کروز آزمایش اولیه رباتاکسی را در میامی آغاز کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کروز آزمایش اولیه رباتاکسی را در میامی آغاز کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

شرکت کروز، بازوی خودران جنرال موتورز، آزمایش اولیه و جمع آوری داده ها را در میامی آغاز کرده است. توییت چهار شنبه.

این شرکت گفت: “فاز 1 آشنایی ناوگان ما با شرایط جاده های اضافی و متنوع در حین جمع آوری داده ها است.”

کروز از ارائه هر گونه اطلاعات بیشتر، مانند آنچه که فاز 2 مستلزم آن است و زمان شروع آن، تعداد خودروهای کروز در حال حاضر در میامی و زمانی که شرکت قصد دارد آزمایش را آغاز کند، خودداری کرد.

به گفته سخنگوی کروز، این خبر دو ماه پس از گسترش کروز به هیوستون و دالاس منتشر شد، جایی که شرکت AV آزمایش‌های نظارتی را آغاز کرده است و در مسیر شروع به‌زودی خدمات سواری-تگرگ بدون راننده برای عموم مردم است. تست نظارت شده فقط به این معنی است که یک راننده ایمنی انسانی در ماشین وجود دارد. کروز قبل از باز کردن سرویس برای سواران، به آزمایش بدون راننده تغییر خواهد کرد.

بیشتر فعالیت‌های کروز در زادگاهش سانفرانسیسکو بوده است، جایی که با Waymo آلفابت رقابت می‌کند. این دو شرکت در حال حاضر در بلاتکلیفی مجوز به سر می‌برند، زیرا منتظر کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا هستند تا به هر دوی آنها حق دریافت هزینه خدمات ربات‌اکسی در سراسر شهر را 24/7 بدهد. علی‌رغم حمایت جوامع فناوری و تجاری، Waymo و Cruise با مخالفت ساکنان و آژانس‌های شهر مواجه شده‌اند، که ممکن است باعث شود CPUC جلسات استماع برای تأیید مجوزهای آنها را به تأخیر بیندازد.

کروز نگفت که آیا قصد دارد شورلت بولت‌های خودران خود را در میامی عرضه کند (اگرچه اکنون که جنرال موتورز این خودرو را متوقف کرده است ممکن است سخت باشد) یا به جای آن کروز اوریجین خود را در خیابان‌ها عرضه خواهد کرد. Cruise’s Origin یک دستگاه AV الکتریکی هدفمند است که بدون فرمان یا پدال برای راننده انسان ساخته شده است. در اکتبر 2021، دن امان، مدیرعامل وقت کروز گفت که این شرکت در چند سال آینده «ده‌ها هزار» Origins را در جاده‌های عمومی راه‌اندازی خواهد کرد.

در ماه مارس، کایل وگت، مدیرعامل کنونی کروز گفت که این شرکت آزمایش Origins خود را در خیابان‌های آستین در هفته‌های آینده آغاز خواهد کرد. در حالی که نمونه‌های اولیه Origin که توسط انسان کار می‌کنند به صورت دستی داده‌های مورد استفاده برای آزمایش و اعتبارسنجی سیستم ادراک AV را جمع‌آوری می‌کنند، کروز هنوز آزمایش‌های بدون راننده را در آستین آغاز نکرده است. یک سخنگوی به TechCrunch Cruise گفت این آزمایشات را «به زودی» آغاز خواهد کرد.

کروز اولین شرکت AV نیست که به میامی راه یافته است. سال گذشته، Argo AI تحت حمایت فورد، آزمایش یک سرویس بدون راننده را در میامی آغاز کرد. برنامه این بود که این سرویس بر روی پلت فرم Lyft قرار گیرد، اما آرگو از آن زمان تعطیل شده است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xfxuLk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *