فروش رایانه های شخصی در سراسر جهان همچنان در حال کاهش است، بنابراین این می تواند زمان خوبی برای ارتقا باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هر کسی که برای یک جدید خرید کند ممکن است پس از ارقام جدید تحلیلگران صنعت خوش شانس باشد شرکت بین المللی داده (IDC) پیشنهاد کرده است که فروش جهانی های شخصی در سه ماهه دوم سال 2023 13.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است و از 71.1 میلیون به 61.6 میلیون دستگاه رسیده است.

IDC چالش‌های اقتصاد کلان، کاهش تقاضای مصرف‌کننده و کسب‌وکار، و تغییر کلی بودجه‌های فناوری اطلاعات از خرید دستگاه‌ها را عامل این کاهش می‌داند که به گفته او ششمین سه ماهه متوالی کاهش را نشان می‌دهد.

به این ترتیب، سطح موجودی انبار برای بسیاری از شرکت‌ها بالاتر از حد نرمال است و برای آنها گزینه کمی باقی می‌گذارد، مگر اینکه انگیزه خرید در تلاش برای جابه‌جایی سهام را داشته باشند.

کاهش فروش کامپیوتر

در حال حاضر، لنوو با 23.1 درصد از فروش جهانی رایانه های شخصی، بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد که نسبت به 24.5 درصد در مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است. همچنین شاهد کاهش 18.4 درصدی فروش بود که از 17.4 میلیون دستگاه به 14.2 میلیون دستگاه رسید.

HP کمترین تغییر را در حجم محموله‌های خود مشاهده کرد و به 13.4 میلیون دستگاه در مقایسه با 13.5 میلیون دستگاه در سه ماهه دوم سال 2022 کاهش یافت. در همین حال، Dell بزرگترین را مشاهده کرد: کاهش 22 درصدی، محموله‌های خود را از 13.2 میلیون به 10.3 میلیون کاهش داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دیزنی در حال آماده سازی یک سرویس پخش مستقل ESPN است

در همین حال، در سه ماهه دوم سال 2023 رشد خوبی را در فروش 10.3 درصدی تجربه کرد که از 4.8 میلیون دستگاه به 5.3 میلیون دستگاه افزایش یافت.

IDC خاطرنشان کرد: «اپل از مقایسه سال به سال مطلوب بهره برد زیرا این شرکت در طول سه ماهه دوم 22 به دلیل تعطیلی های مرتبط با کووید در زنجیره تأمین دچار مشکلات عرضه شد.

انجام صحیح آن برای شرکت‌ها حیاتی است که به اندازه‌گیری موفقیت‌ها و در عین حال مقرون‌به‌صرفه بودن ادامه دهند. معاون گروه ردیاب‌های دستگاه مشتری IDC، رایان ریث، می‌گوید: «شرکت‌ها نمی‌خواهند مانند سال‌های 2020 و 2021 با کمبود عرضه مواجه شوند، اما در عین حال، به نظر می‌رسد بسیاری برای انجام شرط‌بندی بزرگ در بازار مردد هستند. ریباند.»

در این میان، شرکت‌هایی که به دنبال پاک کردن موجودی‌ها هستند، سخت‌افزاری را با قیمت‌های جذابی ارائه می‌کنند که اکنون زمان مناسبی برای ارتقای رایانه شخصی یا مذاکره در مورد یک معامله بهتر در مورد تعمیرات اساسی فناوری شرکت شما است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yTt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *