فناوری Stay Ai به برندهای Shopify کمک می‌کند تا مشتریان را وادار به خرید دوم کنند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فناوری Stay Ai به برندهای Shopify کمک می‌کند تا مشتریان را وادار به خرید دوم کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

مشتریان همیشه سبد خرید آنلاین خود را رها می‌کنند، و از بین کسانی که برای اشتراک در تحویل ماهانه محصول ثبت نام می‌کنند، حدود 17 درصد در پایان زمان پرداخت بعدی لغو می‌شوند.

کارآفرینان زنجیره ای تجارت الکترونیک جینا پرلی، پیرسون کراس، که از بنیانگذاران آژانس تجارت الکترونیک Lunar Solar Group بودند و تیلور کاویزل، Stay Ai را در سال 2021 (در آن زمان Retextion نامیده می شد) راه اندازی کردند تا به برندهای Shopify کمک کنند تا برنامه های اشتراک خود را ایجاد کنند، ارزش مشتری را کاهش دهد و تعداد مشتریان را افزایش دهد.

قبل از Stay Ai، Perrelli و Krass سه ابزار فعال‌سازی تجارت، دو برنامه با پشتوانه سرمایه‌گذاری و پلتفرم داده‌های خود سرمایه‌گذاری KnoCommerce را راه‌اندازی کردند که در سال 2022 از WeCommerce خارج شدند.

نحوه کار به این صورت است: Stay Ai یک پلتفرم فعال‌سازی تجارت مکرر برای اشتراک‌ها، باشگاه‌ها و عضویت‌ها با ابزارهای وفاداری، از جمله ربات پیامکی، برنامه‌های نظرسنجی و پاداش ایجاد کرد تا به برندها کمک کند ارزش طول عمر مشتری را افزایش دهند. در حال حاضر در سراسر اکوسیستم Shopify مستقر شده است.

همه اینها توسط ExperienceEngine آن مدیریت می‌شود، یک سیستم مجهز به که در آن بازرگانان می‌توانند رویه‌های بازاریابی مانند تست A/B را انجام دهند و سپس از تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده و مدل‌های یادگیری ماشینی برای تصمیم‌گیری بهتر در مورد نحوه استقرار آنها استفاده کنند. به عنوان مثال، یکی از مشتریان Stay Ai، Olipop، توانست در 90 روز پس از شروع استفاده از ابزار Stay Ai، درآمد مشترک را 35٪ افزایش دهد.

Stay Ai، تاجر Shopify، حفظ مشتری

پرتال تجاری Stay Ai. اعتبار تصویر: بمان Ai

مدیر عامل Perrelli به TechCrunch گفت: «معمولاً با لغو، بیشترین لغو بین سفارش شماره 1 و سفارش شماره 2 اتفاق می افتد. «بنابراین، چگونه این عدد را کاهش دهیم تا شما واقعاً سودآور شوید؟ این می تواند به آسانی گفتن به مشتریان در یک اعلان آتی مبنی بر اینکه قرار است یک هدیه دریافت کنند، که باعث شد آنها یک سفارش دیگر را نگه دارند، معمولاً جایی است که مارک ها با خرید اشتراک سودآور می شوند. غلبه بر آن قوز یک تغییر بزرگ است.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 راه برای دسترسی و مشاهده همه پوشه های اشتراک گذاری شده در ویندوز 11

پرلی گفت، پس از راه اندازی یک سال پیش، Stay Ai اکنون توسط تقریباً 300 تاجر Shopify از جمله Vita Coco، Momofuku و Snow استفاده می شود، در حالی که درآمد آن نسبت به سال 2022 10 برابر شده است. این شرکت ماهیانه 500 دلار از کاربران دریافت می کند و سپس 1٪ و 19 سنت برای تمام تراکنش های اشتراک دریافت می کند.

ساخت بالای Shopify اخیراً محبوب شده است، با استارت‌آپ‌هایی مانند Polar Analytics، Triple Whale، Replo، Postscript، Shop Circle و Popup که در سال گذشته به دلیل ابزارهایی که تجار را در بازار هدف قرار می‌دهند، علاقه سرمایه‌گذاری خطرپذیر را به خود جلب کردند. Stay Ai آخرین شرکتی است که به این لیست ملحق شده و اعلام کرده است 15.1 میلیون دلار سرمایه در سری A برای توسعه خود دارد. این سرمایه گذاری شامل 8.6 میلیون دلار به رهبری تلسکوپ پارتنرز، با مشارکت گروه غذایی بولدر، ریورپارک ونچرز و وانترا کپیتال، و 7.5 میلیون دلاری که قبلاً فاش نشده بود، توسط واچ فایر ونچرز و گروهی از افراد، از جمله نیک شارما، بنیانگذار برندهای شارما و آدام ترنر، بنیانگذار پست اسکریپت، رهبری می شد.

Stay Ai قصد دارد از بودجه جدید برای گسترش تیم 50 نفره خود استفاده کند و نقشه راه نوآوری و خریدهای اضافی را تسریع بخشد. در سال گذشته که شامل خرید برنامه کاهش ریزش RetentionEngine بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  شرکت‌های VC و شرکت‌های فناوری اروپایی نامه سرگشاده‌ای را امضا می‌کنند که در آن نسبت به نظارت بیش از حد هوش مصنوعی در پیش‌نویس قوانین اتحادیه اروپا هشدار می‌دهند

پرلی گفت: «با خرید Bellwethr، یادگیری ماشینی بیشتری را در ابزارهای خود قرار می دهیم. برای برخی از تست‌های متوسط ​​A/B، ما حدود 20%، گاهی اوقات 30% کاهش ریزش را دریافت می‌کنیم. هنگامی که شما یک افزایش فروش اضافه می کنید، شروع به افزایش می کند.”

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nuPpiJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *