پلتفرم مد کره ای Musinsa کیف 190 میلیون دلاری سری C به رهبری KKR را با ارزش 2.7 میلیارد دلار عرضه می کند.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم پلتفرم مد کره ای Musinsa کیف 190 میلیون دلاری سری C به رهبری KKR را با ارزش 2.7 میلیارد دلار عرضه می کند.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

موسینسایک بازار مد مستقر در سئول، روز چهارشنبه گفت که یک دور 190 میلیون دلاری سرمایه سری C به رهبری KKR با مشارکت مدیریت ولینگتون جمع آوری کرده است.

سرمایه جدید ارزش Musinsa را تقریباً 2.76 میلیارد دلار (بیش از 3 تریلیون وون) بر اساس منابع آشنا به این وضعیت نشان می دهد. استارتاپ تجارت الکترونیک مد کره ای از ارائه رقم دقیق ارزش گذاری خودداری کرد اما به TechCrunch تایید کرد که بیش از 3 تریلیون وون است. ارزش گذاری پس از پول از 2 میلیارد دلار قبلی (2.5 تریلیون وون) در سال 2021 افزایش یافت، زمانی که استارتاپ یک دور سری B 115 میلیون دلاری را از سرمایه گذاری Sequoia Capital و IMM انتخاب کرد. مجموع جمع آوری شده آن از سال 2001 اکنون تقریباً 330 میلیون دلار (430 میلیارد وون) است.

با تامین مالی سری C، Musinsa به گسترش تجارت آنلاین و آفلاین خود ادامه خواهد داد و به بازارهای خارج از کشور گسترش خواهد یافت. و به منظور تنوع بخشیدن به پرتفوی خود اقدام به خرید کند. Musinsa که زمانی فقط محصولات پوشاک مردانه می فروخت، سکوهای خرید آنلاین لباس زنانه 29CM و StyleShare را به دست آورد 265 میلیون دلار در سال 2021 برای گسترش پایگاه مشتریان و دسته بندی محصولات خود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  در اروپا، بانک‌های Accel در شش تا نه ماه آینده گردش مالی می‌کنند

هنگامی که از سخنگوی Musinsa در مورد طرح عرضه اولیه عمومی آن سوال شد، به TechCrunch گفت: “در نظر دارد در مورد امکان IPO در نیمه دوم سال 2024 بحث کند.”

همراه با رقبای محلی خود مانند پلت فرم مد کاکائو زیگزاگ، مفهوم W، غول خرده فروشی کره ای Shinsegae، و برندی با حمایت ناور، Musinsa یکی از بزرگترین و محبوب ترین بازارهای مد است که بیش از 8000 برند مد داخلی و خارجی را به 13 میلیون کاربر ارائه می دهد. این استارت آپ ادعا می کند که تا سال 2022 بیش از 3 تریلیون وون (2.35 میلیارد دلار) ارزش ناخالص کالا سالانه (GMV) دارد.

در سال 2018، Musinsa بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر خود را راه اندازی کرد. شرکای موسینسا، برای حمایت از استارتاپ های کوچک و متوسط ​​در صنعت مد.

Musinsa در سال 2022 708.3 میلیارد وون (545 میلیون دلار) فروش را به ثبت رساند که 54 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت که بیش از سه برابر فروش خود در سال 2019 قبل از همه‌گیری بود. اما، سود عملیاتی آن در سال 2022 به دلیل سرمایه گذاری های بیش از حد برای توسعه های بین المللی و از دست دادن i به 2.5 میلیون دلار کاهش یافت.واحد فروش مجدد کفش کتانی ts SLDT، طبق گزارش رسانه ها

Mukul Chawla، “Musinsa خود را به عنوان یک پلت فرم اینترنت مصرف کننده برتر در کره به عنوان یک بازار متمایز با توانایی خود در مقیاس برندهای در حال رشد، فعال کردن اقتصاد خالق برای مد، تعامل و ارائه یک تجربه تجارت الکترونیک با کیفیت بالا برای مشتریان توسعه داده است.” شریک و رئیس سهام رشد، آسیا برای KKR، در بیانیه ای گفت. ما فرصت عظیمی را برای Musinsa می‌بینیم که موقعیت پیشرو خود را در یک بازار رو به رشد K-Fashion (مد کره‌ای) که همچنان به صورت آنلاین تغییر می‌کند و به پشتوانه دسترسی انفجاری K-culture در سطح جهانی گسترش می‌یابد، ایجاد کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ChatGPT پس از افزودن اطلاعات و کنترل های حریم خصوصی، سرویس را در ایتالیا از سر می گیرد

آخرین بودجه نشان‌دهنده اولین سرمایه‌گذاری رشد فناوری KKR در کره جنوبی در راستای استراتژی نسل بعدی فناوری (NGT) است که از شرکت‌های نوآور مستقر در آسیا در نرم‌افزار، فناوری مصرف‌کننده و فین‌تک پشتیبانی می‌کند. سرمایه‌گذاری‌های دیگر از استراتژی شرکت سهامی خصوصی شامل لنزکارتیک فروشنده عینک چند کاناله مستقر در هند؛ Advanced Navigation، یک توسعه دهنده فناوری رباتیک مبتنی بر استرالیایی؛ Privy، یک ارائه دهنده هویت دیجیتال اندونزیایی؛ GrowSari، پلت فرم تجارت الکترونیک B2B مستقر در فیلیپین برای شرکت های کوچک و متوسط؛ NetStars، یک اپراتور درگاه پرداخت کد QR ژاپنی.

موارد بیشتر برای دنبال کردن…

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vJplUx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *