نحوه حذف اکانت نتفلیکس در موبایل و کامپیوتر

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه حذف اکانت نتفلیکس در موبایل و کامپیوتر با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

نتفلیکس نحوه تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم ها را متحول کرد. اکنون، برنامه‌های مورد علاقه‌مان را هر زمان که بخواهیم بدون انتظار برای زمان پخش مشخص، مانند تلویزیون، پخش می‌کنیم. با این حال، با رویدادهای اخیر، مانند افزایش هزینه های اشتراک یا سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور، اگر قصد دارید حساب نتفلیکس را حذف کنید، تنها نیستید.

اکانت نتفلیکس را حذف کنید

نتفلیکس تقریباً همه انواع محتوا از جمله فیلم، نمایش تلویزیونی و مستند را ارائه می دهد. با این حال، اگر قرارداد منقضی شود، ممکن است یک فیلم یا نمایش خاص را حذف کند، که بسیار بد است. این همچنین ممکن است شما را به سمت حذف حساب Netflix سوق دهد اگر به طور خاص برای آن محتوا مشترک شده باشید. اما قبل از حذف باید به چند نکته توجه کرد.

توجه : اگر می‌خواهید حساب خود را به دلیل هک شدن حذف کنید، راه‌هایی غیر از حذف آن برای بازیابی آن وجود دارد. راهنمای ما را بررسی کنید تا بدانید اگر حساب نتفلیکس شما هک شد چه کاری باید انجام دهید.

نکاتی که هنگام حذف یک حساب کاربری در نتفلیکس باید بدانید

در زیر نکاتی وجود دارد که باید قبل از حذف سرویس در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که قدم درستی است.

  • از دست دادن کتابخانه محتوای شخصی شده: نتفلیکس به دلیل پیشنهادات محتوایی که بر اساس نمایش هایی که تماشا کرده اید یا دوست داشته اید، به طور گسترده مورد استقبال قرار می گیرد. با حذف حساب خود، اگر دوباره به پلتفرم بپیوندید، دسترسی خود را از دست خواهید داد.
  • از دست دادن دسترسی به محتوا : نتفلیکس کتابخانه وسیعی از محتوا دارد. هنگامی که با نتفلیکس خداحافظی کردید، دسترسی مجدد به آنها غیرممکن خواهد بود مگر اینکه یک حساب کاربری جدید راه اندازی کنید.
  • حذف داده ها: Netflix لیست تماشا و سابقه مشاهده شما را برای همیشه پاک می کند. بنابراین، می‌توانید داده‌های Netflix خود را (که در بخش بعدی نشان داده شده است) برای نگهداری دانلود کنید.
خانواده نتفلیکس
  • اشتراک نتفلیکس خود را تغییر دهید: به جای حذف حساب نتفلیکس، اگر ناراضی هستید، می توانید طرح نتفلیکس خود را تغییر دهید. به این ترتیب، می توانید از جایی که کار را متوقف کرده اید شروع کنید.
  • از لغو اشتراک خود اطمینان حاصل کنید: قبل از حذف حساب Netflix خود، از لغو عضویت اطمینان حاصل کنید. اگر این کار را نکنید، ممکن است همچنان هزینه ای برای خدمات دریافت کنید. برای لغو یا تغییر طرح Netflix می‌توانید راهنمای ما را بررسی کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برای رفع خرابی اسنپ چت در اندروید، آیفون و آیپد

نحوه دانلود داده های حساب Netflix

اگر مطمئن هستید که حساب Netflix خود را حذف می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم داده‌ها را دانلود کنید، زیرا هنگام حذف نمی‌توان آن‌ها را بازیابی کرد. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

توجه : اگر نمی‌خواهید اطلاعات را دانلود کنید، به قسمت بعدی بروید.

مرحله 1: پیوند Netflix زیر را در مرورگر خود باز کنید تا به داده های خود دسترسی داشته باشید.

توجه : اگر قبلاً وارد حساب Netflix خود نشده اید، وارد شوید.

مرحله 2: ارسال درخواست را انتخاب کنید.

ارسال درخواست را بزنید

مرحله 3: داده های حساب شما با پیوند شده شما به اشتراک گذاشته می شود. ایمیل را باز کنید و از آنجا دانلود کنید.

نحوه حذف اکانت نتفلیکس

خوشبختانه، نتفلیکس اطمینان داده است که کل فرآیند حذف حساب شما ساده است. در اینجا مراحل است.

توجه: برای حذف حساب خود باید یک برنامه نتفلیکس فعال داشته باشید. علاوه بر این، همانطور که در بالا ذکر شد، اشتراک خود را لغو کنید تا از پرداخت هزینه جلوگیری کنید.

در برنامه نتفلیکس اندروید یا iOS

مرحله 1: برنامه نتفلیکس را باز کنید و اگر این کار را نکرده اید وارد حساب کاربری خود شوید.

مرحله ۲: روی نماد نمایه در بالا سمت راست ضربه بزنید و Account را انتخاب کنید.

مرحله 3: به پایین بروید و حذف حساب را در قسمت تنظیمات انتخاب کنید.

مرحله 4: حساب خود را با استفاده از ایمیل یا کارت پیوند شده تأیید کنید.

مرحله 5: کد تأیید را اضافه کنید و روی Continue ضربه بزنید

مرحله ۶: کادر «بله، می‌خواهم حساب Netflix خود را در پایان دوره صورت‌حساب فعلی‌ام در X برای همیشه حذف کنم» را علامت بزنید.

توجه: X مخفف تاریخ پایان دوره صورتحساب است.

مرحله 7: برای تایید روی Permanently Delete ضربه بزنید.

با کمک پشتیبانی مشتری

هنگامی که طرح نتفلیکس خود را لغو کردید، می توانید با پشتیبانی نتفلیکس در مورد حذف حساب نتفلیکس خود تماس بگیرید. سپس، برنامه ایمیل خود را باز کنید و ایمیلی بنویسید و از Netflix درخواست کنید تا حساب شما را به [email protected] حذف کند .

به احتمال زیاد، حساب شما پس از منقضی شدن برنامه شما حذف خواهد شد. اگر می خواهید بلافاصله حساب خود را حذف کنید، به صراحت آن را ذکر کنید.

نحوه حذف نمایه نتفلیکس

به جای حذف اکانت خود، می توانید به راحتی یک پروفایل نتفلیکس را حذف کنید. اما به یاد داشته باشید، اگر یک نمایه فعال باشد، کاربر ممکن است الگوریتم شخصی سازی شده و دسترسی به محتویات را از دست بدهد. شروع کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 راه برای رفع خطای آمازون "این مورد نمی تواند ارسال شود".

در برنامه موبایل نتفلیکس

مرحله 1: نتفلیکس را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

مرحله 2: روی نماد نمایه در بالا سمت راست ضربه بزنید و Manage Profiles (نماد مداد) را انتخاب کنید.

مرحله 3: نمایه ای را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید و روی Delete profile ضربه بزنید.

مرحله 4: برای تایید، Delete Profile را انتخاب کنید.

روی

مرحله 1: نتفلیکس را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

مرحله 2: روی نماد نمایه در بالا سمت راست کلیک کرده و Manage Profiles را انتخاب کنید.

مدیریت پروفایل ها را انتخاب کنید 1

مرحله 3: پروفایل را انتخاب کنید.

نمایه را برای حذف انتخاب کنید 1

مرحله 4: روی حذف نمایه کلیک کنید.

حذف نمایه را انتخاب کنید

مرحله 4: برای تایید، Delete Profile را انتخاب کنید.

برای تایید، حذف نمایه را انتخاب کنید

خودشه! شما با موفقیت نمایه یا حساب Netflix خود را حذف کردید.

سوالات متداول در مورد حذف حساب Netflix

1. آیا نتفلیکس اطلاعات شما را پس از حذف حساب حفظ می کند؟

آره. نتفلیکس رسما تایید کرده است که این پلتفرم داده های حساب را برای جلوگیری از فعالیت های تقلبی و به دلایل قانونی حفظ می کند. این داده ها شامل شناسه دستگاه، آدرس ایمیل پیوند شده و فرمت رمزگذاری شده و هش شده اطلاعات پرداخت است.

2. آیا نتفلیکس حساب شما را حذف می کند؟

بله، نتفلیکس پس از ده ماه عدم فعالیت به طور خودکار حساب شما را حذف می کند. با این حال، اگر کاربر فعالی هستید، نتفلیکس حساب را حذف نمی کند مگر اینکه درخواست شود.

3. در صورت لغو، آیا نتفلیکس به من بازپرداخت می کند؟

خیر. نتفلیکس یک خط مشی سختگیرانه برای عدم بازپرداخت دارد. اگر به طور تصادفی اشتراکی گرفته اید، می توانید طرح را لغو کنید و تا زمان انقضای طرح از مزایای آن بهره مند شوید.

4. چرا نتفلیکس پس از کنسل کردن از من پول گرفت؟

اگر حتی پس از لغو اشتراک از شما هزینه دریافت شده است، ممکن است شخصی روش پرداخت را دوباره فعال کرده باشد یا ممکن است در لغو اشتراک خطایی رخ داده باشد. اگر با چنین وضعیتی مواجه شدید، بلافاصله با پشتیبانی نتفلیکس تماس بگیرید.

خداحافظ نتفلیکس

بنابراین به این ترتیب می توانید حساب نتفلیکس را حذف کنید. مطمئن باشید، بسیاری از سرویس های بیشتر دارای مجموعه ای از محتوای خوب هستند. همچنین می توانید فعالیت های دیگری را برای زمانی که در نتفلیکس می گذرانید انجام دهید. صرف نظر از این، اگر هنوز پیشنهاد یا سوالی دارید، در نظرات با ما در میان بگذارید.

امیدواریم از این مقاله نحوه حذف اکانت نتفلیکس در موبایل و کامپیوتر مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BeXQxz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *