چرا حساب اسنپ چت من قفل شده است؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چرا حساب اسنپ من قفل شده است؟ با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

با وجود رقابت شدید و Instagram، محبوبیت اسنپ چت در بین نوجوانان و نسل جوان دست نخورده باقی مانده است. اسنپ ​​چت دارای مجموعه ای از قوانین است که باید از آنها پیروی کنید، و گاهی اوقات ممکن است این شرکت شما را از ورود به حساب شما قفل کند. در اینجا دلیل قفل شدن حساب اسنپ چت شما و نکاتی برای باز کردن قفل آن است.

 

Why_Is_My_Snapchat_Account_Blocked

دلایل متعددی می تواند منجر به ممنوعیت موقت یا دائمی اسنپ چت شود. ممکن است افراد زیادی حساب اسنپ چت شما را گزارش کرده باشند. بیایید دلایل احتمالی را با جزئیات بحث کنیم و ترفندهای عیب‌یابی را برای بازگرداندن دسترسی به حساب خود مرور کنیم.

چرا اسنپ چت حساب من را قفل کرد؟

در اینجا چند دلیل متداول که منجر به ممنوعیت موقت یا دائمی حساب اسنپ چت شما می شود آورده شده است.

دوستان زیادی اضافه شد

هنگامی که یک حساب کاربری جدید ایجاد می کنید و در مدت کوتاهی شروع به اضافه کردن دوستان زیادی می کنید، ممکن است یک پرچم قرمز بلند شود. اسنپ ​​چت ممکن است حساب شما را مسدود کند تا فعالیت ها را کاهش دهد.

برنامه های شخص ثالث

برخی از توسعه دهندگان برنامه های Snapchat شخص ثالث را با ویژگی های بیشتر ارائه می دهند. با این حال، اسنپ چت از چنین برنامه هایی پشتیبانی نمی کند و زمانی که حساب شما را با استفاده از برنامه های غیر رسمی شناسایی کند، ممکن است حساب شما را قفل کند. این ایده خوبی است که همیشه به برنامه های رسمی اسنپ چت در آیفون و اندروید پایبند باشید. اگر می‌خواهید قفل ویژگی‌های بیشتری را باز کنید، اشتراک +Snapchat را بررسی کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای خطای «حافظه برنامه شما تمام شده است» در مک

یک شبکه VPN فعال

اکانت اسنپ چت قفل شد 4

آیا می خواهید از Snapchat در یک شبکه VPN فعال استفاده کنید؟ اتصال VPN آدرس IP دستگاه شما را تغییر می دهد. هنگامی که به حساب اسنپ چت خود وارد می شوید، این شرکت مکان غیرعادی را شناسایی می کند و شما را از حساب خود قفل می کند.

شکستن قوانین اسنپ چت

همانطور که اشاره کردیم، اسنپ چت فهرستی از قوانین و دستورالعمل هایی دارد که باید از آنها پیروی کنید. زمانی که مکررا قوانین شرکت را زیر پا بگذارید، ممکن است با یک ممنوعیت موقت مواجه شوید. با توجه به دستورالعمل های انجمن اسنپ چت، برای دور ماندن از مشکل باید از دنبال کردن تاکتیک ها اجتناب کنید.

  • محتوای جنسی: نیازی نیست هیچ محتوای عمومی با تصاویر توهین آمیز، استثمار جنسی از کودکان، شیردهی و موارد دیگر پست کنید.
  • آزار و اذیت و قلدری
  • تهدید، خشونت و آسیب
  • اطلاعات نادرست یا فریبنده
  • محتوای نفرت انگیز
  • فعالیت های غیر قانونی
  • فعالیت های تروریستی
  • افراط گرایی بنفش

تأیید حساب ناقص

هنگامی که یک حساب کاربری جدید در اسنپ چت ایجاد می کنید، ممکن است شرکت از شما بخواهد که شماره موبایل و خود را تأیید کنید. باید تأیید را کامل کنید و دوباره امتحان کنید.

نحوه باز کردن قفل حساب اسنپ چت

آیا نمی توانید به حساب اسنپ چت خود دسترسی پیدا کنید؟ ابتدا باید تایید ایمیل خود را تکمیل کرده و VPN را غیرفعال کنید. اگر حساب اسنپ چت شما هنوز به طور موقت غیرفعال است، به خواندن ادامه دهید.  

1. قفل حساب اسنپ چت خود را باز کنید

می توانید با استفاده از لینک زیر قفل حساب اسنپ چت خود را باز کنید.

مرحله 1: به پیوند زیر مراجعه کرده و نام کاربری Snapchat خود را وارد کنید.

مرحله 2: گذرواژه Snapchat خود را وارد کرده و Unlock را فشار دهید.

حساب اسنپ چت قفل شد 1

اکنون می توانید به برنامه های موبایل اسنپ چت بروید و با جزئیات حساب خود وارد شوید.

2. از دستگاه دیگری برای ورود استفاده کنید

این روش موثر دیگری برای باز کردن قفل حساب اسنپ چت شما است. می توانید از وب اسنپ چت یا تلفن دیگری برای ورود به حساب اسنپ چت خود استفاده کنید.

3. با پشتیبانی اسنپ چت تماس بگیرید

آیا می خواهید یک حساب اسنپ چت که برای همیشه قفل شده است را باز کنید؟ هیچ یک از ترفندهای پست برای شما کارساز نیست. می‌توانید با پشتیبانی Snapchat تماس بگیرید، اما تیم پشتیبانی نمی‌تواند قفل حساب را برای شما باز کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین راه حل برای درخواست تأیید دستگاه مک پس از راه اندازی مجدد

برخی از حساب‌های قفل‌شده دائمی ممکن است واجد شرایط درخواست تجدیدنظر باشند. اگر حساب شما واجد شرایط است، می‌توانید به فرآیند تجدیدنظر در برنامه دسترسی داشته باشید.

4. کش اسنپ چت را پاک کنید

حافظه پنهان اسنپ چت خراب نیز می تواند باعث ایجاد چنین اشکالاتی در برنامه شود. باید کش اسنپ چت را پاک کنید و دوباره امتحان کنید.

مرحله 1: روی نماد برنامه Snapchat به مدت طولانی فشار دهید و منوی اطلاعات را باز کنید.

مرحله 2: Storage و cache را انتخاب کنید و روی Clear cache ضربه بزنید.

می توانید پست اختصاصی ما را بخوانید تا مفاهیم پاکسازی کش اسنپ چت را بیاموزید.

5. Snapchat را دوباره نصب کنید

می توانید Snapchat را مجدداً نصب کنید و سعی کنید به حساب خود دسترسی پیدا کنید. این یک ترفند مفید دیگر برای رفع اشکالات رایج اسنپ چت در حال حرکت است.

مرحله 1: روی نماد برنامه Snapchat به مدت طولانی فشار دهید و حذف برنامه را انتخاب کنید.

مرحله ۲: Delete App را بزنید.

اگر از اسنپ چت در اندروید استفاده می کنید، برنامه را از منوی اطلاعات حذف نصب کنید (مراحل بالا را بررسی کنید).

چرا حساب اسنپ چت قفل شده است

Snapchat را از اپ استور یا گوگل پلی استور دانلود کنید و حساب کاربری خود را راه اندازی کنید.

نکته: احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید

پس از باز کردن قفل حساب اسنپ چت، 2FA را فعال کنید تا از دسترسی غیرمجاز محافظت کنید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید.

مرحله 1: Snapchat را راه اندازی کنید و روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

مرحله 2: تنظیمات را انتخاب کنید. روی تأیید هویت دو مرحله‌ای ضربه بزنید.

مرحله 3: دستورالعمل‌های روی صفحه را برای تنظیم 2FA برای حساب خود دنبال کنید.

می توانید تأیید متن را فعال کنید یا از یک برنامه احراز هویت اختصاصی برای تولید کد استفاده کنید. از این پس، اسنپ چت حساب شما را قفل نمی کند، زمانی که فردی ناموفق تلاش کند به حساب شما دسترسی پیدا کند.

شروع به استفاده از اسنپ چت کنید

اسنپ ​​چت همچنین زمانی که شخص دیگری در تلاش برای دسترسی به حساب است، حساب شما را قفل می کند. برای دسترسی آسان باید از یک رمز عبور قوی برای حساب اسنپ چت خود استفاده کنید و آن را در یک مدیریت رمز عبور ذخیره کنید. همچنین زمانی که چندین کاربر حساب کاربری شما را به دلیل خاصی برای اسنپ چت گزارش می دهند، ممکن است با ممنوعیت دائمی روبرو شوید.

امیدواریم از این مقاله چرا حساب اسنپ چت من قفل شده است؟ مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kigxac
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *