گوشی پرچمدار جدید آنر ممکن است در زمان عرضه باریک ترین گوشی تاشو در جهان باشد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برند گوشی آنر استاندارد جدیدی را برای گوشی‌های تاشو تعیین می‌کند، زیرا این شرکت فناوری دستگاه پرچم‌دار نسل بعدی خود را معرفی می‌کند: Magic V2.

با اندازه گیری 9.9 میلی متر (کمتر از نیم اینچ و بیش از 2 میلی متر نازک تر از Google Pixel Fold) در حالت تا شدن و وزن 231 گرم (حدود هشت اونس)، Magic V2 یکی از، اگر نگوییم سبک ترین، تاشوهای موجود در بازار امروز است. این تقریباً به نازکی است آیفون 14 پرو که 7.85 میلی متر ضخامت دارد. بنابراین یک Magic V2 بسته می‌تواند بیشتر شبیه یک گوشی هوشمند معمولی در دست شما باشد تا سایر گوشی‌های تاشو Samsung Z Fold 4.

Honor واقعاً در مورد فرآیند طراحی صحبت نمی کند، اما گزارش اخیری از این موضوع را ارائه کرده است TheVerge کمی بینش می دهد ظاهراً 67 درصد از Magic V2 از “فولاد اختصاصی” ساخته شده است که “25 درصد نازک‌تر و 20 درصد قوی‌تر از آنچه این شرکت در آن استفاده کرده است. Magic VS” همچنین این دستگاه دارای “لولا تیتانیومی فوق سبک” است که “توازن کاملی بین وزن و قدرت” ایجاد می کند.

برای اطمینان از فرم نازک، این گوشی هوشمند به یک جفت باتری سیلیکونی کربنی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است که هر دو ضخامت آنها فقط 2.72 میلی متر است. منبع تغذیه از شارژر 66 واتی Honor SuperCharge این شرکت پشتیبانی می کند که امکان شارژ سریع برقی را فراهم می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 ابزار برتر بازاریابی هوش مصنوعی که باید از آنها استفاده کنید (به روز شده در سال 2022)

مشخصات

البته، Magic V2 چیزهای بیشتری از طراحی باریک آن دارد، زیرا دارای سخت افزار نسبتاً چشمگیری است. هر دو نمایشگر دارای صفحه نمایش OLED با نرخ تازه سازی تا 120 هرتز هستند. با این حال، صفحه نمایش داخلی برتر از این دو است. این برگه مشخصات رسمی نشان می دهد اندازه آن 7.92 اینچ است و رزولوشن 2344 در 2156 پیکسل دارد. از سوی دیگر، صفحه نمایش بیرونی 6.43 اینچی با وضوح 2376 در 1060 پیکسل است. نکته جالب در مورد آنها این است که آنها دارای فناوری محافظت از چشم هستند. کم نور پویا “تقلید ریتم نور طبیعی” برای کاهش خستگی چشم به علاوه نمایشگر شبانه روزی برای تنظیم “صفحه نمایش به رنگ های گرمتر”. گفته می شود که دومی باعث خواب بهتر می شود.

در مورد عکاسی، Magic V2 دارای سیستم سه است. شما یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و همچنین یک گزینه تله فوتو 20 مگاپیکسلی دارید. در جلو یک جفت دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. و هر چیزی که اینجا می بینید توسط اسنپدراگون 8 نسل 2 چیپست؛ همان چیزی که در Galaxy S23 Ultra یافت می شود.

راه اندازی جهانی بالقوه

اکنون موضوع مهم است: گوشی هوشمند Magic V2 است در حال حاضر فقط در چین موجود است برای 8999 یوان. ما می خواهیم روی “در حال حاضر” تأکید کنیم زیرا احتمال بسیار خوبی وجود دارد که تاشو در سطح جهانی عرضه شود. Honor فناوری خود را به چندین منطقه در سراسر جهان به استثنای ایالات متحده و کانادا آورده است. بعلاوه، طبق گزارش The Verge، یک نماینده شرکت ممکن است یک نسخه بین المللی را طعنه زده باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه راه اندازی سریع دوربین در آیفون: 7 راه آسان!

این فقط می تواند یک موضوع زمان باشد. اگر در اروپا عرضه شود، ما به قیمتی در حدود 1130 یورو نگاه می کنیم. در ، این تقریباً 970 پوند است. بنابراین بسیار گران خواهد بود، اما اوضاع ممکن است بعداً تغییر کند. Magic V2 ممکن است قیمتش کاهش یابد. پس از دریافت اطلاعات بیشتر به شما اطلاع خواهیم داد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OWC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *