تاریخ انتشار، گیم پلی و اخبار بازی Final Fantasy 7 Rebirth

زمان مطالعه: 6 دقیقه

فاینال فانتزی 7 تولد دوباره دومین فصل از بازسازی مدرن اسکوئر انیکس از RPG کلاسیک 1997 است.

در ادامه وقایع بازسازی فاینال فانتزی 7فاینال فانتزی 7 تولد دوباره داستان Cloud Strife و گروه شاد جنگجویان محیط‌زیست او را ادامه می‌دهد که در تلاش برای خنثی کردن دسیسه‌های اکتشافی شرکت Shinra و ابرسربازشان که از بین رفته است: Sephiroth.

برخلاف سیستم نوبتی نسخه اصلی 1997، بازسازی فاینال فانتزی 7 و تجدید حیات هر دو از یک سیستم ترکیبی استفاده می کنند، جایی که نبرد می تواند متوقف شود، اما بیشتر در زمان واقعی رخ می دهد. این همچنین تغییرات جالبی در داستان Cloud ایجاد کرده است و طرفداران را به این فکر می‌اندازد که چگونه این عناوین مدرن از نسخه اصلی که به راحتی یکی از بهترین بازی‌های RPG در تمام دوران است، فاصله می‌گیرند. برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه باید از آن انتظار داشته باشید، ادامه مطلب را بخوانید تجدید حیات از نظر داستان، گیم پلی و تاریخ انتشار.

Final Fantasy 7 Rebirth: به تعقیب و گریز

  • چیست؟ دنباله‌ی Final Fantasy 7 Remake
  • چه وقت آن بیرون میاید؟ “اوایل 2024”
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PS5

تاریخ انتشار و پلتفرم های Final Fantasy 7 Rebirth

یوفی به دوربین نگاه می کند

(اعتبار تصویر: Square Enix)

فاینال فانتزی 7 تولد دوباره “اوایل سال 2024” برای PS5 منتشر خواهد شد. این جزئیات در جریان نمایش تریلر در E3 2023 تأیید شد. همچنین در جریان قبلی تأیید شد که بازسازی فاینال فانتزی 7 به عنوان یک سه گانه از بازی ها منتشر می شود، با فاینال فانتزی 7 تولد دوباره به عنوان دومین بازی متمایز در این سری خدمت می کند.

آیا بازی Final Fantasy 7 Rebirth روی ایکس باکس عرضه خواهد شد؟

متاسفانه برای دارندگان PS4، فاینال فانتزی 7 تولد دوباره مانند قسمت اول یک نسخه متقابل نسلی نخواهد بود. ما انتظار داریم، با این حال، مانند بازسازی فاینال فانتزی 7، تولد دوباره همچنین پس از اتمام قرارداد انحصاری پلی استیشن، در تاریخ بعدی روی شخصی نیز عرضه خواهد شد. اگرچه، این مورد تایید نشده است. با توجه به اینکه Final Fantasy Remake هنوز به کنسول های سفر نکرده است، بعید است که به Xbox Series X یا Xbox Series S بیاید.

تریلر بازی Final Fantasy 7 Rebirth

جدیدترین تریلر برای فاینال فانتزی 7 تولد دوباره در جشنواره بازی تابستانی E3 2023 رونمایی شد. این تریلر با گذشت بیش از سه دقیقه، لذت بخش بود و نگاهی اجمالی به قسمت بعدی داستان سریال و همچنین نماهای وسوسه انگیزی از جهان فراتر از میدگار داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استریم بازی های Xbox Game Pass در آیفون و آیپد

این تریلر همچنین شامل فیلم‌های رزمی سگ دوست داشتنی Red XIII بود که بر خلاف بازسازی به نظر می رسد به طور کامل قابل پخش در تجدید حیات. تریلر با تصویرسازی مجدد سینمایی از صحنه ای کلاسیک از گذشته تیفا، که طرفداران Final Fantasy 7 Crisis Core خوب به یاد خواهد آورد

آنهایی که مشتاق بیشتر هستند فاینال فانتزی 7 تولد دوباره محتوا می‌تواند اولین تریلر را در کانال رسمی فاینال فانتزی در یوتیوب پیدا کند.

گیم پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

عکسی از زک فیر در لباس سربازش

(اعتبار تصویر: Square Enix)

هر دو فاینال فانتزی 7 تولد دوباره تریلرها مکانیک های جنگی بازی را به نمایش گذاشته اند. در یک نگاه، به نظر می رسد که ما بیشتر از چیزهایی که به دست آورده ایم، علاقه مندیم بازسازی فاینال فانتزی 7: یک RPG اکشن رضایت بخش با جابجایی نرم بین شخصیت ها و مکانیک مکث برای کمک به تصمیم گیری.

همانطور که گفته شد، به نظر می رسد که توسعه دهندگان بهبودهایی را اعمال کنند. به عنوان مثال، به نظر محتمل است که جنبه های Final Fantasy 7 Remake Intergrade's فصل وقفه در خواهد آمد فاینال فانتزی 7 تولد دوبارهبه گفته کارگردان مشترک بازی. نائوکی هاماگوچی در گفتگو با واشنگتن پست (از طریق VGC) در ژوئیه 2021 گفت که برخی از بهبودهای مبارزاتی و گیم پلی معرفی شده در Intergrade احتمالاً در قسمت 2 خواهد بود، به طور خاص تر، حرکت های تیمی Yuffie و Sonon از Intermission.

او گفت: “من از این شکل نهایی که در آن عنصر استراتژیک نبرد مبتنی بر فرماندهی از نبرد اصلی همزمان با نبرد لحظه ای و عمل محور وجود دارد، راضی هستم.” “علاوه بر این، با “Intermission” عنصر دیگری نیز معرفی شده است: حرکات ترکیبی که در آن یوفی و ​​سونون با هم ترکیب می شوند … که حس متفاوتی را در استراتژی نبرد ایجاد می کند. در داستان بعدی ما.”

داستان و صحنه فیلم Final Fantasy 7 Rebirth

ابر با موهای بافته شده می نشیند و در مسافرخانه هانی بی لباس می پوشد

(اعتبار تصویر: Square Enix)

از نظر داستان، ما چیز زیادی نمی دانیم فاینال فانتزی 7 تولد دوباره. اگر بیشتر یک بازسازی مستقیم بود، پس ما می‌توانستیم ایده بسیار واضح‌تری در مورد اینکه روایت به کجا می‌رود، داشته باشیم. اگر چه بازسازی فاینال فانتزی 7 اکثراً به فیلمنامه همتای اصلی خود چسبیده بود، چند تفاوت مهم وجود داشت که می‌توانست طرح را به سمت و سوی دیگری ببرد. در هر صورت، فاینال فانتزی 7 تولد دوباره ما را از شهر پراکنده دیستوپیایی میدگار، در میان جنگل‌های سرسبز و سرزمین‌های بد پیش‌بینی می‌برد.

Whispers، آنتاگونیست های شبح مانندی که مشتاق حفظ نسخه اصلی هستند فاینال فانتزی 7 جدول زمانی یک عنصر کلیدی در بازسازی. بر اساس یک پست وبلاگی که در آن موتومو توریاما، یکی از کارگردانان در مورد آن صحبت کرده است فاینال فانتزی 7 تولد دوباره، این مداخله جویان اثیری این بار نمی توانند جدول زمانی را مرتب نگه دارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه یافتن پست ها و مشاغل ذخیره شده در لینکدین

موتومو توریاما، یکی از کارگردانان این بازی، در قسمت آخر اسکوئر انیکس می‌گوید: «همانطور که در پایان بازی «سفر ناشناخته ادامه خواهد داشت»، کلود و دوستانش برای مدتی در آن سفر خواهند بود. بازسازی FF7 سری وبلاگ (در تب جدید باز می شود). از اینجا به بعد Whispers نمی تواند برای حفظ جدول زمانی تعیین شده اقدام کند، بنابراین هواداران می توانند منتظر باشند ببینند چه نوع آینده ای در انتظار تیم است.

از آنجا که بازسازی فاینال فانتزی 7 با شکست Whispers به ​​پایان رسید، این تصمیم روایی توریاما بسیار منطقی است.

با این حال، آنچه ما می دانیم این است که “رفقای جدید” به Cloud خواهند پیوست فاینال فانتزی 7 تولد دوباره به گفته کارگردان نبرد تروکی اندو (از طریق GamesRadar). قبلاً Yuffie و سگ دوست‌داشتنی Red XIII را در تریلر Summer Games Fest دیده‌ایم، اما ممکن است شگفتی‌های بیشتری در انتظار ما باشد، مخصوصاً با توجه به بازگشت زک به دنیای زنده‌ها. اندو قول داد که Cloud و دوستان به “راه‌های نزدیک‌تر از قبل” با هم کار خواهند کرد. با این حال، این در عمل به چه معناست، هنوز ناشناخته است.

اخبار Final Fantasy 7 Rebirth

ابر و سپیروث در کنار هم از میان منظره ای جنگلی عبور می کنند

(اعتبار تصویر: Square Enix)

فاینال فانتزی 7 تولد دوباره در حال حاضر برای اکران در “اوایل 2024” برنامه ریزی شده است
در حالی که قبلاً قصد داشتیم در اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 منتشر شود. فاینال فانتزی 7 تولد دوباره طبق تریلری که در Summer Games Fest 2023 منتشر شد، اکنون بدون ابهام برای انتشار «اوایل 2024» برنامه‌ریزی شده است. اگرچه این به معنای انتظار کمی طولانی‌تر برای طرفداران است، دیدن کوتاه شدن پنجره انتشار Square Enix دلگرم‌کننده است.

مایکروسافت این را بیان می کند FF7 تولد دوباره ممکن است به کنسول های ایکس باکس نیاید
در حالی که ما این را می دانیم فاینال فانتزی 7 تولد دوباره تنها بر روی PS5 عرضه خواهد شد، امید بود که این بازی بتواند سپس به ایکس باکس برود. با توجه به نظرات مایکروسافت (از طریق Eurogamer)، سونی “با ناشران شخص ثالث وارد توافقاتی شده است که مستلزم “حذف” Xbox است. این گزارش سپس به ارائه نمونه‌هایی از بازی‌هایی که مایکروسافت در مورد آن صحبت می‌کند، ارائه می‌دهد که شامل آن‌ها می‌شود بازسازی FF7.

در حال حاضر، هیچ تاییدی مبنی بر واقعی بودن این توافق نامه های «حذف» وجود ندارد. با این حال، شایان ذکر است که بازسازی فاینال فانتزی 7 با وجود عرضه در آوریل 2020، هنوز به پلتفرم های ایکس باکس نیامده است.

کار روی قسمت 3 شروع شده است
در یک توییت ()، Nomura همچنین این توسعه را نشان داد تجدید حیات از زمانی که استودیو ساختار توسعه جدیدی را اتخاذ کرد، به سرعت در حال پیشرفت است، به این معنی که روی آن کار می شود Final Fantasy Remake Part 3 قبلا آغاز شده است.

در اینجا لیست ما از بهترین بازی های آینده تا زمانی که منتظر بازی Final Fantasy 7 Rebirth هستیم، آن را بررسی کنید. اگر به دنبال آن تعمیر JRPG هستید، ما وقت خود را با آن دوست داشتیم فاینال فانتزی 16، و ما فکر می کنیم شما نیز ممکن است.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kWcyaV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *