راز دیگری وجود ندارد؟ هیچ چیز Phone 2 به طور کامل قبل از عرضه به بیرون درز نمی کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

را گوشی هیچی 2برگه مشخصات کامل تنها چند روز قبل از عرضه به بیرون درز کرده است، جزئیات ویژگی های کلیدی، از جمله نمایشگر بزرگتر، و سیستم دوربین قدرتمندتر. Nothing Phone 2 قرار است در 11 جولای عرضه شود.

فاش‌شده‌ها به لطف یوگش برار، اطلاعاتی درباره قیمت‌گذاری حدود 42000 تا 43000 روپیه در هند است. قیمت مورد انتظار Nothing Phone 2 در اروپا 739 یورو است که تقریباً به 800 دلار / 630 پوند / 1180 دلار استرالیا تبدیل می شود.

بیشتر ببین

به گفته برار، Nothing Phone 2 دستگاهی در رده پرچمدار خواهد بود، از جمله صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED فول اچ دی پلاس، با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، یک جفت دوربین 50 مگاپیکسلی برای واید و فوق العاده. سناریوهای گسترده، دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی، 13 و حسگر اثر انگشت اپتیکال در صفحه نمایش. این دستگاه قرار است از یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی و شارژ 15 واتی تغذیه کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه به‌روزرسانی‌ها را در Steam بررسی کنیم

هنوز هیچ چیز جزئیاتی مانند ظرفیت باتری و اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را تایید نکرده است – یک پردازنده قدرتمند که در گوشی هایی مانند Samsung Galaxy Z Flip 4 و گلکسی زد فولد 4.

مجموعه ای از والپیپرهای Nothing Phone 2.

(اعتبار تصویر: Kamila Wojciechowska)

اطلاعات بیشتر از کامیلا وویچیچوسکا، مشاور (از طریق Android Authority) همچنین مجموعه ای از کاغذ دیواری ها را شامل می شود که مجموعه ای از آنها را در بالا جمع آوری کرده ایم تا ایده ای ارائه کنیم. اگر علاقه مند هستید، می توانید تصاویر پس زمینه را از لینک گوگل درایو Wojciechowska به طور مستقیم دانلود کنید.

محور در دید آشکار؟

Nothing Phone 2 به نظر می رسد که شباهت های بیشتری با گوشی داشته باشد بهترین گوشی های هوشمند در مقایسه با نسل قبلی خود، از جمله صفحه نمایش بزرگتر، سنسورهای دوربین با کیفیت بالاتر (که قبلاً در تلفن هایی مانند OnePlus 11 دیده ایم) و موارد دیگر.

اولین سفر این شرکت، تلاشی هماهنگ برای منحصربفردتر بودن انجام داد، به طوری که Nothing Phone 1 یک دستگاه نسبتاً جمع و جور 6.55 اینچی بود که بر روی یک SoC کلاس متوسط ​​- Snapdragon 778G تکیه داشت، که با طراحی سر به فلک کشیده بود تجربه ی کاربر. اگرچه به اندازه آن قدرتمند نیست اسنپدراگون 8 نسل 2 که قدرت بسیاری از بهترین گوشی های اندروید، گوشی 8 پلاس نسل 1 گوشی 2 قطعا این شکاف را از بین خواهد برد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه چاپ چندین فایل در ویندوز 11

“[The] اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 یک پردازنده اثبات شده است. از زمان معرفی آن در یک سال پیش، به طور کامل آزمایش شده و به طور مداوم از طریق به روز رسانی های متعدد بهینه شده است. ما تجربه کاربر را به اولین بودن در مسابقه مشخصات اولویت می دهیم.” مدیرعامل کارل پی در مصاحبه ای با فوربس چیزی نگفته است. “همچنین، جدیدترین فناوری هزینه ای دارد که همیشه از نقطه نظر سود کاربر قابل توجیه نیست. انتخاب اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تضمین می کند که تلفن 2 در دسترس باقی می ماند و در عین حال تجربه بهبود قابل توجهی را در مقایسه با تلفن 1 ارائه می دهد.”



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BKJQhz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *