وقتی ستاره ای آرزو می کنید: Fujifilm X100V با تم دیزنی رونمایی شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیزنی پس از همکاری با لایکا برای یک سری محدود از نسخه ویژه های کامپکت Q2 در اوایل سال جاری، اکنون با یک پروژه انحصاری تر از فوجی فیلم استقبال کرده است. 100 دوربین کامپکت X100V با تم دیزنی، کامل با مارکی که صدمین سالگرد دیزنی (و 55 سالگی فوجی فیلم) را جشن می‌گیرند.

شما نمی توانید Fujifilm X100V را در سال 2023 بخرید و شما حتی خوش شانس تر (یا جهنم) خواهید بود که یکی از این نسخه های با مضمون دیزنی را کیف کنید. پیش‌سفارش‌های اولیه در سه فروشگاه در سراسر هنگ‌کنگ از ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۳ آغاز شد و تاریخ انتشار آن ۲۹ جولای ۲۰۲۳ بود.

را پروژه فوجی فیلم دیزنی نشان می دهد که لیست قیمت یکی از 100 دوربین که هر کدام به یک شماره سریال منحصر به فرد مجهز هستند، 14999 دلار هنگ کنگ است. این قیمت به حدود 1918 دلار / 1465 پوند / 2807 دلار استرالیا تبدیل می شود – معامله بدی برای یکی از بهترین دوربین های کامپکت در سال 2023، بعلاوه بخشی از عواید به انجمن صندوق هنگ کنگ برای حمایت از خدمات کودکان و جوانان آن اختصاص خواهد یافت.

در جعبه چیست؟

خوب… یک جعبه چوبی لوکس خود بخشی از بسته بندی است، و در داخل آن X100V با تم دیزنی را خواهید یافت که از نظر عملکردی مشابه مدل اصلی است. این فقط زیبایی شناسی اصلاح شده است که جدید است. طراحی تک رنگ Disney Mickey and Friends Collection روی روکش چرم مصنوعی، به علاوه یک Disney 100 و شماره سریال منحصر به فرد حک شده بر روی صفحه بالای دوربین.

لوازم جانبی دیگر شامل جای انگشت شست، بند دوربین و نیم قاب چرمی است که همگی با نام تجاری Disney 100 هستند. با توجه به اینکه قیمت درخواستی مشابه X100V معمولی است، در واقع کمی مقرون به صرفه است و طراحی آن نیز به نوعی سرگرم کننده است. این نیز بدیع است که برندی غیر از لایکا نسخه محدودی از یکی از دوربین های مورد علاقه خود را اجرا می کند. من همیشه دوست داشتم به هنگ کنگ بروم … حالا پروازها چقدر است …

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RrJCQt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *