فروش روز کارگر 2023: تاریخ و معاملات مورد انتظار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تقریباً آگوست است، یعنی فروش روز کارگر قبل از اینکه متوجه شوید، با صرفه جویی هنگفت در لوازم خانگی، فناوری، تشک، مبلمان، و پوشاک از همه خرده فروشان آنلاین مورد علاقه شما، به اینجا خواهد رسید. برای اینکه به شما کمک کنیم همه پیشنهادات برتر را در یک مکان پیدا کنید، این راهنما را با همه چیزهایی که در مورد فروش روز کارگر 2023 نیاز دارید، مانند تاریخ، معاملات مورد انتظار و زمانی که باید شروع به دیدن معاملات اولیه کنیم، ایجاد کرده ایم.

روز کارگر یک تعطیلات فدرال است که همیشه در اولین دوشنبه ماه سپتامبر است، بنابراین امسال، این تاریخ در تاریخ برگزار می شود 4 سپتامبر، با شروع تعطیلات آخر هفته طولانی از جمعه، 1 سپتامبر. این تعطیلات برای همه آمریکایی‌های سخت‌کوش جشن گرفته می‌شود و پایان تابستان را نشان می‌دهد، بنابراین زمان بسیار خوبی برای امتیاز دادن به قیمت‌های ترخیص کالاهای خارج از منزل است. فروش روز کارگر همچنین به معنای قیمت های کم سابقه برای لوازم اصلی، ، مبلمان و لباس است و شامل فروش بازگشت به مدرسه می شود که به معنای معاملات ، تبلت و چاپگر است.

ما باید در پایان آگوست شاهد افزایش فروش روز کارگر باشیم و به محض اینکه پیشنهادات جدید کاهش یابد، این صفحه را با پیشنهادات جدید به روز خواهیم کرد. در همین حال، راهنمای فروش روز کارگر ما در مورد زمانی که معاملات شروع می‌شود، انتظار چه معامله‌هایی را می‌توانید داشته باشید، و نگاهی به فروش سال گذشته دارد.

فروش روز کارگر 2023: اطلاعات کلیدی

روز کارگر 2023 چه زمانی است؟

روز کارگر یک تعطیلات فدرال است که همیشه در اولین دوشنبه ماه سپتامبر برای جشن گرفتن کمک ها و دستاوردهای کارگران آمریکایی برگزار می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بازی جدید نیانتیک Peridot is Pokémon GO meets Tamagotchi

امسال روز کارگر فرا می رسد دوشنبه 4 شهریور با شروع تعطیلات آخر هفته طولانی در روز جمعه، 1 سپتامبر.

چه معاملاتی می توانیم در فروش روز کارگر انتظار داشته باشیم؟

روز کارگر پایان تابستان را نشان می‌دهد، به این معنی که می‌توانید اقلامی را در فضای باز مانند مبلمان پاسیو، ابزار، کباب‌پز، و ماشین‌های چمن‌زنی پیدا کنید. فروش روز کارگر، مانند سایر رویدادهای تعطیلات، قیمت های کم سابقه ای را برای اقلام بلیط بزرگ، از جمله لوازم اصلی، تلویزیون، مبلمان، و تشک ارائه می دهد.

فروش روز کارگر همچنین شامل معاملات بازگشت به مدرسه از خرده‌فروشانی مانند آمازون و Best Buy می‌شود تا بتوانید در لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، چاپگرها و لوازم مدرسه مانند کوله‌پشتی و جعبه ناهار پس‌اندازی چشمگیر پیدا کنید.

اگر در حال حاضر به دنبال خرید برای معاملات هستید، ما بهترین پیشنهادات امروز را در زیر در خرده‌فروشی‌ها فهرست کرده‌ایم که می‌توانیم انتظار داشته باشیم فروش روز کارگر را در سپتامبر آغاز کنیم.

  • آمازون: 50% تخفیف تلویزیون، سرخ کن هوا و ایرپاد
  • بهترین خرید: لپ تاپ های ارزان قیمت، تلویزیون های OLED و iPad
  • بازگشت به مدرسه: 44% تخفیف پوشاک، لپ تاپ و چاپگر
  • انبار خانه: تا 50% تخفیف پاسیو، مبلمان و ابزار
  • نوردستروم: 35٪ تخفیف نایک، UGG، Spanx و موارد دیگر
  • هدف: 20% تخفیف ملافه، دکور، لباس و فناوری
  • والمارت: ، جاروبرقی، تلویزیون و لباس
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Venmo مشتریان جوان و والدین را با حساب‌های نوجوان و کارت نقدی جدید هدف قرار می‌دهد

بهترین فروش روز کارگر در سال گذشته

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XZwCRA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *