نحوه به روز رسانی برنامه ها در iPhone و iPad به صورت دستی یا خودکار

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه به روز رسانی برنامه ها در iPhone و iPad به صورت دستی یا خودکار
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

چه iPhone، iPad یا هر دستگاه ی دیگری، به‌روزرسانی برنامه‌ها برای اجرای روان و ایمن دستگاه ضروری است. آنها نه تنها با ویژگی های جدید، بلکه رفع اشکال، سازگاری پیشرفته و موارد دیگر نیز ارائه می شوند. بنابراین، عاقلانه‌تر است که بدانید چگونه برنامه‌ها را در iPhone و iPad خود به‌روزرسانی کنید.

نحوه به روز رسانی برنامه ها در iPhone و iPad به صورت دستی یا خودکار

در حالی که و آیپد سیستم بسیار مناسبی از به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها را ارائه می‌دهند، شما همچنین می‌توانید آنها را به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید. هر مسیری را که انتخاب کنید، این راهنما می تواند به شما کمک کند زیرا ما تمام راه های ممکن را پوشش داده ایم. شروع کنیم.

نحوه به روز رسانی خودکار برنامه ها در آیفون و آیپد

آیفون و آیپد معمولاً به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها را به‌طور پیش‌فرض روشن می‌کنند. با این حال، به جای صرفه جویی در داده، باتری، یا هنگام عیب یابی برخی از مشکلات، ممکن است غیرفعال شده باشد.

بنابراین بیایید اطمینان حاصل کنیم که به‌روزرسانی خودکار برنامه در iPhone و iPad شما فعال است.

مرحله 1: تنظیمات را اجرا کنید و به پایین بروید و روی App Store ضربه بزنید.

گام 2: در قسمت «بارگیری خودکار»، کلید «به‌روزرسانی‌های برنامه» را روشن کنید.

قابل ذکر است که این دانلودهای خودکار به‌روزرسانی از برنامه خود پیروی می‌کنند (بسته به باتری، داده‌ها، زمان روز و غیره) به طور خلاصه، به‌روزرسانی به‌محض در دسترس بودن دانلود نمی‌شود.

با این حال، می‌توانید به اجبار یک برنامه را به‌روزرسانی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز را درگیر کرده‌اید. برای انجام این کار، دستورالعمل های بخش بعدی را دنبال کنید.

روش 2: نحوه به روز رسانی دستی برنامه های iOS یا iPadOS

همانطور که در بالا ذکر شد، زمانی که نمی خواهید منتظر به روز رسانی خودکار باشید یا به دلایلی برنامه های شما به طور خودکار به روز نمی شوند، می توانید به صورت دستی برنامه ها را به روز کنید. و به طرز شگفت انگیزی بیش از یک راه برای انجام این کار وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ارز دیجیتال بانک مرکزی چین جایگاه بیشتری در پلتفرم وی چت دارد

1. برنامه ها را از طریق پنل حساب App Store به روز کنید

مرحله 1: App Store را راه اندازی کنید ← روی نماد نمایه خود از گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

گام 2: در اینجا، بخش به‌روزرسانی موجود یا به‌روزرسانی‌های خودکار آینده را می‌بینید. شما هم می توانید،

  • برای به‌روزرسانی همه برنامه‌های در انتظار، روی «به‌روزرسانی همه» ضربه بزنید، یا
  • برنامه های انتخاب شده را با ضربه زدن روی Update در کنار آنها به روز کنید.

همچنین، می‌توانید نماد اپ استور را از صفحه اصلی یا صفحه قفل خود به مدت طولانی فشار دهید و به‌روزرسانی‌ها را برای مشاهده همه به‌روزرسانی‌های قریب‌الوقوع انتخاب کنید.

روی Updates از منوی متنی ضربه بزنید

اگر هیچ برنامه‌ای را که در اینجا فهرست شده است پیدا نکردید، به این معنی است که همه برنامه‌های شما از قبل به‌روز هستند. این ممکن است به دلیل به روز رسانی خودکار باشد یا اینکه در حال حاضر به روز رسانی جدیدی در دسترس نیست.

نکته: وقتی اینجا هستید، می‌توانید بررسی کنید که آیا برنامه اخیراً به‌روزرسانی شده است یا خیر. به سادگی به بخش Updated Recently پایین بروید.

لیست برنامه هایی که اخیراً به روز شده است

2. App to Force an Update را جستجو کنید

اغلب، برنامه هایی با پایگاه چند میلیونی، مانند ، Twitter و غیره، به روز رسانی خود را منتشر می کنند و به نوبه خود ویژگی های جدید خود را به صورت دسته ای منتشر می کنند. و دانلود خودکار ممکن است تا زمان انتشار گسترده‌تر، به‌روزرسانی را دریافت نکند.

اما اگر می‌خواهید قبل از هر کس دیگری با ویژگی‌های جدید بازی کنید، در اینجا نحوه بررسی و به‌روزرسانی برنامه آورده شده است.

مرحله 1: App Store را راه اندازی کنید و به تب Search بروید.

گام 2: برنامه ای را که می خواهید به روز کنید تایپ کنید.

برنامه مورد نظر برای به روز رسانی را جستجو کنید

مرحله 3: بسته به اینکه آیا به‌روزرسانی موجود است یا نه، دکمه به‌روزرسانی یا باز کردن را در کنار برنامه مشاهده خواهید کرد.

مرحله 4: برای شروع دانلود روی Update ضربه بزنید.

3. از سیری بخواهید که به‌روزرسانی‌های برنامه را بررسی کند

اگرچه یک راه رسمی برای به روز رسانی یک برنامه در iPhone یا iPad نیست، اما راه حل جالبی است. بنابراین، زمانی که حوصله باز کردن اپ استور و جستجوی اپلیکیشن را ندارید (همانطور که در مراحل بالا نشان داده شده است)، می توانید به سادگی این کار را به سیری محول کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین هدفون TWS برای سری Google Pixel 7

مرحله 1: Siri را فراخوانی کنید، یا بگویید نام App را در اپ استور باز کنید یا به‌روزرسانی نام برنامه را بررسی کنید (مثلاً آمازون را انتخاب کرده‌ایم).

گام 2: شما را به صفحه جستجوی App Store برای برنامه هدایت می کند.

مرحله 3: در اینجا، روی Update در کنار برنامه ضربه بزنید.

نحوه متوقف کردن و راه اندازی مجدد به روز رسانی در iPhone یا iPad

با قدرت زیاد، مسئولیت های بزرگتری نیز به همراه دارد. و اکنون که می‌دانید چگونه به‌روزرسانی‌های برنامه را به صورت دستی دانلود کنید، نباید از قدرت سوء استفاده کنید.

اگر به‌روزرسانی برنامه را راه‌اندازی کرده‌اید، فقط برای اینکه متوجه شوید باتری یا داده تلفن همراهتان کم شده است، در اینجا می‌توانید به‌روزرسانی را متوقف یا موقتاً متوقف کنید و بعداً ادامه دهید.

وقتی یک برنامه در حال به‌روزرسانی است، یک دایره پیشرفت در کنار آن در فروشگاه App و یک دایره پیشرفت روی نماد آن در صفحه اصلی یا کتابخانه برنامه خواهید دید. برای توقف موقت به‌روزرسانی برنامه، به سادگی روی دایره پیشرفت ضربه بزنید. و دوباره روی دایره پیشرفت ضربه بزنید تا بروزرسانی شروع شود.

سوالات متداول

1. چگونه می توانم همه برنامه های خود را در iPhone یا iPad خود به طور همزمان به روز کنم؟

در بخش به‌روزرسانی‌های اپ استور، روی Update All ضربه بزنید تا همه برنامه‌های خود را به‌طور هم‌زمان به‌روزرسانی کنید.

2. چرا برنامه های من در iPhone یا iPad به روز نمی شوند؟

به‌روزرسانی نشدن برنامه‌های شما دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد، از جمله اتصال ضعیف اینترنت، نرم‌افزار قدیمی iOS یا مشکل در اپ استور. راهنمای ما را برای رفع مشکل به‌روزرسانی نشدن برنامه‌ها در آیفون بررسی کنید.

3. آپدیت خودکار یا دستی اپلیکیشن های آیفون کدام روش بهتر است؟

به‌روزرسانی‌های خودکار مسئولیت بررسی‌های روزانه را از دوش شما برمی‌دارد. بنابراین، این یک ویژگی کارآمد و صرفه جویی در زمان است. با این حال، اگر فضا یا داده های تلفن همراه شما کم است، مدیریت دستی جایگزین بهتری است.

به روز رسانی برنامه ها در iPhone یا iPad

چه به صورت خودکار، دستی یا ترکیبی از هر دو انتخاب کنید، مهم این است که برنامه های خود را به طور منظم به روز کنید. یک برنامه به روز می تواند اطمینان حاصل کند که از ویژگی های جدید لذت می برید، باگ ها برطرف می شوند، عملکرد بهبود می یابد و امنیت تشدید می شود. بنابراین، آن را از دست ندهید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Bbc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *