مایکروسافت Copilot را به تسترهای ویندوز 11 بیشتری می آورد – اما به نظر نمی رسد از هوش مصنوعی مطمئن باشد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Windows Copilot، دستیار هوش مصنوعی برای 11، اکنون برای بسیاری از آزمایش‌کنندگان دیگر عرضه می‌شود.

Neowin متوجه شد که مایکروسافت بی سر و صدا پست وبلاگ خود را برای بیلد 23493 در کانال Dev به روز کرد تا به ما اطلاع دهد که Copilot برای همه آزمایش کنندگان در دسترس است.

ممکن است به خاطر داشته باشید که وقتی این ساخت برای اولین بار در پایان ژوئن منتشر شد، Copilot فقط در اختیار تعداد محدودی از آزمایش‌کنندگان در کانال Dev قرار گرفت، زیرا مایکروسافت خاطرنشان کرد که قرار بود «بازخوردها را زیر نظر بگیرد و ببیند که چگونه قبل از فشار دادن به آن فرود می‌آید. آن را در اختیار همه قرار دهد».

خب، آشکارا بازخورد دریافت شده است، و غول نرم‌افزاری به وضوح احساس می‌کند که به اندازه کافی صدا دارد تا Windows Copilot را به طور کامل برای همه عرضه کند.

مایکروسافت پست وبلاگ خود را به روز کرد و گفت: “پیش نمایش Windows Copilot اکنون برای همه Windows Insiders در Dev Channel در دسترس است. خودی ها ممکن است نیاز به راه اندازی مجدد داشته باشند تا آن را نشان دهند.


تجزیه و تحلیل: پیام های ترکیبی با سطح اطمینان در اینجا

این یک مورد کمی عجیب است. از یک طرف، مایکروسافت باید سطح مشخصی از اطمینان به عملکرد Copilot در آزمایش برای بازگرداندن سوئیچ برای گسترش عرضه به همه داشته باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف دوستان در اسنپ چت: 2 راه سریع

از سوی دیگر، مایکروسافت این کار را بسیار بی سر و صدا و تنها با یک به روز رسانی سریع در وبلاگ خود انجام داد و به سختی در مورد آنچه که در واقع یک حرکت بزرگ است، سر و صدا به راه انداخت. از این نظر، اعتماد غول فناوری به Copilot متزلزل‌تر به نظر می‌رسد و همه چیز کمی زیر نظر رادار احساس می‌شود. (چرا با پیش‌نمایش و پست وبلاگ بعدی، عرضه کامل را اعلام نمی‌کنید؟ زیرا به نظر می‌رسد یک گام به جلو برای Copilot باشد).

شاید ما در حال مطالعه بیش از حد در این مورد هستیم – این اولین بار نیست – اما برای ما دشوار است که باور کنیم مایکروسافت تا این حد از Copilot راضی است، نه بر اساس بازخورد آنلاینی که تاکنون از آزمایش‌کنندگان برنامه‌نویس دیده‌ایم. این نظرات عمدتاً حول محور این است که Copilot چقدر بی‌هدف است – با تقریباً تنظیمات ویندوزی که در این تجسم اولیه قابل تنظیم است – و همچنین چقدر باگ است.

Neowin در گزارش خود بر نکته اخیر تأکید می کند و خاطرنشان می کند که Copilot در حال حاضر دارای اشکالات زیادی است که استفاده از آن را به یک ویژگی “ناامیدکننده” تبدیل می کند.

بنابراین، تا کنون، عرضه Copilot کمی فرآیندی عجیب به نظر می‌رسد، و ترکیب این موضوع این است که هوش مصنوعی ابتدا در Dev ظاهر شد، و آزمایش‌کنندگان Canary – اولین کانال برای افزودن‌های پیشرفته به ویندوز 11 – به آن دسترسی نداشتند. هنوز نگاهی به در واقع، برخی از افراد به این دلیل از Canary به کانال Dev بازگشته اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  در نامه‌ای به کمیسیون اروپا، نهادهای منبع باز می‌گویند قانون مقاومت سایبری می‌تواند «اثر سردکننده» بر توسعه نرم‌افزار داشته باشد

توجه داشته باشید، آزمایش‌کنندگان قناری یا هر کس دیگری، همیشه می‌توانند از جایگزینی برای Copilot در دسک‌تاپ ویندوز 11 استفاده کنند – یعنی یک Clippy با قدرت احیا شده (بله، واقعاً).

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kdHsfx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *