جیراو، استارت آپی که نرم افزار برنامه ریزی مالی برای کسب و کارها را توسعه می دهد، 20 میلیون دلار جمع آوری می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جیراو، استارت آپی که نرم افزار برنامه ریزی مالی برای کسب و کارها را توسعه می دهد، 20 میلیون دلار جمع آوری می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

پس از سال‌ها کار برای استارت‌آپ‌هایی از جمله Limeade و Zephyr Health، مارتین زیچ متوجه شد که شرکت‌ها فاقد یک روش خودکار و مبتنی بر ابر برای اجرای کتاب‌های خود و پشتیبانی از مدل‌های مالی خود هستند. بیشتر آنها با ابزارهای قدیمی با معماری‌های سیلویی و درهم گیر کرده بودند که اندازه‌گیری و برنامه‌ریزی تغییرات را به روشی جامع غیرممکن – یا تقریباً غیرممکن – می‌کردند.

زایچ در یک مصاحبه ی به TechCrunch گفت: “با رشد یک تجارت، عوامل بیشتری وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی برای آینده در نظر بگیرید.” “نقطه شکست برای من پس از آن اتفاق افتاد که شرکتی که در آن کار می‌کردم بالاخره بودجه کافی برای صرف راه‌حل برنامه‌ریزی و تحلیل مالی (FP&A) داشت. برای ما نزدیک به 100000 دلار هزینه داشت و شش ماه طول کشید تا پیاده سازی شود و با مدل موجود ما برابری کند. می دانستم که باید راه حلی سریعتر و مقرون به صرفه برای متخصصان امور مالی وجود داشته باشد.

راه حل Zych جیراو بود، پلتفرمی که او با شریک تجاری قدیمی استیو ترنر ساخته بود. Jirav یک کتابخانه از پیش ساخته شده ارائه می دهد راه حل های FP&A برای صنایع خاص، از جمله مدل های مالی، KPI ها، گزارش ها و داشبوردها.

در نشانه ای که سرمایه گذاران به این ماموریت اعتقاد دارند، جیراو امروز یک دور سری B 20 میلیون دلاری به رهبری Cota Capital با مشارکت Born Capital، Alumni Ventures، Information Venture Partners و Bluefish Ventures را بست. زیک گفت که این بودجه، که مجموع جمع آوری جیراو را به 33 میلیون دلار می رساند، به توسعه محصول، جذب مشتری و جذب استعداد اختصاص خواهد یافت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هر آنچه در مورد هیوندای آیونیک 6 EV 2023 می دانیم •

وی افزود: “این جمع آوری کمک مالی بخشی از برنامه راهبردی بلندمدت ما است.” “این به ما امکان می دهد در زمینه های کلیدی رشد سرمایه گذاری کنیم، و تضمین می کند که در موقعیت مناسبی برای موفقیت در حالی که اقتصاد رونق می گیرد، هستیم. با جمع آوری سرمایه در حال حاضر، می توانیم مسیر رشد و توسعه محصول خود را برای ادامه نوآوری در فضا ادامه دهیم.

جیراو مجموعه ای از ابزارها را با هدف موارد استفاده برنامه ریزی مالی ارائه می دهد، از جمله مدل هایی برای پیش بینی سود و زیان و جریان های نقدی. هنگامی که شرکت ها حسابداری، نیروی کار و داده های عملیاتی خود را به پلتفرم متصل می کنند، می توانند بودجه و برنامه های سناریویی برای تجزیه و تحلیل تغییرات کسب و کار خود ایجاد کنند.

شرکت‌ها به ابزارهای برنامه‌ریزی و تحلیل مالی قوی نیاز دارند، هم در بازار داغ و هم در یک اقتصاد ضعیف. در واقع، آنها ممکن است برای عبور از عدم قطعیت ها و بهینه سازی منابع به آنها بیشتر نیاز داشته باشند. جیراو به‌عنوان ارائه‌دهنده پیشرو این راه‌حل‌ها، موقعیت خوبی برای پاسخگویی به این تقاضای بازار دارد.

«ارائه‌دهنده پیشرو» ممکن است کمی اغراق‌آمیز باشد، با توجه به اندازه بزرگ بازار نرم افزار FP&A

جیراو رقیبی در کیوب دارد که ابزارهایی را برای کمک به تیم های مالی برای برنامه ریزی آینده مالی خود ارائه می دهد. (Cube، مانند Jirav، دارای بودجه خوبی است و تا به امروز بیش از 45 میلیون دلار جمع آوری کرده است.) همچنین Firmbase، استارت آپی است که یک پلت فرم مدرن برنامه ریزی مالی و تجزیه و تحلیل برای استارتاپ ها فراهم می کند. Vereto، که تلاش می کند گردش کار برنامه ریزی مالی را برای سازمان های بزرگ دوباره ابداع کند. و Mosaic، استارت آپی که پلتفرمی را ایجاد می کند که تلاش می کند داده های عملیاتی را از سراسر یک سازمان متمرکز کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  معاملات بازی جمعه سیاه: بهترین پس انداز Nintendo Switch، PS5 و Xbox

تحقیقات بازار متفقین تخمین می زند که بازار جهانی برای نرم افزار FP&A تا سال 2031 به 16.9 میلیارد دلار خواهد رسید که از 3.7 میلیارد دلار در سال 2021 بیشتر است.

به نوبه خود، مستقر در سانفرانسیسکو جیراو که یک تیم 70 نفره دارد، ادعا می کند که بیش از 4000 شرکت مشتری دارد. Zych ارقام درآمد را فاش نکرد، اما آنها را “قوی” توصیف کرد. ما باید حرف او را قبول کنیم.

زیک گفت: «ما در هر یک از سه ماهه‌های گذشته رشد رکوردی داشته‌ایم و همچنان هر ماه صدها شرکت جدید را به پلتفرم اضافه می‌کنیم. فضای برنامه ریزی مالی شاهد نوآوری با فروشندگانی مانند Datarails و Mosaic و همچنین به اصطلاح کنان سنتی مانند Netsuite و Workday Adaptive Planning بوده است. جیراو با این فروشندگان رقابت می کند، اما همچنین یک محصول کاملا متمایز ساخته است که در نحوه خدمت رسانی به شرکت های حسابداری متمایز است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PFP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *