دوربین آیفون 14 پرو اپل تقریباً به طور قطع به آیفون 15 و 15 پلاس می آید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انتظار می‌رود که 15 دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو را به ارث ببرد و آن را با رقبای گوگل و سامسونگ برابری کند. این گزارش پس از ماه ها گزارش و گمانه زنی از منابع دیگر از سوی تحلیلگر مشهور اپل، مینگ چی کو، منتشر شده است.

به گفته مینگ-چی کو ، “دوربین عریض CIS [حسگر تصویر دوربین] دو مدل استاندارد آیفون 15 به 48 مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت و از طراحی جدید CIS انباشته شده استفاده خواهد کرد. به دلیل نرخ بازده پایین، سونی تولید CIS را افزایش داده است. ظرفیت اپل 100 تا 120 درصد برای پاسخگویی به تقاضای اپل، که منجر به کاهش قابل توجه عرضه CIS پیشرفته برای اندروید می شود. 

گزارش قبلی از تحلیلگران Wedbush، در میان دیگر پیش‌بینی‌های دوربین آیفون 15، ادعا کرده بود که اپل همین کار را خواهد کرد و این شرکت هرگز اجازه نمی‌دهد پرفروش‌ترین آیفون‌هایش برای همیشه در بلاتکلیفی 12 مگاپیکسلی بمانند.

اگرچه این شرکت سال‌ها از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی روی بهترین آیفون‌های خود استفاده می‌کرد ، آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس اولین آیفون‌هایی بودند که در سال ۲۰۲۲ از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با وضوح بالا استفاده کردند. بهترین گوشی های  اندروید

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  من کیف پولم را روی یک تلویزیون 4K، هدفون XM5 سونی و یک دوربین سگ در دوشنبه سایبر خالی کردم.

اگرچه شایعه جدید به این معنی است که آیفون‌های ارزان‌تر می‌توانند از عملکرد دوربین با وضوح بالا استفاده کنند، اما انتظار می‌رود اپل همچنان از آیفون‌های گران‌تر با لنز پریسکوپ در نسل آیفون 15 متمایز شود .

دیگر عقب نمانید

دوربین آیفون 14 یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید بخرید، اما با بسیاری از بهترین گوشی‌های ارزان قیمت ، حداقل بر روی کاغذ، قابل مقایسه نیست . این دوربین‌ها اغلب مجهز به دوربین‌هایی هستند که تعداد مگاپیکسل بالایی دارند، برخی می‌توانند تا 200 مگاپیکسل هم برسند. 

مگاپیکسل ها به طور طبیعی تنها چیزهایی نیستند که اهمیت دارند، اما از تعداد بسیار کمی استفاده می کنند و به سرعت متوجه خواهید شد که در ذهن خریداران عقب مانده اید. حتی گوگل که اغلب شبیه به اپل با مشخصات مینیمالیسم است، از یک سنسور 64 مگاپیکسلی برای 7a خود استفاده کرده است . اپل یک مربی بازاریابی است و همانطور که همه بازاریابان باهوش می دانند، بزرگتر بهتر است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CMGKmr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *