کدام اپل واچ را بخریم: با خرید ساعت هوشمند مناسب در هزینه خود صرفه جویی کنید

زمان مطالعه: 9 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع کدام اپل واچ را بخریم: با خرید ساعت هوشمند مناسب در هزینه خود صرفه جویی کنید می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

نمی توان انکار کرد که اپل واچ همچنان پادشاه بلامنازع ساعت های هوشمند است. در حالی که دستگاه هایی مانند Samsung Galaxy Watch و Mobvoi’s TicWatch نزدیک می شوند، اما نمی توانند با قابلیت اطمینان و روان بودن اپل واچ برابری کنند. علاوه بر این، اگر آیفون دارید، تصمیم گیری ساده تر می شود – یا حداقل شما اینطور فکر می کنید. موضوع این است که اپل اکنون سه نوع اپل واچ می فروشد. ممکن است تعجب کنید که کدام اپل واچ را بخریم؟

 

کدام_Apple_Watch_to_Buy_Save_Money_by_Buying_Right_Smartwatch

در کنار اپل واچ استاندارد، این برند دو گزینه دیگر را نیز در اختیار شما قرار می دهد: Apple Watch Ultra و Apple Watch SE. هر سه ساعت با قیمت‌های مختلف خرده‌فروشی می‌شوند، بنابراین ممکن است فکر کنید انتخاب بهترین ساعت برای خود بر اساس برچسب قیمت آسان است. اما بیش از قیمت، آنچه اهمیت دارد این است که یک محصول چقدر ارزش برای کاربر نهایی دارد. و اینجاست که سردرگمی شروع می شود. آیا باید با گرفتن SE در پول خود صرفه جویی کنید؟ اگر این کار را بکنید چه چیزی را از دست می دهید؟ یا باید همه جا بروید و Ultra را بردارید تا آن ریل های تیتانیومی زیبا را به رخ بکشید؟ ما به شما کمک می کنیم تا اپل واچ را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

توجه داشته باشید: این راهنما بیشتر بر روی تجربه کاربر نهایی و نحوه قرار گرفتن ساعت هوشمند در زندگی افراد مختلف تمرکز خواهد کرد.

بهترین اپل واچ اقتصادی برای دانش آموزان: Apple Watch SE 2nd Gen

نسل دوم اپل واچ SEنسل دوم اپل واچ SE

اگر دانشجو هستید یا بودجه کمی دارید، مقرون به صرفه ترین ساعت اپل باید گزینه مورد علاقه شما باشد. اپل واچ SE 2nd Gen از 249 دلار شروع می شود که در مقایسه با قیمت اولیه 399 دلاری سری 9 بسیار مقرون به صرفه است. با این حال، باید از چند تفاوت قابل توجه در زیر کاپوت آگاه باشید.

Apple Watch SE 2nd Gen در مقابل Apple Watch Series 9

برای شروع، اپل واچ SE طراحی صفحه نمایش قدیمی تری دارد، به این معنی که حاشیه های ضخیم تری در اطراف نمایشگر دارید. میزان روشنایی نیز روی 1000 نیت در مقابل 2000 نیت در سری 9 محدود شده است. در حالی که روشنایی اضافی در فضای باز همیشه مورد استقبال قرار می گیرد، صفحه نمایش Apple Watch SE همچنان زیر نور مستقیم خورشید قابل مشاهده است. بنابراین، این نباید بر اکثر کاربران تأثیر بگذارد.

نمایشگر همیشه روشن

تفاوت بزرگتر، به نظر ما، عملکرد نمایشگر همیشه روشن یا عدم وجود آن در SE است. هر دو اپل واچ سری 9 و اولترا 2 دارای عملکرد AOD هستند، بنابراین می توانید صفحه ساعت را همیشه ببینید.

Apple_Watch_Series_9_ReviewApple_Watch_Series_9_Review

با اپل واچ SE، هر بار که می خواهید صفحه نمایش را روشن کنید، باید به ویژگی شیب به بیدار شدن ساعت تکیه کنید.

ECG و SpO2

ما می گوییم که این تفاوت هایی که تاکنون ذکر شد کمابیش ناچیز هستند، با توجه به اینکه در صورت استفاده از SE بیش از 100 دلار صرفه جویی می کنید. با این حال، برخی از تفاوت‌ها از نظر ویژگی‌های سلامتی وجود دارد که ممکن است شما را به سمت سری 9 سوق دهد. اولاً، SE ویژگی ECG/EKG را از دست می‌دهد. بنابراین، اگر بیماری قلبی دارید یا قصد دارید یک اپل واچ را به والدین یا یک فرد مسن هدیه دهید، ما به شدت توصیه می کنیم که حق بیمه را خرج کنید و اپل واچ سری 9 را انتخاب کنید.

تصویر تمرینی Apple Watch 1تصویر تمرینی Apple Watch 1

علاوه بر این، Apple Watch SE حسگر SpO2 را نیز از دست می دهد، بنابراین نمی توانید سطح اکسیژن خون خود را اندازه گیری کنید. سری 9 همچنین دارای پردازنده جدیدتر S9 است که بهتر و سریعتر از تراشه S8 در Apple Watch SE است. اما، این واقعاً نباید روی عملکرد خیلی تأثیر بگذارد. هر دو اپل واچ بدون هیچ مشکلی عملکرد روانی خواهند داشت.

عمر باتری و شارژ

هر دو اپل واچ SE 2 و سری 9 دارای امتیاز استقامت 18 ساعت هستند. اما، S9 سرعت شارژ سریع‌تری دارد، بنابراین می‌توانید در زمان کمتری وقتی صبح عجله دارید شارژ کنید.

به طور خلاصه، اپل واچ SE یک اپل واچ سطح پایه عالی است که تمام ویژگی های لازم را که انتظار دارید را ارائه می دهد. ردیابی قابل اعتماد تناسب اندام، تماس‌ها، اعلان‌ها، واکی تاکی و غیره. به این ترتیب، Apple Watch SE 2 برای اکثر دانش‌آموزان یا کودکان بسیار منطقی است.

مزایا

  • مقرون به صرفه
  • عملکرد و روان بودن را به خطر نمی اندازد
  • دارای تمامی امکانات تناسب اندام

معایب

  • نمایشگر همیشه روشن نیست
  • بدون ECG و SpO2

بهترین ساعت اپل برای اکثر مردم: اپل واچ سری 9

اپل واچ سری 9اپل واچ سری 9

اگر یک اپل واچ بدون سازش می خواهید، سری 9 راه حلی است که می توانید انجام دهید. تمام آخرین ویژگی ها را دارد و از هیچ جنبه بهداشتی کم نمی کند. نمایشگر از یک لبه به لبه دیگر کشیده شده و ظاهری مدرن به ساعت می دهد.

در وب سایت اپل، اپل واچ سری 9 با قیمت 150 دلار بیشتر از SE به فروش می رسد. با این حال، در خرده فروشی هایی مانند آمازون، این تفاوت 120-130 دلار است. اگر می توانید اندکی پس انداز کنید و خیلی بیشتر هزینه کنید، اپل واچ سری 9 کاملاً گزینه بهتری است. تمام ویژگی های جدید از جمله آخرین پردازنده S9 با سیری روی دستگاه را دارد.

بررسی طرح 2 اپل واچ سری 9 1بررسی طرح 2 اپل واچ سری 9 1

ویژگی‌هایی مانند نمایشگر همیشه روشن مفید هستند زیرا وقتی می‌خواهید در طول یک جلسه خسته‌کننده نگاهی سریع به آن زمان داشته باشید، مجبور نیستید مچ خود را بچرخانید. علاوه بر این، توانایی بررسی ECG خود در یک ساعت هوشمند می تواند نجات دهنده باشد. اکثر افرادی که می خواهند یک اپل واچ جدید بخرند باید به اپل واچ سری 9 متمایل شوند. به هر حال، این ساعت از نظر قیمت بالاترین ارزش را دارد. البته، مگر اینکه بخواهید بهترین چیزی را که اپل ارائه می دهد داشته باشید، در این صورت، به سراغ Apple Watch Ultra بروید.

مزایا

  • دارای تمامی امکانات مورد نیاز
  • صفحه نمایش بزرگ و روشن

معایب

  • باتری فقط یک روز دوام می آورد

بهترین ساعت اپل برای فعالیت های ماجراجویانه: Apple Watch Ultra 2

اپل واچ اولترا 2اپل واچ اولترا 2

در حالی که Apple Watch Ultra 2 به طور خاص برای افراد ماجراجو که به پیاده روی و موج سواری تمایل دارند، ارائه می شود، نباید مانع از آن شود که علاقه مندانی مانند من و شما از جدیدترین و بهترین های این برند استفاده کنند.

اگر بخواهیم تمام موارد اضافی را که اپل واچ اولترا ارائه می دهد خلاصه کنیم – صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر، قاب تیتانیومی به جای آلومینیوم، مقاومت در برابر آب بهتر و مهمتر از همه – عمر باتری بهتر. نکته آخر در واقع دلیل اصلی ارزش هزینه اضافی برای Ultra است. در حالی که هر دو اپل واچ دیگر با 100 شارژ یک روز دوام می آورند، اپل واچ اولترا دوبرابر استقامت دارد.

اپل واچ اولترا 2 در مقابل سری 9: عمر باتری

طبق تجربه ما، اپل واچ اولترا به راحتی تا دو روز با یک بار شارژ و حتی بیشتر دوام می آورد، اگر برای تماس یا تمرین استفاده نشود. این یک امتیاز بزرگ برای کسانی است که مرتب سفر می کنند، زیرا دیگر نیازی به حمل شارژر اضافی در آن سفرهای یک روزه ندارید. همچنین هر شب از نگرانی باتری شما جلوگیری می کند زیرا لازم نیست نگران بیدار شدن با ساعت مرده باشید.

ناهموار و پریمیوم فریاد می زند

از آنجایی که سری اولترا ساعت‌های اپل برای موارد استفاده ناهموار مانند پیاده‌روی و پیاده‌روی در نظر گرفته شده‌اند، شاسی خارجی برای مقابله با خراش‌ها و فرورفتگی‌های تصادفی ساخته شده است. فریم تیتانیومی در مقایسه با الومینیومی اپل واچ SE و سری 9 قوی‌تر است و به‌نظر می‌رسد ممتازتر به نظر می‌رسد. نکته قابل توجه، اپل واچ اولترا 2 بزرگ است، بنابراین اگر مچ‌های کوچکی دارید، ممکن است لزوماً ظاهر یا احساس راحتی نداشته باشید.

بهترین نوارهای تیتانیوم سندمارک برای اپل واچ اولترابهترین نوارهای تیتانیوم سندمارک برای اپل واچ اولترا

اما اگر بتوانید از پس آن بربیایید، اپل واچ اولترا یک نگاه است. شاسی بزرگ همچنین فضای کافی برای نمایشگر بزرگ دارد تا بتوانید آمار و اعلان های تناسب اندام خود را با وضوح بیشتری مشاهده کنید. صفحه نمایش OLED این دستگاه نیز بسیار روشن است و حداکثر روشنایی 3000 نیت دارد. این به تماشای فضای باز کمک می کند. Ultra 2 همچنین دارای مقاومت بهتری در برابر آب است، در مقایسه با 50 متر سری 9 یا SE 2، تا عمق 100 متری زیر آب است.

عامل خودنمایی

داشتن بهترین و براق‌ترین ساعت اپل بر روی مچ دست شما یک فاکتور برجسته دارد. تشخیص اینکه از فاصله دوری از اپل واچ اولترا استفاده می‌کنید، در مقایسه با نسخه استاندارد که شبیه به سایر ساعت‌های این خط است، آسان است. اگر این ظاهری است که می خواهید دنبال کنید، اپل واچ اولترا 2 قطعا راه خوبی است.

در اصل، کاربرانی که در ورزش های ماجراجویی شرکت می کنند، مخاطبان اصلی اپل واچ هستند. با این اوصاف، ما آن را به کسانی که خواهان بهترین استقامت از پوشیدنی خود هستند نیز به شدت توصیه می کنیم.

مزایا

  • کیفیت ساخت عالی
  • 2 روز عمر باتری
  • برای غواصی و پیاده روی کار می کند

معایب

  • روی مچ دست کاملاً بزرگ به نظر می رسد
  • گران قیمت

کدام اندازه اپل واچ را باید بخرید

دو نوع سایز اپل واچ سری 9 و SE وجود دارد.

  • اپل واچ SE: 40 میلی متر و 44 میلی متر
  • اپل واچ سری 9: 41 میلی متر و 45 میلی متر
  • اپل واچ اولترا: 49 میلی متر

به طور کلی، نوع 40/41 میلی متری برای زنان/کودکان توصیه می شود.

توجه داشته باشید: اپل واچ SE و سری 9 دارای نسخه های GPS و LTE هستند. اگر اغلب بدون گوشی هوشمند خود به دویدن می روید، بهتر است نسخه تلفن همراه/LTE را انتخاب کنید. اپل واچ اولترا 2 به طور پیش فرض دارای اتصال سلولی است.

آیا باید یک اپل واچ قدیمی بخرید؟

هر بار که نسخه جدیدی از اپل واچ عرضه می شود، اپل نسخه های قدیمی ساعت هوشمند را در کانال های رسمی خود متوقف می کند. با این حال، هنوز هم می توانید آنها را در کانال های دیگری مانند آمازون یا BestBuy پیدا کنید. اگر به طور اتفاقی با یک اپل واچ قدیمی معامله خوبی پیدا کردید، ممکن است در برخی موارد معامله بهتری نسبت به ساعت جدید باشد.

عکس اپل واچعکس اپل واچ

به عنوان مثال، اپل واچ سری 7 یا 8 بهتر از Apple Watch SE 2nd Gen. بنابراین، بهتر است به دنبال معاملات نسخه‌های قدیمی‌تر اپل واچ باشید و زمانی که قیمت خوبی را مشاهده کردید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید!

آیا باید منتظر عرضه ساعت جدید اپل در سال آینده باشم؟

بهترین زمان برای خرید یک قطعه فناوری جدید همین امروز است. اگر در حال حاضر به دنبال ساعت هوشمند هستید، بهتر است بیرون بروید و یکی از اپل واچ های ذکر شده در بالا را بردارید. همانطور که هر سال اتفاق می افتد، همیشه یک نسخه جدیدتر از اپل واچ در افق وجود خواهد داشت.

بررسی عمر باتری و شارژ اپل واچ سری 9بررسی عمر باتری و شارژ اپل واچ سری 9

به طور کلی، اپل اپل واچ جدید را در سپتامبر هر سال عرضه می کند. اگر به‌دنبال خرید ساعت هوشمند نزدیک‌تر به عرضه اپل واچ جدید هستید، بهتر است تا عرضه اپل واچ سری 10 یا اولترا 3 منتظر بمانید. به این ترتیب، می توانید یک محصول بهبودیافته تهیه کنید یا منتظر بمانید تا قیمت های نسل قدیمی کاهش یابد تا مقرون به صرفه تر شوند.

اپل واچ مناسب را برای خود بخرید

با گزینه های بسیار زیاد، انتخاب بهترین اپل واچ برای موارد خاص شما می تواند گیج کننده باشد. بنابراین، اگر تا به حال از خود پرسیده اید – کدام اپل واچ را بخرم – امیدواریم اکنون پاسخی داشته باشید.

امیدواریم از این مقاله کدام اپل واچ را بخریم: با خرید ساعت هوشمند مناسب در هزینه خود صرفه جویی کنید مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wLuxBt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *