اولین نگاهی پنهانی به داوران Startup Battlefield در TechCrunch Disrupt 2023

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اولین نگاهی پنهانی به داوران Startup Battlefield در TechCrunch Disrupt 2023
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

مسابقه Startup Battlefield Pitch جواهر Disrupt است، و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم کدام یک از شرکت های Startup Battlefield 200 برای شرکت در پانل های VC های سطح بالا در TechCrunch Disrupt 2023 در 19 تا 21 سپتامبر در سن انتخاب می شوند. فرانسیسکو این همیشه حماسی است، و هر رقیب در مسیر ایجاد تأثیری عظیم بر جهان است.

ما خوشحالیم که اولین گروه سرمایه گذاران خود را معرفی می کنیم که استارت آپ ها را قضاوت می کنند و هر طرح را با یک پرسش و پاسخ آشکار و شدید دنبال می کنند. منتظر اسامی بیشتر باشید که به زودی اعلام می شود!

بازخورد داوران بینشی در مورد معیارهایی که آنها برای تعیین اینکه آیا یک شرکت قابل دوام است یا خیر، ارائه می دهد. تماشا کنید و بیاموزید که سرمایه‌گذاران به دنبال چه چیزی هستند، چه چیزی آنها را تشویق می‌کند و چه چیزی آنها را به برنامه‌ریزی جلسه سوق می‌دهد.

باشه بریم سراغش در اینجا چهار VC اول آماده برای کمک به تصمیم گیری قهرمان بعدی Startup Battlefield هستند.

با اولین دور داوران Startup Battlefield در TechCrunch Disrupt 2023 آشنا شوید.

مورگان بلر، شریک عمومی، NFX

مورگان بلر یکی از بنیانگذاران لیبرا و رئیس استراتژی Novi، کیف پول دیجیتال برای سیستم پرداخت لیبرا است. او ابتدا به عنوان بخشی از تیم توسعه شرکتی در سال 2017 به پیوست، جایی که روی تعریف استراتژی فیس بوک در مورد بلاک چین، ارزهای دیجیتال و فناوری غیرمتمرکز کار کرد.

قبل از فیس بوک، بلر توسعه شرکتی را در Medium اداره می کرد، جایی که او خرید Embedly را رهبری کرد و نقشی کلیدی در توسعه استراتژی اشتراک Medium داشت. او کار خود را در تیم معامله در Andreessen Horowitz آغاز کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 راه برای رفع مشکل کار نکردن یا خراب شدن برنامه Threads

بلر در سال 2020 به NFX ملحق شد تا در شبکه‌ها و بازارها در طیف گسترده‌ای از بخش‌ها سرمایه‌گذاری کند که فعال‌ترین آنها در web3 است. او عاشق کار با بنیانگذاران فنی است که در حال ایجاد بازارهای جدید هستند.

پریتی یوسف چوکسی، شریک، شرکای سرمایه گذاری Norwest

پریتی یوسف چوکسی بیش از 20 سال تجربه توسعه شرکتی و تجاری را در نقش خود به عنوان شریک در تیم اینترنت مصرف کننده نوروست به ارمغان می آورد.

یوسف چوکی قبلاً شش سال را در نقش مشارکت استراتژیک در گوگل گذراند. او به‌عنوان مدیر مشارکت‌های توزیع، معاملاتی را برای برنامه‌های Google مانند Toolbar و Chrome انجام داد و با شرکت‌هایی مانند و Mozilla در مورد شراکت‌های جستجوی تحول‌آفرین مذاکره کرد. درآمد اصلی از این معاملات از 0 به 4 میلیارد دلار تحت نظارت او افزایش یافت.

یوسف چوکی در اوایل دوران حرفه‌ای خود، در دو شرکت با رشد سریع در استارت‌آپ‌های خود نقش‌های استراتژیک و مدیریتی را به دست آورد – یکی در سال 1997 عمومی شد و دیگری در سال 2001 توسط Inktomi خریداری شد.

یوسف چوکی دارای مدرک MBA با ممتاز از دانشکده مدیریت Northwestern's Kellogg و فارغ التحصیل ممتاز از دانشگاه پنسیلوانیا با مدرک معماری و ارتباطات است.

ربکا لیو دویل، مدیر عامل Insight Partners

ربکا لیو-دویل در سال 2016 به Insight پیوست. حوزه های تمرکز او شامل نرم افزارهای با رشد بالا، بازارها و اینترنت مصرف کننده است.

پیش از این، او زمانی را در تیم Insight در محل سپری می کرد، جایی که با مدیران پورتفولیو در مورد استراتژی رشد همکاری نزدیک داشت. لیو-دویل کار خود را به عنوان مشاور مدیریت در دفتر مک کینزی و شرکت نیویورک آغاز کرد و به مشتریان در زمینه فناوری، خدمات مالی و صنایع کالاهای مصرفی مشاوره داد. کار او در مک کینزی موضوعات مختلفی از جمله M&A، توسعه محصول و تحول در خط مقدم را در بر می گرفت.

لیو-دویل با مدرک لیسانس اخلاق، سیاست و اقتصاد از دانشگاه ییل فارغ التحصیل شد. او در سال 1776 به مربیگری می‌پردازد، یکی از اعضای شورای جونیور اکومن است و به راه‌اندازی برنامه حرفه‌ای برابری کمک کرد. او در بین ایالت ها بزرگ شد و در لوئیزیانا، میسوری، ویسکانسین و یوتا زندگی کرده است. او در اوقات فراغت خود از خوردن و خرید در شهر، دوچرخه سواری، تماشای فیلم های ابرقهرمانی مارول و تاریخ هنر لذت می برد. او به زبان چینی مسلط است و در رشته تکواندو کمربند مشکی دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آزمایش هوش مصنوعی در Leeds NHS Trust می تواند ارجاع سرطان را سرعت بخشد

دانا ستل، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت، گریکرافت

به عنوان یکی از اعضای کمیته مدیریت گریکرافت، دانا ستل مسئول عملیات، استراتژی سرمایه گذاری و چشم انداز شرکت است. Settle در کمیته سرمایه گذاری برای همه صندوق های Greycroft است و در تمام مراحل رشد Greycroft شرکت داشته است.

سرمایه گذاری های فعال Settle عبارتند از Acorns، Anine Bing، Avaline، Bird، Citizen، Cloud Paper، data.ai، Goop، HamsaPay، Happiest Baby، Merit Beauty، Mountain Digital، Pacaso، Seed Health، Tapcart، Thrive Market و Versed. خروجی های قابل توجه او عبارتند از Bumble (IPO)، Maker Studios (خرید شده توسط دیزنی)، Pulse (خرید شده توسط LinkedIn)، RealReal (IPO)، Trunk Club (خرید شده توسط Nordstrom) و WideOrbit (سود فروخته شده به مدیریت شرکت).

Settle یکی از مدیران هیئت مدیره شرکت IMAX و انجمن ملی سرمایه گذاری خطرپذیر است. او یکی از اعضای مؤسس گروه غیرانتفاعی Baby2Baby و گروه مربی زنان، All Raise است. او همچنین یکی از اعضای شورای تأثیر شرکت سریع است.

قبل از Greycroft، Settle چندین سال را به عنوان سرمایه‌دار و مشاور استارت‌آپ‌ها در منطقه خلیج گذراند، از جمله شش سال در Mayfield و بانکداری سرمایه‌گذاری در Lehman Brothers.

ستل دارای مدرک کارشناسی در رشته مالی و مطالعات بین المللی از دانشگاه واشنگتن و مدرک MBA از دانشکده بازرگانی هاروارد است.

TechCrunch Disrupt 2023 در 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود. هم اکنون پاس خود را بخرید و تا 600 دلار پس انداز کنید. کارت های دانشجویی، دولتی و غیرانتفاعی فقط با 195 دلار در دسترس هستند. افزایش قیمت ها از 11 آگوست

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2022 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dhsaVV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *