استودیوی مستقل جدید مستقر در کیوتو کار خود را بر روی عنوانی با اسم رمز Project Tanuki آغاز کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه دهندگان Q-Games و Chuhai Labs برای ایجاد یک استودیوی جدید مستقل مبتنی بر کیوتو با یکدیگر همکاری کرده اند.

Denkiworks جدیدترین ساخته بنیانگذاران لیام ادواردز، تاکی آریوکا و یان دی گراف است. این تیم مجرب قبلاً روی عناوین Arcade مانند Pixeljunk Scrappers و نفرین به گلف، همچنین در Xbox Series X|S، PS5، Nintendo Switch و PC موجود است.

«تجربه ما در کار با هم Pixeljunk Scrappers یان دی گراف، برنامه نویس گفت: یک همکاری واقعاً ویژه بود. ما در آن زمان به شوخی گفتیم که یک روز دوباره متحد می شویم تا دوباره یک بازی بسازیم. من فکر نمی‌کنم که واقعاً فکر می‌کردیم این اتفاق بیفتد، اما اینجا هستیم.”

Denkiworks در کیوتو مستقر است، جایی که این سه توسعه‌دهنده برای اولین بار زمانی که در شرکت‌های قبلی خود کار می‌کردند با هم آشنا شدند. علیرغم اینکه استودیو فوق العاده جوان است، توسعه دهندگان بر روی فلسفه آن برای ایجاد بازی هایی هستند که نوآورانه هستند و مظهر دیدگاه منحصر به فرد «شرق با غرب» هستند.

این دیدگاه است که ظاهراً الهام‌بخش جدیدترین عنوان Denkiworks با نام رمز شده است پروژه تانوکی. در حالی که اطلاعات کمی در مورد اولین بازی وجود دارد، اما حومه ژاپن و فرهنگ روستایی را در بر می گیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  این کمپین بدافزار جدید مک کارشناسان هسته ای را هدف قرار می دهد

لیام ادواردز، طراح، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «ما سخت در حال کار بر روی اولین عنوان خود بوده‌ایم، با الهام از تجربیات زندگی‌مان در ژاپن، که از منظر خارجی و بومی آمده است. «این اساساً نامه ای عاشقانه به این کشور و فرهنگ زیبای آن است. همه ما دیدگاهی ایده آل از ژاپن داریم، به خصوص حومه خیره کننده آن، که طی قرن ها در هنر و رسانه رایج شده است. پروژه تانوکی برداشت ما از آن خواهد بود!»

ما در استودیوی مستقل رو به رشد جزئیاتی بیش از بازی اولیه آن، با کد Project Tanuki دارد، بنابراین اگر می‌خواهید درباره این استودیوی جدید بیشتر بدانید، آن را بررسی کنید.

در ضمن، ما را بررسی کنید معاملات بازی Prime Day و معاملات بازی ویدیویی Prime Day برای تخفیف های عالی بر روی هزاران بازی عالی و سخت افزار.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HpS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *