نحوه استفاده از قالب بندی متن در Reddit با استفاده از حالت Markdown

زمان مطالعه: 11 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه استفاده از قالب بندی متن در Reddit با استفاده از حالت Markdown
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

Reddit یک معدن طلای اطلاعات است و یکی از پلتفرم های منحصر به فرد در اینترنت است. بخشی از دلیل آن نحوه ارائه اطلاعات در یک پست است. جداول، بلوک های کد، نظرسنجی ها، لیست ها و غیره وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد جزئیات زیادی را به یک پست اضافه کند. تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید برخی از این عناصر را در پست خود بازآفرینی کنید؟ در اینجا نحوه استفاده از قالب بندی متن در Reddit در حالت Markdown آورده شده است.

Reddit دارای دو حالت قالب‌بندی هنگام اضافه کردن محتوا به یک پست است – حالت Fancy Pants و حالت Markdown. اولی یک ابزار قالب بندی ساده و با استفاده آسان است، اما ویژگی های محدودی دارد. با این حال، حالت Markdown به شما امکان می‌دهد متن خود را به روش‌های متعددی سفارشی کنید، و ما هر آنچه را که باید بدانید به شما نشان می‌دهیم.

فهرست مطالب این مقاله

حالت Markdown در Reddit چیست؟

حالت Markdown یک ابزار قالب‌بندی متن مبتنی بر نحو است که در نسخه وب Reddit موجود است. این به شما امکان می دهد از انواع فرمت های متنی استفاده کنید و ساختار محتوای خود را بهبود ببخشید.

می توانید سرفصل های مختلف، کدهای درون خطی و پیوندها را اضافه کنید، متن را به عنوان اسپویلر طبقه بندی کنید، جداول، لیست ها، بلوک های کد و موارد دیگر را اضافه کنید. در اینجا نحوه دسترسی به حالت Markdown در Reddit آورده شده است. پس از کلیک بر روی گزینه ایجاد یک پست جدید، برای شروع روی دکمه حالت Markdown کلیک کنید.

در بخش بعدی مقاله، تمام روش‌های مختلف قالب‌بندی متن را به شما نشان خواهیم داد. بیایید با برخی از گزینه های اصلی قالب بندی متن شروع کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اخبار فناوری امروز به صورت زنده: توضیح نام تجاری عجیب X توییتر و موارد دیگر

نحوه قالب بندی متن در Reddit: قالب بندی متن اصلی در حالت Markdown

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به متن خود تأکید کنید، خط خطی، بالانویس، شکستگی خط، سرصفحه و گزینه های اصلی قالب بندی متن را در Reddit اضافه کنید. شروع کنیم.

1. تاکید

حروف کج: برای اضافه کردن متن ایتالیک، باید کاراکترها را بین یک ستاره قرار دهید

در هر دو انتها

در اینجا نحوه ظاهر متن پس از افزودن نحو پررنگ برای کلمه “جالب” آمده است. پررنگ:

برای افزودن متن پررنگ، کاراکترها را بین دو علامت ستاره (**) در دو انتهای آن قرار دهید.

در اینجا متن پس از افزودن نحو پررنگ برای کلمه “جالب” به نظر می رسد. پررنگ و کج:

اگر می خواهید محتوا به دو صورت پررنگ و مورب نمایش داده شود، در اینجا نحو به نظر می رسد.

کلمه “جالب” به دو صورت پررنگ و مورب نمایش داده شده است. خط زدن:

سه کاراکتر tilde (~) در هر دو انتهای کلمه ای که می خواهید خط بکشید اضافه کنید.

در اینجا نحوه بررسی کلمه “تصحیح” در مثال آمده است.

2. رونوشت ها

در اینجا نحوه اضافه کردن ابر اسکریپت ها در Reddit آورده شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کاراکترهای داخل یک پرانتز را اضافه کنید و قبل از باز کردن پرانتز، کاراکتر caret (^) را اضافه کنید.

در اینجا به این صورت است که در مثال، یک بالانویس به نام من، ‘Supreeth' اضافه کردیم.

3. بخش ها و سرصفحه ها

می توانید با استفاده از سرفصل ها ساختار بهتری برای محتوای خود در پست های Reddit ارائه دهید. شما چندین سطح از سرفصل ها را دریافت می کنید، و تنها کاری که باید انجام دهید این است که هش (#) را اضافه کنید، سپس یک فاصله و سپس متن عنوان را اضافه کنید. برای رفتن به عنوان نزولی، تعداد کاراکتر “#” را افزایش دهید.

در اینجا نحوه اضافه کردن سرفصل های چهار سطح مختلف آمده است.

و زمانی که پست را منتشر می کنید به این شکل به نظر می رسد.

4. خط شکستن

برای نشان دادن جدایی بین دو جمله می توان از شکست های خط استفاده کرد. می توانید یک جمله اضافه کنید، دو خط خالی جدید اضافه کنید، و سه یا چند خط فاصله (-) اضافه کنید تا یک شکست خط اضافه کنید. در اینجا یک مثال سریع آورده شده است.

وقتی پستی را منتشر می کنید، شکست خط به این صورت است.

5. نقل قول

نقل قول ها می توانند به شما کمک کنند تا یک جمله را از محتوای اطراف حذف کنید. برای افزودن یک بلوک نقل قول در Reddit، کاراکتر بزرگتر از (>) را قبل از یک نحو اضافه کنید.

در اینجا یک جمله در یک بلوک نقل قول در یک پست منتشر شده به نظر می رسد.

نحوه استفاده از حالت Markdown برای افزودن جدول در Reddit

جداول راه بسیار خوبی برای انتقال اطلاعات به کارآمدترین روش ممکن از طریق مرتب سازی و سازماندهی داده ها در ردیف ها و ستون ها هستند. در اینجا نحوه اضافه کردن جدول در Reddit آورده شده است.

ستون ها با لوله ( | ) و ردیف هدر با خط فاصله (-) از هم جدا می شوند. با این حال، توجه داشته باشید که لازم نیست در حین تایپ، همه کاراکترها را تراز کنید – ستون‌ها، ردیف‌ها و سرصفحه‌ها به طور خودکار خود را تراز می‌کنند. علاوه بر این، وارد کردن فقط یک خط فاصله در زیر ردیف سرصفحه نیز انجام خواهد شد.

به طور پیش فرض، داده ها در سمت چپ تراز می شوند. برای تراز کردن داده‌ها در یک ستون، کافی است قبل از اضافه کردن خط فاصله در زیر ردیف سرصفحه برای آن ستون، یک نقطه ( . ) اضافه کنید. برای تراز کردن داده ها در مرکز، یک نقطه ( . ) در هر دو انتهای خط تیره زیر ردیف سرصفحه برای آن ستون اضافه کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای عدم کارکرد برنامه IMDb در آیفون

در اینجا خروجی به نظر می رسد.

نحوه درج لینک به پست های Reddit در حالت Markdown

اگر در محتوای پست خود در Reddit به منابع خارجی ارجاع می دهید، پیوندهای URL مفید هستند. با این حال، افزودن یک URL طولانی در متن برای خوانایی مفید نیست. بنابراین، اضافه کردن یک لینک را در نظر بگیرید.

متن پیوند را در داخل پرانتز اضافه کنید و URL را در داخل پرانتز اضافه کنید.

در اینجا خروجی برای نحو مثال در تصویر بالا به نظر می رسد.

با این حال، اگر یک پیوند داخلی برای یک subreddit یا یک کاربری در Reddit اضافه می‌کنید، نام subreddit را بعد از ‘r/' و نام کاربری را بعد از ‘u/' اضافه کنید.

در اینجا نحوه نمایش پیوندهای یک subreddit و یک کاربر در یک پست منتشر شده آمده است.

نحوه درج کد در Reddit در حالت Markdown

محتوای مرتبط با برنامه نویسی در انجمن های Reddit مدت هاست که به دانشجویان و مهندسان علوم کمک کرده است. اگر می خواهید کدی را به پست Reddit خود اضافه کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

یک کد درون خطی وارد کنید

اگر می‌خواهید یک کد را در یک جمله اضافه کنید، آن‌ها را در یک نقل قول اضافه کنید. به مثال زیر دقت کنید.

در اینجا یک کد درون خطی در یک پست منتشر شده به نظر می رسد.

بلوک های کد را در Reddit وارد کنید

اگر می‌خواهید کل بلوک کد را وارد کنید، چهار فاصله قبل از هر خط کد اضافه کنید. به مثال زیر دقت کنید.

با این حال، اضافه کردن چندین فاصله قبل از هر خط کد واقعاً خسته کننده است. بنابراین به عنوان جایگزین، می توانید سه کاراکتر بک تیک ( ` ) بین خطوط کد اضافه کنید.

در اینجا نحوه نمایش بلوک کد در یک پست منتشر شده است.

نحوه ایجاد لیست ها و نقاط گلوله در Reddit با استفاده از حالت Markdown

لیست ها برای افزودن اطلاعات در قالب امتیاز مفید هستند. در اینجا نحوه اضافه کردن یک لیست ساده آورده شده است. قبل از شروع نقطه باید یک خط فاصله (-) و یک کاراکتر فاصله اضافه کنید.

وقتی پست را منتشر می کنید، این لیست به این صورت است.

از طرف دیگر، می توانید یک لیست عددی نیز اضافه کنید.

در اینجا خروجی به نظر می رسد.

اگر می خواهید یک لیست تودرتو اضافه کنید، می توانید به سادگی قبل از شروع نقطه، تورفتگی بیشتری اضافه کنید. به مثال زیر دقت کنید.

وقتی پست را منتشر می کنید، یک لیست تودرتو چگونه به نظر می رسد.

نحوه اضافه کردن اسپویلر به متن Reddit

Reddit همچنین پلتفرمی است که در آن مردم اغلب درباره فیلم‌ها، نمایش‌ها و کتاب‌هایی که مصرف می‌کنند بحث و بررسی می‌کنند. بنابراین، اضافه نکردن اسپویلر به مکالمات نیز ممکن است دشوار باشد، زیرا ممکن است روز کسی را خراب کنید.

با این حال، ابزارهای زیادی برای طبقه بندی متن به عنوان اسپویل در Reddit وجود دارد. برای یادگیری نحوه افزودن تگ اسپویلر می توانید مقاله ما را بررسی کنید.

در اینجا متن اسپویل در پست شما چگونه به نظر می رسد.

اگر در حال مشاهده یک اسپویلر هستید، روی متن رنگی که می گوید Spoiler آشکار می شود کلیک کنید.

هنگامی که رنگ محو شد، می توانید اسپویلر را ببینید.

این همه آن چیزی است که باید در مورد نحوه استفاده از قالب بندی متن در Reddit با استفاده از حالت نشانه گذاری بدانید. اگر سؤال دیگری دارید، می توانید به بخش سؤالات متداول زیر نگاهی بیندازید.

سوالات متداول در مورد قالب بندی متن در Reddit

1. آیا می توانید از حالت علامت گذاری در برنامه تلفن همراه Reddit استفاده کنید؟

آره. می توانید از حالت نشانه گذاری در Reddit استفاده کنید. با این حال، دکمه اختصاصی برای تغییر به حالت نشانه گذاری وجود ندارد. فقط سینتکس را در متن پست تایپ کنید.

2. آیا می توانید از حالت علامت گذاری برای قالب بندی نظرات در Reddit استفاده کنید؟

آره. می‌توانید متن نظر را با استفاده از نحو حالت علامت‌گذاری هنگام تایپ آن قالب‌بندی کنید.

3. آیا حالت نشانه گذاری در Reddit قدیمی موجود است؟

آره. حالت Markdown در Reddit قدیمی نیز موجود است.

قالب بندی متن به راحتی

ما امیدواریم که این راهنمای قالب‌بندی متن برای Reddit به شما کمک کند محتوا را به روشی ساختاریافته و سازمان‌یافته ارسال کنید. Reddit یک پلت فرم متن سنگین است، بنابراین ابزارهایی مانند این مطمئناً نه تنها برای ارسال پرسش های شما به وضوح بلکه برای پاسخ به سؤالات و کمک به جوامع مفید هستند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fgdMiT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *