طرح جدید گوگل برای آینده وب بسیاری از مردم را نگران کرده است – در اینجا دلیل آن است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینترنت در حال دیوانه شدن است (در حالی که هنوز هم می تواند) به دلیل پیشنهاد گوگل که می تواند در سال های آینده شاهد دسترسی برخی از اشکال DRM به ها باشد.

توضیح دهنده یکپارچگی محیط وب، که توسط چهار کارگر Google نوشته شده است و در a صفحه GitHub، این ایده را معرفی می کند که یک وب سایت می تواند برای اطمینان از اعتماد به بازدید کننده و آنها، “توکنی را درخواست کند که حقایق کلیدی را در مورد محیطی که کد مشتری در آن اجرا می شود را تأیید کند”. مرورگر جلسه، و در نتیجه اجازه دسترسی.

نویسندگان ادعا می‌کنند که یک API یکپارچگی محیط وب «به سرورهای وب اجازه می‌دهد تا صحت دستگاه را ارزیابی کنند»، اما بسیاری از کاربران ناراضی اینترنت آن را چیزی جز نوعی DRM نمی‌دانند.

گوگل دستگاه شما را ارزیابی می کند؟

گذراندن آزمون «تأیید محیطی» به کاربران یک «IntegrityToken» تحت طرح پیشنهادی می‌دهد که نشان می‌دهد محیط درخواست‌کننده اصلاح نشده و به همین ترتیب، تمیز است.

ادامه مطلب

> اینها بهترین ابزارهای حفظ حریم خصوصی و مرورگرهای ناشناس هستند

> ابزارهای جایگزین کوکی Google Chrome برای راه اندازی تنظیم شده است

> افزایش نگرانی در مورد ویژگی های جدید Google Authenticator

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع کار نکردن هایپرلینک ها در Microsoft Word برای ویندوز

Play Integrity API قبلاً این کار را انجام می دهد تا بررسی کند دستگاه شما روت نشده باشد. برخی از برنامه ها، از جمله برنامه های بانکی و تعدادی از برنامه های پخش ویدیو مانند ، قبلاً از این برای مسدود کردن دسترسی دستگاه های روت شده به دلیل ترس از امنیت سایبری و تلاش برای محافظت از اطلاعات حساس استفاده می کنند.

Google، یا حداقل کارگران پشت این توضیح دهنده خاص، «به شدت احساس می‌کنند» که شناسه‌های دستگاه و سایر شناسه‌های منحصربه‌فرد نباید گنجانده شوند. در عوض، آن‌ها آن را ابزاری برای شناسایی و جلوگیری از تعامل جعلی رسانه‌های اجتماعی، ترافیک غیرانسانی، کمپین‌های فیشینگ، تلاش‌های انبوه ربایش هواپیماها و سایر فعالیت‌های مخرب می‌دانند.

از آنجا که توضیح دهنده، GitHub مخزن است انجمن مسائل مملو از شکایات، با یکی این ایده را “غیر اخلاقی و بر خلاف وب باز” نامید. یکی دیگر آن را نقض منشور اخلاقی W3C، «محیط کاری مثبت در W3C: منشور اخلاقی و رفتار حرفه‌ای» می‌داند و آن را به دلیل ماهیت تبعیض آمیز آن می‌خواند. یکی دیگر پیشنهاد می کند که اجبار افراد برای اجرای نرم افزار خاص می تواند موضوعی برای تحقیقات اتحادیه اروپا باشد.

Google فوراً به درخواست ما برای اظهار نظر بیشتر در مورد API پیشنهادی Web Environment Integrity پاسخ نداد. هر گونه به روز رسانی در اینجا ارسال می شود.

  • بررسی کنید بهترین VPN ها برای آزادی بیشتر آنلاین
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Opera GX در مقابل کروم: آیا Opera GX بهتر از کروم است

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qQvJqa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *