ارزان‌ترین بسته‌ها و معاملات Nintendo Switch در نوامبر ۲۰۲۲

زمان مطالعه: 7 دقیقه

اگر در بازار باندل‌های نینتندو سوییچ با بهترین ارزش موجود هستید، در جای مناسبی هستید. ما ارزان‌ترین پیشنهادها را در ایالات متحده و بریتانیا پیدا کرده‌ایم که با بهترین ‌ها و همراه هستند.

از آنجایی که در حال حاضر بین جمعه سیاه و دوشنبه سایبری هستیم، شاهد صرفه جویی بسیار خوبی در کنسول های نینتندو هستیم. می‌توانید آخرین پیشنهادهای بازی جمعه سیاه را در وبلاگ زنده ما بیابید، اما اگر فقط به بسته‌های Nintendo Switch علاقه‌مندید، یکی از OG Switch، Nintendo Switch Lite یا Nintendo Switch OLED، سپس ادامه مطلب را بخوانید.

اگر هیچ یک از بسته‌های فعلی مورد توجه شما قرار نگرفته است، ما همچنین پایین‌ترین قیمت‌ها را برای کنسول سوییچ که به‌تنهایی در حال حاضر در دسترس است، جمع‌آوری کرده‌ایم. همچنین می‌توانید بهترین تخفیف‌های هفته نینتندو سوییچ را در مورد بازی‌ها و لوازم جانبی در صورت تمایل به خرید هر گونه ابزار اضافی به طور جداگانه پیدا کنید. ما همچنین مراقب معاملات اولیه Cyber ​​Monday هستیم.

ما در این جمعه سیاه چند بسته نینتندو سوییچ درخشان را دیده‌ایم و انتظار داریم تعداد بیشتری برای دوشنبه سایبری کاهش یابد. برخی از بسته‌ها دارای بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ هستند، از جمله گزینه اضافه کردن عناوین Pokémon Scarlet و Violet، Metroid Dread، یا Splatoon 3 بدون هزینه – یا با هزینه‌های کسری.

همچنین در مورد وضعیت موجودی OLED نینتندو سوییچ نیز هیچ کمبودی ندیده ایم. این را نمی توان در مورد رقبای نینتندو گفت، ذخیره مجدد PS5 به سرعت در حال اتمام است. در واقع تعداد زیادی در دسترس هستند که ما یک صفحه معاملات جمعه سیاه OLED Nintendo Switch راه اندازی کرده ایم تا به طور خاص آنها را ردیابی کنیم.

بهترین معاملات کنسول نینتندو سوییچ امروز

نمودار مقایسه زیر تمام ارزان ترین قیمت های کنسول نینتندو سوییچ را به تنهایی نشان می دهد. فقط مطمئن شوید که بیش از MSRP ایالات متحده 299 دلار و RRP 259 پوند پرداخت نمی کنید – حتی اگر دوباره کمبود سهام وجود داشته باشد. گاهی اوقات بهتر است یکی از این راه ها را تهیه کنید و در صورت وجود معاملات قابل توجه، بازی ها یا لوازم جانبی خود را جداگانه خریداری کنید.

امروز نیز نگاهی به بهترین قیمت‌های نینتندو سوییچ OLED داریم. به یاد داشته باشید، RRP برای این 349.99 دلار در ایالات متحده و 309.99 پوند در بریتانیا است. هنوز روزهای اولیه است، اما در حال حاضر تخفیف های کوچکی تا 30 دلار / 30 پوند در این نسخه جدید کنسول وجود داشته است.

اگر می‌خواهید چند بازی یا لوازم جانبی همراه با خرید خود داشته باشید، برای همه بسته‌های Nintendo Switch که ارائه می‌شوند کمی بیشتر به پایین بروید.

بسته‌های نینتندو سوییچ (ایالات متحده آمریکا)

بسته‌های نینتندو سوییچ (بریتانیا)

بسته‌های نینتندو سوییچ: توصیه خرید ما

بسته‌های Nintendo Switch: چگونه یک معامله خوب را تشخیص دهیم

فقط به این دلیل که بسته‌های Nintendo Switch ارزان هستند ممکن است به این معنی نباشد که معاملات خوبی هستند. بسیاری از خرده‌فروش‌ها اغلب بازی‌های ارزان‌تری را با بسته‌های Nintendo Switch خود وارد می‌کنند و همچنان قیمت استاندارد را دریافت می‌کنند. بازی‌هایی که به‌راحتی با قیمت‌های 20 تا 30 دلار در دسترس هستند، می‌توانند به صورت مخفیانه وارد معاملات با قیمت‌های بالاتر شوند و ارزش کلی پیشنهاد را کاهش دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نتفلیکس ردیف اصلی خود را در ایالات متحده و بریتانیا حذف می کند

در این مورد، ارزش آن را دارد که یک باندل نینتندو سوییچ با یک بازی کامل 60 دلاری انتخاب کنید و عنوان ارزان‌تر را به طور جداگانه انتخاب کنید، اگر از بازی آن ناامید هستید. به همین دلیل، همیشه ارزش آن را دارد که قیمت فعلی بازی همراهی را که می‌گیرید در مقابل هزینه کلی بررسی کنید تا مطمئن شوید که معامله خوبی دریافت می‌کنید. فروش نینتندو سوییچ در خارج از دوره های خرید شلوغ (جمعه سیاه یا تعطیلات) به احتمال زیاد این تاکتیک را امتحان می کند.

بهترین بازی‌های باندل نینتندو سوییچ

همانطور که در بالا ذکر شد، نسخه‌های شخص اول بازی‌هایی هستند که می‌خواهید برای دریافت بهترین بسته‌های نینتندو سوییچ به دنبال آن باشید. این بازی ها توسط خود نینتندو توسعه و تولید شده اند، بنابراین بازی هایی مانند Mario Kart، Mario Party، The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Metroid، Pokémon و غیره هستند.

از آنجایی که این عناوین معمولاً کمتر از قیمت معمولی خود (حتی سال‌ها پس از عرضه) نمی‌افتند، بهترین گزینه برای خرید ارزان آن‌ها بخشی از بسته نینتندو سوییچ است. ما دیده‌ایم که بازی‌ها در صورت خرید به عنوان بخشی از یک بسته، تا ۵۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنند.

چه زمانی برای خرید معاملات نینتندو سوییچ باید خرید کرد

بهترین معاملات نینتندو سوییچ معمولاً در طول دوره تعطیلات یافت می شود. می‌بینید که بزرگ‌ترین بازی‌های سال بین اکتبر و دسامبر منتشر می‌شوند، که وقتی این عناوین با قیمت تخفیف درج می‌شوند، ارزش بیشتری به باندل‌ها می‌دهد. با این حال، یک باندل جدید Nintendo Switch معمولاً همراه با هر نسخه بزرگ شخص اول ظاهر می شود. اکنون که راه اندازی شده است، به دنبال هر گونه پوکمون اسکارلت و بنفش هستیم.

معاملات بسته‌های فروش نینتندو سوییچ

(اعتبار تصویر: نینتندو)

نینتندو سوییچ لایت

Nintendo Switch Lite تنها با قیمت 199.99 دلار / 199.99 پوند در سال 2019 عرضه شد. این مبلغ 100 دلار / 80 پوند کمتر از کنسول اصلی Switch است. اگر می‌خواهید بازی‌ها را روی تلویزیون نیز انجام دهید، باید به جای آن از نینتندو سوییچ استاندارد استفاده کنید، زیرا Lite فقط در حالت دستی قابل بازی است.

Nintendo Switch Lite دارای چندین رنگ مختلف است. اکنون می‌توانید یکی را در رنگ‌های فیروزه‌ای، خاکستری، زرد یا صورتی مرجانی و همچنین نسخه ویژه Pokemon Zacian & Zamazenta انتخاب کنید. اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری را بررسی کنید، مرکز بزرگ‌تری داریم که به بهترین بسته‌های Nintendo Switch Lite اختصاص داده شده است.

معاملات بازی Nintendo Switch

به دنبال چیزی برای بازی هستید؟ ممکن است برخی از جدیدترین بسته‌های نینتندو سوییچ، بازی‌ای را که می‌خواهید ابتدا وارد آن شوید، ارائه ندهند. اگر نه، از این نمودار مقایسه قیمت زیر برای یافتن ارزان‌ترین عناوین سوییچ استفاده کنید، یا برای یافتن بازی‌های ارزان‌تر نینتندو سوییچ به راهنمای بزرگ‌تر ما بروید. به یاد داشته باشید، برای بازی چند نفره آنلاین و دریافت مزایای دیگر مانند بازی‌های رایگان، باید یک قرارداد اشتراک آنلاین Nintendo Switch را نیز انتخاب کنید.

نینتندو سوییچ باندل‌های فروش را عرضه می‌کند

معاملات Joy-Con

اگر به دنبال گزینه های چند نفره بیشتر هستید، ممکن است بخواهید آخرین معاملات Joy-Con را بررسی کنید. این کنترلرها 10 دلار گرانتر از Pro Controller هستند (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد)، اما شما دو کنترلر جداگانه برای گسترش گزینه های خود دریافت می کنید. معاملات نینتندو سوییچ به ندرت شامل این کنترلرها در بسته‌های خود نیز می‌شود، بنابراین ارزش آن را ندارد که برای یک مگا باندل صبر کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مشاهده و حذف تاریخچه موسیقی YouTube

یا شاید شما فقط به رنگ های مختلف برای استفاده خود علاقه دارید – بسته Joy-Con قرمز/آبی نئون رنگ های متضادی را با رنگ هایی که کنسول با آنها عرضه می شود ارائه می دهد (به عنوان مثال قرمز سمت چپ و آبی سمت راست). آخرین قیمت‌ها را در زیر بررسی کنید، یا بهترین فروش ارزان Joy-Con را که در حال حاضر انجام می‌شود، خریداری کنید.

بسته‌های معاملات فروش نینتندو سوییچ

معاملات Nintendo Switch Pro Controller

شما در واقع نمی خواهید نیاز داشتن یک کنترلر Nintendo Switch Pro برای انجام هر بازی، بنابراین برای خرید آن تحت فشار نباشید. کنترلر Nintendo Switch Pro یک پد سنتی تر است و در کنار Nintendo Switch راه اندازی شده است. با این حال، قیمت ها ارزان نیستند، از حدود 69.99 دلار / 64.99 پوند شروع می شوند. بسته‌های Nintendo Switch در گذشته Pro Controller را ارائه می‌کردند، اما این دسته‌ها نادر هستند – و اغلب بسته‌های با ارزش بالاتری که مقداری پول نقد به شما می‌دهند – بنابراین توصیه نمی‌کنیم منتظر آنها باشید. معاملات بیشتر Nintendo Switch Pro Controller را در راهنمای اختصاصی ما بررسی کنید.

احتمالا نه! به یاد دارید که چگونه کنترلر Joy-Con به دو قسمت تقسیم می شود؟ آنها را به طرفین بچرخانید و دو کنترلر اصلی را دریافت می کنید که هر کدام دارای چوب آنالوگ و دکمه های فیس مخصوص به خود هستند – d-pad به عنوان عملکرد چهره در کنترلر سمت چپ عمل می کند. ما شاهد استفاده از سری NBA 2K، Snipper Clips، FIFA 19 و Mario Kart بوده‌ایم که از این طریق برای چند نفره محلی در هر دو حالت داک و تبلت استفاده می‌شوند. بنابراین بدون نیاز به خرید اضافی، عملکرد چند نفره را مستقیماً از جعبه دریافت خواهید کرد.

با این حال، اگر می‌خواهید بازی‌های چهار نفره انجام دهید، باید روی یک جفت کنترلر Joy-Con یا چند کنترلر حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید. ما Joy-Con را به صورت جفتی می‌خریم (نمودار مقایسه ما را در بالا ببینید) زیرا با خرید جداگانه آنها مقداری پول نقد صرفه‌جویی می‌کنید. بهتر است، اگر دوستان شما سوئیچ دارند، از آنها بخواهید که کنترلرهای خود را به مهمانی بیاورند!

بسته‌های Nintendo Switch به ندرت کنترلرهای اضافی را با قیمت استاندارد ارائه می‌دهند، زیرا این دسته‌ها مخصوصاً گیم‌پدهای گران قیمتی هستند. با این حال، خرده فروشان گاهی اوقات یک کنترلر حرفه ای را در فروش نینتندو سوییچ خود با برچسب قیمت کمی بالاتر قرار می دهند.

فروش کارت MicroSD نینتندو سوییچ

تنها با 32 گیگابایت حافظه داخلی، برای خریدهای دیجیتالی یا وصله‌های اصلاح بازی اجتناب‌ناپذیر، می‌خواهید یک یا دو کارت حافظه ارزان قیمت برای نینتندو سوییچ جدید خود تهیه کنید. با این حال، نگران نباشید، آنها در واقع به طور شگفت انگیزی ارزان هستند، حتی 64 گیگابایتی با قیمت کمتر از 20 پوند / 25 دلار.

نینتندو سوییچ به چه کارت های حافظه نیاز دارد؟ این کارت‌ها کارت‌های Micro SD هستند که بسته به اندازه آنها، MicroSDHC (تا 32 گیگابایت) یا MicroSDXC (به زودی تا 2 ترابایت بزرگ) نیز شناخته می‌شوند. نینتندو نیز کارت های مارک خود را دارد، اما شما فقط برای یک برچسب بیشتر هزینه خواهید کرد. بنابراین، در حال حاضر، ما نگاهی به این طیف از کارت‌های ارزان قیمت MicroSDXC Nintendo Switch خواهیم انداخت.

فلش

معاملات بیشتر را بارگیری کنید

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dVhIot
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *