نتفلیکس ردیف اصلی خود را در ایالات متحده و بریتانیا حذف می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ردیف اصلی خود را در ایالات متحده و بریتانیا حذف می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

پس از حذف طرح اشتراک اولیه در کانادا، نتفلیکس این طرح را در ایالات متحده و بریتانیا نیز حذف کرده است. طرح اولیه به کاربران اجازه می داد نتفلیکس را روی یک صفحه با کیفیت 720p مصرف کنند. در حالی که کاربرانی که قبلاً مشترک این طرح شده‌اند می‌توانند ادامه دهند، مشترکین جدید نمی‌توانند طرح اولیه را خریداری کنند.

این اقدام که توسط وب‌سایت Code Busters مستقر در بریتانیا مشاهده شد، نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است در همه کشورهایی که یک طرح استاندارد مبتنی بر تبلیغات را اجرا کرده است، از این طرح حذف شود. این طرح در ایالات متحده 9.99 دلار در ماه و در 6.99 پوند در ماه قیمت داشت.

«طرح اولیه دیگر برای اعضای جدید یا پیوستن مجدد در دسترس نیست. اگر در حال حاضر در طرح پایه هستید، می‌توانید تا زمانی که برنامه‌ها را تغییر دهید یا حساب خود را لغو نکنید، در این طرح باقی بمانید.

نتفلیکس ابتدا یک طرح تبلیغاتی را در کانادا و مکزیک معرفی کرد و سپس در کشورهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، استرالیا، ژاپن، کره و برزیل راه اندازی شد. در ماه آوریل، نتفلیکس طرح «استاندارد با تبلیغات» را برای پشتیبانی از پخش همزمان در دو دستگاه و وضوح فول اچ دی ارتقا داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 راه برای مسدود کردن شخصی در برنامه Twitch برای آیفون و اندروید

این شرکت پخش جریانی 6.99 دلار در ماه در ایالات متحده و 4.99 پوند در ماه در بریتانیا برای برنامه تبلیغاتی خود دریافت می کند. اگر کاربران بخواهند پخش جریانی بدون تبلیغات را تماشا کنند، باید 15.99 دلار یا 10.99 پوند در ماه هزینه کنند.

این اقدام پیش از اعلام این شرکت در مورد وضعیت مالی سه ماهه دوم 2023 انجام می شود. در ماه مه، نتفلیکس اعلام کرد که سطح تبلیغاتی آن بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. تجزیه و تحلیل آنتن نشان می دهد که برنامه های تبلیغاتی نتفلیکس 17 تا 20 درصد از ثبت نام های جدید برای سه ماهه مارس تا ژوئن را تشکیل می دهند.

اعتبار تصویر: آنتن.زنده (در یک پنجره جدید باز می شود)

تحلیلگران تخمین زده اند که غول در سال آینده بیش از 1.9 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی کسب خواهد کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XcXnbj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *