ریک فاکس در مورد سیمان دوستدار سیاره در Disrupt 2023 صحبت می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ریک فاکس در مورد سیمان دوستدار سیاره در Disrupt 2023 صحبت می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

دنیای مدرن یک جنگل بتنی است و سیمان – یک عامل اتصال – عنصر اصلی بتن است. همچنین یکی از کم سازگارترین مواد با آب و هوا است. که برای مسکن، حمل و نقل و تجارت استفاده می شود، نزدیک به 10 درصد از آلودگی کربنی جهان را تولید می کند. اما بتنی که CO2 را از جو حذف می کند می تواند همه اینها را تغییر دهد.

ما مشتاقیم اعلام کنیم که ریک فاکس – قهرمان سه دوره NBA، بشردوست، کارآفرین سریالی و اکنون بنیانگذار استارت آپ – به ما در مرحله پایداری برای جلسه ای به نام “انجام کاری بتن روی آب و هوا” در TechCrunch Disrupt 2023 به ما خواهد پیوست. 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود.

شما ممکن است ریک فاکس را با نقش او در نقش فوروارد کوچک برای بوستون سلتیکس و لس آنجلس لیکرز بشناسید – یا از نقش های گری بسیاری که در سینما و داشته است. او اکنون در نقش خود به‌عنوان بنیان‌گذار و مدیرعامل استارت‌آپ بتن کربن منفی Partanna، بر روی «ترک کردن چیزی» با ایجاد ضربه‌ای در تغییرات اقلیمی متمرکز شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ارزان‌ترین بسته‌ها و معاملات Nintendo Switch در نوامبر ۲۰۲۲

ما مشتاقانه منتظریم تا درباره سفر فاکس به عنوان بنیانگذار استارت آپ، پیدایش پارتانا و چرایی انتخاب بتن بیشتر بدانیم. ما همچنین کنجکاو هستیم که بدانیم این شرکت چگونه قصد دارد از 12 میلیون دلار بودجه اولیه استفاده کند که اخیراً از Cherubic Ventures دریافت کرده است، تقاضای فعلی محصول آن، زمان آن برای سری A و رشد آینده چگونه است.

واضح است که ما حرف های زیادی برای گفتن داریم. این جلسه را با استارتاپی که به طور بالقوه می تواند جنگل بتنی را به یک اسفنج غول پیکر کربن تبدیل کند، از دست ندهید.

ریک فاکس: بنیانگذار و مدیرعامل پارتانا

پس از بازنشستگی از NBA، ریک فاکس حرفه ای را در تلویزیون و سرگرمی دنبال کرد و رهبری در سطح قهرمانی را به دنیای بازیگری و تجارت به ارمغان آورد. او بیش از 200 عنوان اپیزود سینمایی و تلویزیونی به نام خود دارد، چه به عنوان بازیگر و چه به عنوان تهیه کننده.

در سال 2015، فاکس به یک پیشگام در ورزش های الکترونیکی تبدیل شد و مجموعه بازی های Echo Fox را تأسیس کرد که نقش مهمی در شکل دادن به صنعت داشت.

پیش از این، فاکس با برندهای Fortune 500، از جمله American Express، Asus، AT&T، Comcast، Ford، Hewlett-Packard، Pepsi، T-Mobile، Verizon و Walt Disney در طرح‌های رشد جهانی آن‌ها کار کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک حساب اسنپ چت هک شده را بازیابی کنیم

فاکس که در حال حاضر سفیر باهاما است، به ایجاد بنیاد امداد باهاما کمک کرد و فرصت‌های توسعه املاک و مستغلات را در این منطقه به ارمغان آورد.

گفتگوهای بیشتری را با کارشناسان برجسته در مرحله پایداری بشنوید، که موضوعاتی مانند گوشت پرورشی، انرژی، مد سریع، زیرساخت سبز، کشاورزی پایدار و موارد دیگر را شامل می شود. این تنها یکی از شش مرحله جدید برای شش بخش پیشرفت در Disrupt است.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JJsIlW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *