چه اتفاقی برای شرکت های کوچک VC در یک بازار محافظه کار می افتد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم چه اتفاقی برای شرکت های کوچک VC در یک بازار محافظه کار می افتد؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

صندوق های سرمایه گذاری کوچکتر در حال یافتن راهی برای مدیریت در میان یک بازار محافظه کارانه هستند.

مانند همه بازارهای نزولی، اشتها برای ریسک کاهش می‌یابد، و اگرچه مدیران صندوق‌های نوظهور اغلب از همتایان با سابقه‌تر خود بهتر عمل می‌کنند، برخی از شرکای محدود از آوردن شرکای سرمایه‌گذاری جدید خسته شده‌اند. در عوض، آنها به شرکای مورد اعتماد و تثبیت شده خود عقب نشینی می کنند.

برای برخی از مدیران نوظهور، این بدان معنی است که بازار برای نفوذ سخت تر می شود. برای کسانی که سرمایه‌ای دارند که روی حمایت از بنیان‌گذاران مختلف متمرکز شده‌اند که در حال حاضر با سرمایه کمتری کار می‌کنند، اشکال اغلب تفاوت بین دور دیگر یا بسته شدن فروشگاه است.

مادلین دارسی، یکی از شرکای مدیریت کایا ونچرز، به TechCrunch+ گفت: «ریسک گاهی اوقات به عنوان چیزی خارج از وضعیت موجود تلقی می شود. «تطابق الگوی ما اغلب برای بنیان‌گذاران و جوان‌هایی که از استنفورد کلاه‌پوش می‌پوشند صحبت می‌کنیم، در دنیای VC مشابهی دارد، به شکل اسپین‌آوت‌هایی از صندوق‌های بزرگ با نام‌های بزرگ که تمایل به داشتن تیم‌های متنوع کمتری دارند.»

B. Pagles Minor، یک مدیر صندوق سرمایه گذاری که برای اولین بار هفت ماه پیش DVRGNT Ventures را راه اندازی کرد، به TechCrunch+ گفت که محیط جمع آوری کمک های مالی لزوماً پیاده روی در پارک نبوده است. آنها با توجه به اینکه شرکای محدود تقاضای معیارها و داده های بیشتری از آنچه ماینر انتظار داشت، تأکید بیشتری بر بررسی دقیق دارند. برخی از این درخواست ها نیز پرهزینه بوده اند.

مینور گفت: «به عنوان مثال، انواع خاصی از بیمه‌ها که قبلاً معمولی نبودند، اکنون درخواست می‌شوند، که بار مالی را بر دوش مدیران نوظهور که ممکن است برای تأمین هزینه‌های آنها مشکل دارند، وارد کند. آنها گفتند که ماینر همچنین متوجه روند رو به رشد شرکای محدودی شده است که درخواست می کنند از برخی هزینه های مدیریتی صرف نظر کنند یا تقاضای حمل کمتر در صندوق را دارند و فشار بیشتری بر توانایی مدیر صندوق برای ایجاد و راه اندازی صندوق ایجاد می کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yjwaCn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *