نسخه آزمایشی جدید Call Screen برای تلفن‌های Pixel، صداهای هوش مصنوعی را برای نمایش تماس‌های هرزنامه معرفی می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوگل در حال حاضر در حال آزمایش نسخه پیشرفته‌ای از Pixel Call Screen است که مکالمه‌ای را برای کمک به کاربران برای مقابله با تماس‌های مزاحم مزاحم معرفی می‌کند.

اگر با این ویژگی آشنا نیستید، صفحه تماس به دارندگان تلفن Pixel راهی مستقیم برای بررسی تماس‌های تلفنی از منابع ناشناس می‌دهد. برای مثال، می‌توانید افرادی را که تعدادشان با داده‌های موجود در پایگاه داده هرزنامه Google مطابقت دارد، به‌طور خودکار رد کنید. با این بتا، این شرکت در حال اضافه کردن یک “سری” از پیام های صوتی طبیعی برای “تعیین اینکه چه کسی و چرا تماس می گیرد” را اضافه می کند. به گفته گوگل، هدف در اینجا کمک به کاهش بیشتر میزان تماس‌های خودکار کاربران پیکسل است.

با کمال تعجب، نسخه بتا تقریباً دو ماه پیش در 15 ماه مه منتشر شد. گوگل، به هر دلیلی، در مورد آن سکوت کرده است. به خاطر داشته باشید که این یک کار در حال پیشرفت است، بنابراین ممکن است آنطور که در نظر گرفته شده کار نکند. ما هنوز در مراحل اولیه هستیم. به همین دلیل، غول فناوری از اولین پذیرندگان می‌خواهد در مورد چگونگی بهبود هوش مصنوعی بازخورد بدهند.

به نظر می رسد که این شرکت می خواهد این صدای طبیعی را از بین ببرد. پس از دریافت بازخورد، گوگل اعلام می‌کند که برنامه‌هایی برای گنجاندن این تغییرات برای نسخه نهایی هر زمان که منتشر شد، دارد. تاریخ راه اندازی Call Screen مجهز به هوش مصنوعی ناشناخته باقی مانده است، اگرچه ما اطلاعات بیشتری را درخواست کردیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  یک میلیاردر جوان فوربس را می‌خرد، یک استارت‌آپ تلویزیون‌های رایگان ارائه می‌دهد و ChatGPT به موبایل می‌رود

در دسترس بودن و بازخورد

گوگل علاوه بر صداهای هوش مصنوعی، رابط کاربری Call Screen را نیز ساده می کند. اکنون پس از انتخاب سطح حفاظت در منوی تنظیمات، پنجره جدیدی ظاهر می شود. ارائه کنترل دقیق تر بر نحوه فیلتر کردن تماس ها. شما سطح پایه را دارید که فوراً اعدادی را که به عنوان هرزنامه شناخته می شوند رد می کند. و شما دو سطح دیگر دارید که سطح بررسی دقیق خود را علاوه بر متوقف کردن شماره‌های هرزنامه اضافه می‌کنند. متوسط ​​«تماس‌های مشکوک» را محدود می‌کند در حالی که Maximum تمام شماره‌های ناشناس را مسدود می‌کند.

نسخه بتا برای مدل‌های اخیر پیکسل مانند «the پیکسل 6 و بالاتر» اما فقط در ایالات متحده. گوگل یک لیست دستورالعمل ها در راهنمای آن آموزش به مردم نحوه نصب ویژگی تقویت شده با هوش مصنوعی. اساساً، ابتدا باید «آخرین نسخه برنامه تلفن» را دانلود کنید و سپس به بخش Call Screen در منوی تنظیمات بروید. به نظر می رسد صداها به طور خودکار در فرآیند غربالگری گنجانده می شوند.

امیدوارم گوگل در مهار هرزنامه موفق باشد. در سال های اخیر اوضاع خیلی بد شده است. برای ارائه ایده، یک مطالعه اخیر نشان می دهد که تنها در سال 2022، 75 میلیارد تماس رباتیک و 225 میلیارد متن روبات ارسال شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای عدم نمایش پیام اسنپ چت در اندروید و آیفون

برای کسانی که می خواهند روش خلاقانه تری برای فیلتر کردن هرزنامه ها داشته باشند، باید به دنبال آن باشند تلفن جولی راجر. این یک سرویس اشتراک هوش مصنوعی است که از فناوری برای “درگیر شدن در مکالمات مضحک با کلاهبرداران” استفاده می کند. پس از آن، حتما بررسی کنید لیست TechRadar از تلفن های پیکسل برای سال 2023 اگر به دنبال ارتقاء هستید

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ozm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *