629 دلار استرالیا – تقریباً نیمی از قیمت، انتخاب کنید.

صحبت هایی مبنی بر اینکه اپل واچ اولترا 2 قرار است در ماه سپتامبر در کنار آیفون 15 و اپل واچ 9 نمایش داده شود، وجود دارد. از آنچه مینگ-چی کو در اینجا اضافه کرده است، در این مرحله به نظر می رسد شرط مطمئنی باشد.

متأسفانه، به نظر می رسد که ارتقاء نسبتاً جزئی خواهد بود، با تغییر به فناوری صفحه نمایش کمی بهتر، یکی از معدود پیشرفت هایی که ارائه شده است. در واقع، اپل واچ اولترا 3 ممکن است ارتقایی باشد که باید منتظر آن باشیم.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UJroZo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *