اپل اکنون آیفون و سایر محصولات را در WeChat در چین ارائه می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروشگاه آنلاین اپل اکنون آیفون، مک و سایر محصولات را از طریق یک برنامه کوچک در پلتفرم وی چت چین که 1.2 میلیارد کاربر دارد، عرضه می کند.

نمای هوایی از ورودی اصلی دفتر مرکزی اپل پارک
تجارت خرده فروشی اپل در چین در حال گسترش است | تصویر: کارلس رابادا/Unsplash

خریداران می توانند جدیدترین سری آیفون 14 و همچنین مک، آی پد و سایر محصولات را خریداری کنند. کل مجموعه در وی چت از طریق یک برنامه کوچک در دسترس است.

برنامه های کوچک در وی چت به طور موثر برنامه ها یا افزونه های داخل وی چت هستند. مینی برنامه اپل شامل مجموعه کامل محصولات است. سفارشات از طریق وی چت برای ارسال رایگان واجد شرایط هستند و برخی از کاربران می توانند هزینه تحویل سه ساعته را پرداخت کنند.

مکینتاش، آیفون و سایر محصولات اپل اکنون در وی چت چین در دسترس هستند

اپل در حال حاضر محصولات خود را در چین از طریق فروشگاه های آنلاین و فیزیکی و فروشندگان شخص ثالث مانند JD.com ارائه می دهد، به این معنی که وی چت یکی دیگر از کانال های خرده فروشی آن است. تنسنت در بیانیه ای به نقل از رویترز گفت، برخی از خدمات اپل، اما نه همه آنها، در وی چت نیز در دسترس هستند، از جمله برنامه تجارت این شرکت.

چین از نظر درآمد یکی از مهم ترین بازارهای اپل است. در سه ماهه اول، آیفون نزدیک به 20 درصد از بازار گوشی های هوشمند چین را در اختیار داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با مولد موسیقی گوگل با هوش مصنوعی همکاری کنید

اپل پنجاه فروشگاه خرده فروشی در چین بزرگ دارد اما قصد دارد تجارت خرده فروشی خود را در این کشور 1.4 میلیارد نفری و دومین اقتصاد بزرگ جهان گسترش دهد.

چرا WeChat مهم است

WeChat اغلب یک برنامه فوق العاده نامیده می شود زیرا این برنامه غالب در چین است که مردم تقریباً برای همه چیز از آن استفاده می کنند، اعم از پیام، بازی، پرداخت، سرگرمی، خرید و موارد دیگر.

وی چت که توسط Tencent Holdings تولید و در ژانویه 2011 راه اندازی شد، به 17 زبان در پلتفرم های iOS، macOS، Android، HarmonyOS و در دسترس است. “WeChat” در سطح بین المللی استفاده می شود. در چین، WeChat بیشتر به عنوان “Weixin” شناخته می شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nTW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *