نحوه اجرای بازی جدید AR Space Invaders گوگل در اندروید و iOS

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مهاجمان فضایی امسال 45 ساله می‌شود – و به جای اینکه این را با یک Google Doodle ساده تجلیل کند، غول جستجو و توسعه‌دهنده اصلی آن Taito در عوض یک عکسبرداری جدید مبتنی بر واقعیت افزوده برای تلفن یا iOS شما ساخته‌اند.

را مهاجمان فضایی: دفاع جهانی بازی که در ماه مه در Google IO 2023 معرفی شد، اکنون برای دانلود از فروشگاه Google Play و Apple App Store در دسترس است.

از آنجایی که این یک بازی AR (واقعیت افزوده) است، این نسخه جدید از مهاجمان فضایی یک تجربه فقط در فضای باز است و از شما می خواهد که بیگانگان آشنای خود را همانطور که از پشت بام ها و ساختمان های اطراف شما ظاهر می شوند، شلیک کنید.

پسندیدن پوکمون گو و دیگر بازی‌های واقعیت افزوده، می‌توانید در جدول‌های امتیازات بالا با دیگر بازیکنان همسایه خود رقابت کنید – و با توجه به اینکه بازی امروز منتشر شد، شانس خوبی برای صعود به بالای رتبه‌بندی وجود دارد.

گوگل می‌گوید این بازی فقط بیگانگان کارتونی را به نمای دوربین شما هم نمی‌چسباند، بلکه با محیط واقعی شما، از جمله ، زمان و آب و هوا سازگار است.

زیرا بر روی پلتفرم ARCore گوگل ساخته شده است که برای اولین بار در سال 2018 فرود آمد و به سخت افزار خاصی نیاز ندارد. مهاجمان فضایی: دفاع جهانی همچنین روی اکثر گوشی ها (از جمله آیفون) اجرا می شود، اگرچه متأسفانه تبلت ها پشتیبانی نمی شوند. در اینجا نحوه کرک کردن با گوگل و تایم سینک جدید یکپارچهسازی با سیستمعامل Taito آورده شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نمونه عرشه توسعه سری A: عرشه 5 میلیون دلاری GoodBuy Gear

نحوه بازی Space Invaders: World Defense

  • حداقل مورد نیاز: تلفن اندروید (دارای اندروید 11 یا بالاتر)، یا آیفون (دارای iOS 16).

دو آیفون بازی AR Space Invaders گوگل را نشان می دهند

(اعتبار تصویر: آینده)

وقتی دانلود کردید مهاجمان فضایی: دفاع جهانی از Google Play Store (برای اندروید) یا Apple App Store (برای آیفون)، فرآیند نصب بسیار سریع است.

“شروع بازی” را بزنید و به مجموعه ای از توافق نامه های حفظ حریم خصوصی و داده ها منتقل می شوید و به دنبال آن یک صفحه تایید برای ردیابی موقعیت مکانی ارائه می شود. اگرچه ضروری نیست، اما ایده خوبی است که برخی از هدفون ها را برای تجربه تیراندازی با بیگانگان کمی فراگیرتر وصل کنید.

سپس «ماموریت خلاصه» به شما ارائه می‌شود که موقعیت و آب و هوای شما را نشان می‌دهد، قبل از اینکه از شما خواسته شود یک فضاپیما را در اطراف محیط واقعی خود برای کالیبره کردن بازی ردیابی کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، باید در آن نقطه بمانید وگرنه تا زمانی که برگردید با پیام خطای “شما خیلی دور هستید” نمایش داده می شود.

یک آیفون روی پس‌زمینه زرد که صفحه Game Over را در یک بازی Space Invaders نشان می‌دهد

(اعتبار تصویر: آینده)

همانطور که برای یک مهاجمان فضایی بازی، عمل خود بسیار ساده است. بازی باید با گوشی شما در جهت عمودی اجرا شود. لبه‌های صفحه‌نمایش را برای فلش‌هایی که به سمت بیگانگان نشان می‌دهند، دنبال کنید، سپس تیرهای خط را روی آن‌ها بکشید تا شروع به تیراندازی کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  یک توسعه دهنده از یک نقص API برای ارائه دسترسی رایگان به GPT-4 سوء استفاده کرد

شما برای سرنگونی بیگانگان امتیاز کسب می کنید – به اندازه کافی از آنها استفاده کنید و به بعد مهاجم موازی بازی خواهید رسید، جایی که مسیر شما تعیین شده است و شما به سادگی باید روی تیراندازی بیگانگان تمرکز کنید.

پس از چند بار گرم کردن، به سرعت جداول امتیازات بالا را به دردسر می اندازید، که با پاداش های ویژه و قدرت بالا نیز به شما پاداش می دهد. فقط به خاطر داشته باشید که بهتر است از بازی در نزدیکی رودخانه ها و جاده ها خودداری کنید، مبادا کمی بیش از حد در مورد بیگانگان هیجان زده شوید و خطرات دنیای واقعی را که در کمین شماست فراموش کنید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nvwCsI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *