لینوکس برای بهبود استانداردهای اترنت با غول های فناوری همکاری می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

همین دیروز، من یک مشک کت و شلوار پوشیده بودم و عمیقاً در این فکر بودم که “وای، ما در چه دنیایی زندگی می کنیم. با (هوش مصنوعی) قطعاً با نیت خوب وارد آگاهی عمومی شد و تداوم تجارت محاسبات ابری بر روی ضایعات راحتی و مقرون به صرفه در برابر هوس‌های تاریک «خدمات به‌عنوان سرویس» هر شرکتی که به اندازه کافی شرورانه است که بتواند وارد یک کنسرسیوم شود.

و سپس، من شگفت زده شدم: اگر زیرساخت اترنت X dot com کاملاً جدید به اندازه کافی قابل اعتماد نباشد که بتواند این دنیای جدید را تامین کند، چه؟ خوشبختانه، یک بیانیه مطبوعاتی از بنیاد لینوکس اعلام کرد کنسرسیوم ULTRA ETHERNET (UEC) در کنار طیف وسیعی از شرکت‌های بزرگ فناوری که شما را می‌شناسید، مانند متا و .

این همه کمی “دشمن دشمن من” است، اما شاید کنسرسیوم مورفین توانااهداف در نحوه سودمندی کسب و کارها واضح و مختصر خواهد بود.

[Looks to webcam]

“برای ارائه معماری پشته ای باز، قابل تعامل و با کارایی بالا مبتنی بر اترنت برای پاسخگویی به نیازهای شبکه رو به رشد هوش مصنوعی و HPC [high-performance computing] در مقیاس»، همانطور که گفته می شود، هدف والای انسان برای قرن ها بوده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مایکروسافت با ویژگی های جدید بینگ هوش مصنوعی را دوچندان کرده است

پدرم اغلب با علاقه از پدر پدرش صحبت می‌کند و پیش‌بینی می‌کند که «در آن قرن جدید، آن‌ها معماری پشته‌ای مبتنی بر اترنت باز، قابل تعامل و با کارایی بالا را برای پاسخگویی به نیازهای شبکه در حال رشد هوش مصنوعی و HPC در مقیاس ارائه خواهند کرد.»

بسیاری از مبارزان جان خود را در کمپین برای معماری پشته ای باز، قابل تعامل و با کارایی بالا مبتنی بر اترنت دادند، و این ایده آل که هرگز نمی میرد، جهان را پر از شادی، امید و جاه طلبی بی حد و حصر کرده است.

افسوس، اکنون دکتر جی. متز، رئیس UEC، در حال پاره کردن گچ و “انتظارات واقع بینانه” است، (درست زمانی که فکر می کردیم کار با آنها کارشناس تمام شده است).

او با بی اعتنایی شدید به طرفداران مادام العمر خود نوشت: “این در مورد تعمیرات اساسی اترنت نیست.”

یک اترنت را دوست دارم اما نتوانستم یک x کامل را به طور اساسی اصلاح کنم

فریاد سوزاننده او، که انتظار می رفت افراد مترقی را در خیابان ها به آغوش بکشد تا “بیگ WIFI” را به آستان او بریزند، نشان می دهد که سرعت اترنت نگرانی نیست، بلکه ایجاد و حفظ “مشخصات، API ها و کد منبع” است، و چهار حوزه کلیدی را برای استانداردسازی هدف قرار می دهد:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه به روز رسانی موزیلا فایرفاکس در موبایل و دسکتاپ

1) پروتکل ها و ساختارهای داده برای ارتباطات اترنت

2) پروتکل های انتقال شبکه سطح پیوند و انتها به انتها،

3) مکانیسم های مشابهی که تراکم، تله متری و سیگنال دهی را هدف قرار می دهد

4) «نرم‌افزار، ذخیره‌سازی، مدیریت و سازه‌های امنیتی»، متناسب با «انواع بارهای کاری»، احتمالاً هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و استفاده از محاسبات ابری

اگر همه اینها به شما آسیب مغزی می‌دهد، با صدایی دیگر از متز که به زودی تبعید می‌شود، راحت باشید: “ما در حال بررسی هر لایه – از فیزیکی تا لایه‌های نرم‌افزاری – هستیم تا بهترین راه را برای بهبود کارایی و عملکرد در مقیاس پیدا کنیم.”

همه این موارد قابلیت اطمینان و استانداردسازی ساده و قابل دستیابی به نظر می‌رسد، که گمان می‌کنم برای کسب‌وکارهایی در مکان‌هایی با سرعت اتصال قوی، آن‌هایی که در لندن و دره‌های سیلیکون هستند، خبر بسیار خوبی است، اما برای ما که راه‌اندازی استارت‌آپ هوش مصنوعی پدر پدرمان در پایین Tinsley را با سرعت ۳۶/۱۵ مگابیت بر ثانیه انجام می‌دهیم، خبر بسیار خوبی است.

از طریق سخت افزار تام

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eqFRvY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *