اپل ممکن است قیمت آیفون 15 پرو امسال را افزایش دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت 15 پرو و ​​ مکس ممکن است برای محافظت از حاشیه سود زیاد اپل افزایش یابد زیرا فروش جهانی گوشی های هوشمند همچنان در حال کاهش است.

تیم کوک در مقابل صحنه رنگین کمان پارک اپل ایستاده است
مدل‌های غیر پرو آیفون 15 باید مانند قبل قیمت داشته باشند | تصویر: اپل

این افزایش قیمت می تواند هر دو مدل آیفون 15 پرو را برای اولین بار در مقایسه با آیفون 14 پروهای امسال که به ترتیب از 999 و 1099 دلار شروع می شود، به بالای 1000 دلار برساند.

بنابراین حتی اگر فروش آیفون تقریبا ثابت بماند، درآمد اپل از گوشی های هوشمند به لطف میانگین قیمت فروش بالاتر آیفون 15 پرو افزایش خواهد یافت.

اپل ممکن است قیمت آیفون 15 پرو را افزایش دهد

دبی وو و تاکاشی موچیزوکی در بلومبرگ نوشتند: «اپل از تامین کنندگان می خواهد که در سال جاری حدود 85 میلیون دستگاه آیفون 15 تولید کنند که تقریباً مطابق با سال قبل است.

9to5Mac می گوید قیمت استاندارد آیفون 15 و آیفون 15 پلاس به ترتیب 799 و 899 دلار باقی می ماند. قیمت آیفون‌های با برند پرو از زمان معرفی آیفون 11 پرو در سال 2019 ثابت مانده است.

یک یادداشت تحقیقاتی ماه مارس توسط تحلیلگر Haitong International Securities، جف پو، برای اولین بار به احتمال افزایش قیمت برای مدل‌های آیفون 15 پرو اشاره کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برنامه بارسلونا: جایگزین توئیتر متا

منطق اپل برای افزایش قیمت

این شرکت می تواند افزایش قیمت شایعه شده را با فناوری های اضافی، مانند دکمه Action قابل تنظیم، قاب تیتانیومی سبک تر و بادوام تر، تراشه A17 آینده و نازک ترین قاب های صفحه نمایش در هر آیفون توجیه کند.

دلایل زیادی برای افزایش قیمت فناوری وجود دارد. برای شروع، مدتی است که فروش گوشی های هوشمند کاهش یافته است. به تورم مداوم و کاهش هزینه های مصرف کننده اضافه کنید و جای تعجب نیست که مردم در حال کاهش هزینه های فناوری هستند.

با این حال، اپل روی وفاداری مشتریان خود حساب می کند، زیرا تیم کوک، مدیر عامل فعلی، در ماه فوریه به سرمایه گذاران گفت که از نظر او، “مردم مایلند واقعاً تلاش کنند تا بهترین چیزی را که می توانند در آن مقوله به دست آورند.”

اپل احتمالاً خانواده آیفون 15 را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد، اما عرضه عرضه ممکن است به دلیل شایعه مشکلات تولید با ها محدود شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XgWRHC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *