فیسکر 340 میلیون دلار اسکناس قابل تبدیل به منظور تأمین مالی عملیات، افزودن ظرفیت بسته باتری می‌فروشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فیسکر 340 میلیون دلار اسکناس قابل تبدیل به منظور تأمین مالی عملیات، افزودن ظرفیت بسته باتری می‌فروشد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بر اساس یک پرونده نظارتی که روز دوشنبه منتشر شد، فیسکر، سازنده خودروهای برقی مستقر در کالیفرنیا، قصد دارد 340 میلیون دلار بدهی قابل تبدیل بفروشد. این شرکت انتظار دارد که درآمد خالص 296.7 میلیون دلار باشد که با در نظر گرفتن تخفیف 12 درصدی و سایر هزینه ها، این مقدار کمتر است. موعد این یادداشت ها در سال 2025 است.

فیسکر قصد دارد از این بودجه برای پشتیبانی از عملیات عمومی شرکت خود و همچنین افزودن یک خط بسته باتری اضافی برای “حمایت از رشد” در سال 2024 و پس از آن استفاده کند. این شرکت گفت وجوه نیز برای هزینه های سرمایه ای و توسعه محصولات آینده استفاده خواهد شد.

سهام در ابتدا در معاملات قبل از بازار کاهش یافتند اما از آن زمان به بعد دوباره رشد کردند. سهام در معاملات اواخر بعد از ظهر با 12.3 درصد افزایش به 6.74 دلار رسید.

فروش بدهی قابل تبدیل در حالی صورت می‌گیرد که فیسکر تلاش می‌کند تولید اولین خودروی برقی خود را در بحبوحه محیط سرمایه‌ای سخت‌تر برای تازه‌کارها افزایش دهد. فیسکر یکی از چندین شرکت خودروهای برقی است که از طریق ادغام با یک شرکت اکتسابی با اهداف ویژه، عمومی شد.

اکثریت قریب به اتفاق خودروهای EV SPAC که زمانی پرپرواز بودند، که شاهد افزایش قیمت سهام در سال‌های 2021 و 2022 بودند، از آن زمان به دلیل کمبود نقدینگی کاهش یافته‌اند. تعدادی از آنها درخواست ورشکستگی کرده اند، در حالی که برخی دیگر به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها و افزایش سرمایه هستند.

فیسکر تا حد زیادی از مشکلات برادران EV SPAC خود اجتناب کرده است. با این حال، هنوز هم با بادهای مخالف همراه با سوخت نقدی ناشی از طراحی، تولید و فروش وسایل نقلیه – خودروهای برقی یا غیر الکتریکی مواجه است.

فیسکر اولین SUV تمام الکتریکی Ocean خود را در ماه مه امسال در دانمارک و در ماه ژوئن به مشتریان آمریکایی تحویل داد. اما با گلوگاه های تولیدی مواجه شده است که به نتیجه نهایی آن رسیده است.

فیسکر در اوایل این ماه گزارش داد که در سه ماهه دوم 1022 خودروی شاسی بلند Ocean تولید کرده است که صدها خودرو کمتر از انتظارات خود است. این شرکت علت این کمبود را کمبود قطعات از سوی تامین کنندگان فرعی خود عنوان کرد. فیسکر گفت که در حال همکاری با همه تامین کنندگان است تا به حجم مورد نیاز برسد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YOevVD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *