خلاصه TechCrunch+: جزئیات ویزای J-1، نحوه بستن سری B در سال 2023، حرکت برای صرفه جویی در مالیات

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم خلاصه TechCrunch+: جزئیات ویزای J-1، نحوه بستن سری B در سال 2023، حرکت برای صرفه جویی در مالیات
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ربکا اسزکوتاک گزارش می‌دهد که استارت‌آپ‌های کار از راه دور در زمان شروع همه‌گیری یک کالای داغ بودند، اما در دوران پس از واکسن، بسیاری از سرمایه‌گذاران و بنیان‌گذاران در حال تجدیدنظر در اشتیاق خود هستند.

کوین اسپین، یکی از شرکای عام در Emergence Capital می گوید: «اگر به تمام شرکت هایی که در واقع به عنوان کار از راه دور طبقه بندی می شوند، نگاه کنم، این نوک کوه یخ کوچک را می بینید. کمتر از آن، تعداد زیادی شرکت دیگر وجود دارند که به طور موثر از این روند پیروی می کنند و از آن سود می برند.


مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ از اشتراک یک یا دو ساله


ربکا نوشت: برخی از شرکت‌هایی که روی راه‌حل‌های محل کار ترکیبی کار می‌کنند «از این دسته خارج شده‌اند»، برخی دیگر کارکنان خود را کاهش داده‌اند، و «یک استارت‌آپ دفتر مجازی اخیراً IP خود را فروخته و به منتقل شده است».

ربکا می نویسد: «پین کردن اعداد دقیق روی آن دشوار است، اما نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد اوضاع برای بسیاری از استارتاپ های کار از راه دور خوب پیش نمی رود.»

از خواندن TC+ در این هفته بسیار متشکریم!

والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما

آیا می خواهید سری B را در سال 2023 ببندید؟ اول اینو بخون

یک تابلوی راهنمایی دایره‌ای با دایره قرمز روی یک قطب سفید در مقابل پس‌زمینه سیاه

اعتبار تصویر: کریستف واگنر (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

سرمایه گذاری سری B در نیمه دوم سال 2022 60 درصد کاهش یافت، اما هکاجوب در بازار شغلی در اواخر سال گذشته شروع به جمع آوری 25 میلیون دلاری کرد که چهار ماه پیش بسته شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Remini به دلیل "تصاویر هوش مصنوعی" ویروسی خود در صدر اپ استور قرار دارد، اما برخی می گویند که ویرایش های بدنه آن بسیار زیاد است.

مدیرعامل Mark Chaffey پستی را با TC+ به اشتراک گذاشت که طرحی را که شرکتش برای جلب مشارکت سرمایه‌گذاران بدبین و ایجاد «اتاق داده‌های قاتل» که VCهای مناسب را هدف قرار می‌دهد، ارائه می‌کند.

او می نویسد: «از آنجا همه چیز در مورد اعدام بود.

فناوری عمیق در آمریکای لاتین و دریای کارائیب به سرعت در حال افزایش است

گردباد پول

اعتبار تصویر: Bryce Durbin / TechCrunch

بر اساس مطالعه ای که توسط بانک توسعه بین آمریکایی منتشر شده است، بنیانگذاران فناوری عمیق که در نظر دارند در آمریکای لاتین و دریای کارائیب (LAC) راه اندازی کنند، چیزهای زیادی برای انتظار دارند.

آنا هیم در TC+ می نویسد: «این گزارش نتیجه می گیرد که فضایی برای افزایش بیست برابری سرمایه گذاری VC در استارتاپ های فناوری عمیق LAC در دهه آینده وجود دارد.

از سوفی بپرسید: در مورد دریافت ویزای تعویض J-1 چه چیزهایی باید بدانم؟

چهره تنها در ورودی پرچین پیچ و خم که پرچم آمریکا در مرکز آن قرار دارد

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch

سوفی عزیز

من تازه متوجه شدم که به عنوان کارآموز در برنامه تبادل J-1 انتخاب شده ام.

من در حال حاضر با ویزای بازدید کننده B-1/B-2 در ایالات متحده هستم. شرکت حامی می خواهد که من در ماه اوت شروع کنم. من شنیدم که تغییر وضعیت من به J-1 ممکن است چندین ماه طول بکشد. آیا راهی برای دریافت سریعتر J-1 وجود دارد؟

آیا چیزی وجود دارد که باید درباره J-1 بدانم، به خصوص اگر بعداً تصمیم بگیرم پس از پایان برنامه J-1 در ایالات متحده بمانم؟

– کارآموز فنی

خبرنامه TechCrunch+ Roundup را در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

برای خبرنامه جمع بندی TechCrunch+ ثبت نام کنید

برای دریافت خلاصه TechCrunch+ به عنوان هر سه‌شنبه و جمعه، به پایین بروید تا بخش «ثبت‌نام برای خبرنامه‌ها» را در این صفحه پیدا کنید، «TechCrunch+ Roundup» را انتخاب کنید، ایمیل خود را وارد کنید و روی «اشتراک» کلیک کنید.

برای اشتراک اینجا را کلیک کنید

آیا قبل از فروش استارتاپ خود باید برای صرفه جویی در مالیات به ایالت جدید نقل مکان کنید؟

یک اتاق نشیمن آفتابگیر با جعبه های مقوایی زیاد، پر از دارایی.  در پیش‌زمینه جعبه‌ای قرار دارد که سگ سیاهی به بیرون نگاه می‌کند.  پنجره و جعبه ها فضایی را برای کپی فراهم می کنند.

اعتبار تصویر: بازرگانی کاترین فالز (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

هنگامی که یک خرید در حال انجام است، طبیعی است که بنیانگذاران شروع به محافظت از ثروت تازه یافته خود کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با TechCrunch همکاری کنید: رویداد After Hours را در Disrupt میزبانی کنید

پیتون کار، مدیر عامل Keystone Global Partners می نویسد: «در خروجی 30 میلیون دلاری، یک بنیانگذار می تواند تقریباً 4.3 میلیون دلار با انتقال از کالیفرنیا به فلوریدا یا تقریباً 4.4 میلیون دلار با انتقال از شهر نیویورک به فلوریدا پس انداز کند.

“این انگیزه زیادی برای بالا بردن ریسک و رفتن به میامی است”، اما اگر از دستورالعمل‌های سطح ایالت در مورد محل صرف زمان و کسب درآمد پیروی نکنید، “احتمالاً حرکت شما باعث ایجاد حسابرسی می‌شود.”

با ادامه عقب نشینی سرمایه گذاران، بودجه کریپتو برای پنجمین سه ماهه متوالی کاهش می یابد

زن جوان در حال تعادل روی ستون‌های مرجانی بزرگ در برابر پس‌زمینه سفید

کمک مالی به تیم های تمام زنان در سال گذشته کاهش یافت.

قیمت‌های Bored Ape Yacht Club NFT به پایین‌ترین حد در دو سال گذشته سقوط کرده است و بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال، در حال از دست دادن سهم خود از بازار است زیرا از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده حمایت می‌کند.

ژاکلین ملینک، که با چندین سرمایه گذار در مورد اینکه چگونه انتظارات خود را تعدیل کرده اند، گزارش داد، در سه ماهه دوم سال 2023، 382 استارت آپ بلاک چین و کریپتو 2.34 میلیارد دلار بودجه دریافت کردند.

Lasse Clausen، شریک موسس 1kx، گفت: “Tiger Globals و Softbank های جهان دیگر روی همه چیز سرمایه گذاری نمی کنند.”

بله، سرمایه گذاران NDA را امضا خواهند کرد، اما فقط در این شرایط خاص

شخص امضا کننده قرارداد

اعتبار تصویر: مردم تصاویر (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

اگر من یک سرمایه گذار فناوری بودم، هیچ راهی وجود نداشت که یک توافق نامه عدم افشای اطلاعات را امضا کنم.

احتمالاً هر سال با صدها بنیانگذار ملاقات خواهم داشت. امضای یک NDA ممکن است من را از انجام معامله دیگری با شخص دیگری که در فضای مشابهی کار می کند منع کند: چرا من هرگز با آن موافقت کنم؟

به گفته Haje Jan Kamps، کارآفرینان باید فقط زمانی که “جزئیات فناوری خود را با هر کسی خارج از شرکت شما افشا می کنند” درخواست NDA کنند.

بنیانگذار سیاهپوستان در فرانسه چگونه است؟

بنیانگذار سیاه پوست در فرانسه چگونه است؟

بنیانگذار سیاه پوست در فرانسه چگونه است؟

من از مردم خواسته ام که می گویند، “اوه، خوب، خوب، بسیار جالب است. متشکرم. به زودی میبینمت.' و ما در وسط گفتگو بودیم.»

ما را جدی نمی گیرند.»

غیرممکن است که شما بتوانید برابر آنها باشید.

دومینیک-مادوری دیویس با چندین بنیانگذار سیاهپوست در فرانسه مصاحبه کرد تا درباره نحوه کار آنها بر روی نژادپرستی و کلیشه های فرهنگی برای به دست آوردن فرصت های مشابه با همتایان سفیدپوست خود بیشتر بیاموزد.

Rodolphe-Emmanuel Hospice، بنیانگذار شرکت مراقبت های بهداشتی Clikodoc، گفت: “ما داستان های موفقیتی را که می تواند الهام بخش نسل جدیدی از کارآفرینان باشد را از دست داده ایم.”

هیچ داستان واقعی درباره بنیانگذاران سیاه پوست در فرانسه وجود ندارد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rrE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *