ممکن است تنظیمات توییتر شما دیگر اجازه ارسال پیامک را ندهند – در اینجا نحوه تغییر آن آمده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گفته ایلان ماسک، همچنان شاهد جریان نقدی منفی است، “به دلیل کاهش درآمد تبلیغاتی” – و این ممکن است تلاش سخت و ناامیدانه جدید پلتفرم را برای ثبت نام کاربران بیشتری برای اشتراک توییتر آبی توضیح دهد.

این ویژگی جدید تنظیمات هر کاربر با دی‌ام‌های «باز» را تغییر داده است و این اطمینان را می‌دهد که مشترکین آبی توییتر نمی‌توانند به آنها پیام ارسال کنند. اساسا، DM های شما اکنون یک تبلیغ بزرگ آبی توییتر هستند.

بیشتر ببین

توییتر شروع به ایجاد تنظیمات جدید برای پیام‌های مستقیم کرد و گزینه سومی را به گزینه معمولی «اجازه دهید همه به من پیام بدهند» یا «فقط به کاربرانی که دنبال می‌کنم به من پیام بدهند» اضافه کرد. گزینه‌های موجود به این معنی است که شما کنترل کاملی بر اینکه چه کسی با شما تماس می‌گیرد و چه کسی می‌خواهید با آن‌ها در تماس باشید، داشتید.

این گزینه سوم جدید – که ظاهراً به عنوان پیش فرض برای هر کاربر تنظیم شده است – به کاربران اجازه می دهد فقط از کاربرانی که دنبال می کنند DM دریافت کنند. و کاربران تایید شده توییتر این شاید زمانی که سیستم راستی‌آزمایی واقعاً منطقی بود و از ورزشکاران، افراد مشهور و شخصیت‌های رسانه‌ای تشکیل شده بود، خبر بسیار خوبی بود، اما اکنون منبع بالقوه‌ای برای آزار و اذیت است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ایلان فکر می‌کند هوش مصنوعی می‌تواند پرستار بشریت شود: گزیده‌ای از یک جلسه شام

تحت تنظیمات پیش‌فرض جدید، هر کسی که ماهانه 8 دلار برای Twitter Blue پرداخت می‌کند، می‌تواند برای شما پیام ارسال کند – صرف نظر از اینکه واقعاً آنها را می‌شناسید یا خیر.

بیشتر ببین

توییتر این تغییر را در حساب رسمی پشتیبانی توییتر اعلام کرد، که به عنوان یک اعتراف اساسی عمل می کند که کاربران اشتراک های آبی توییتر اکنون می توانند صندوق ورودی شما را اسپم کنند، حتی اگر ماسک اشتراک آن را به عنوان راهی برای کاهش چنین مزاحمت هایی معرفی کند.

DM های شما به دو صندوق ورودی تقسیم می شوند: صندوق ورودی اولیه و ثانویه، صندوق ورودی «درخواست پیام». بیشتر پیام‌های افراد غیرفالو مستقیماً به کادر درخواست شما می‌روند، بنابراین اگر دکمه پیام DM در حساب شما فعال باشد، پیام‌های افراد غیر دنبال کننده به آنجا می‌روند.

این ویژگی جدید باعث می شود که نماد پیام برای آن ظاهر شود تمام کاربران زمانی که در Twitter Blue مشترک می شوید. بنابراین، حتی اگر به طور معمول DM های خود را روی “باز” ​​تنظیم نکرده باشید، کاربران آبی توییتر همچنان می توانند شما را به چالش بکشند.

نگران نباشید، می توانید آن را دوباره تغییر دهید

همانطور که گفتیم، این تنظیماتی است که به طرز آزاردهنده ای توسط توییتر به عنوان پیش فرض جدید در نظر گرفته شده است – اما این بدان معنا نیست که نمی توانید آن را دوباره تغییر دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش سریع برای رفع مشکل بینگ چت زمانی که در ویندوز 11 کار نمی کند

به بخش پیام خود در حساب توییتر خود بروید، یک نماد پاکت کوچک خواهد داشت. هنگامی که در صندوق ورودی اصلی قرار گرفتید، دکمه تنظیمات را بزنید و سه گزینه پیام رسانی را مشاهده خواهید کرد. گزینه «فقط مجاز به پیام‌ها از کاربران تأییدشده» گزینه جدید است و اگر نمی‌خواهید توسط کاربران آبی توییتر پیام ارسال شود، می‌خواهید آن را خاموش کنید.

بیشتر ببین

به نظر می‌رسد این تلاش اخیر برای فرو بردن توییتر بلو و مشترکان آن در صورت ما، تلاش ناامیدانه دیگری از ماسک برای ایجاد چند سوراخ در کشتی در حال غرق شدن خود است. شرم آور است که ببینیم پلتفرم رسانه های اجتماعی که زمانی غالب بود به ترفندهای کارتونی احمقانه “بازاریابی” و آشفتگی عمومی کاهش می یابد. آخرین چیزی که هر کسی می خواهد این است که افراد عجیب و غریب چک آبی برای آنها DM بفرستند، درست است؟



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SwPEEK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *