نمونه عرشه توسعه سری A: عرشه 5 میلیون دلاری GoodBuy Gear

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم نمونه عرشه توسعه سری A: عرشه 5 میلیون دلاری GoodBuy Gear
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

آنها خیلی سریع بزرگ می شوند. نوزادان، کودکان نوپا و بچه ها به معنای واقعی کلمه از همه چیزهایی که برای آنها به دست می آورید رشد می کنند، احتمالاً قبل از اینکه فرسوده شوند. و سپس با تختخواب، صندلی ماشین، کالسکه و اسباب ها چه می کنید؟

اینجاست که GoodBuy Gear می آید: مانند eBay است، به جز موارد استفاده شده کوچکترها.

والدین در ایالات متحده سالانه 87 میلیارد دلار برای خرید وسایل کودک و بچه خرج می کنند و بیشتر این محصولات به سختی مورد استفاده قرار می گیرند. کریستین لانگنفلد، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران این شرکت، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: در واقع، 83 درصد از موجودی موجود در بازار ما قبل از اینکه برای فروش مجدد فهرست شود، هرگز یا به سختی مورد استفاده قرار می‌گیرد – این فرصت بزرگی است که GoodBuy Gear برای حل آن تأسیس شد. .

این شرکت در اکتبر 2020 یک سری A 6 میلیون دلاری جمع آوری کرد و در ماه می امسال 5 میلیون دلار افزایش داد. این شرکت همچنین یک خط بدهی 3 میلیون دلاری را جمع آوری کرد که کل بودجه جمع آوری شده را حدود 14 میلیون دلار نشان می دهد. برای این بازی Pitch Deck Teardown، ما به عرشه ای نگاه می کنیم که این شرکت برای افزایش 5 میلیون دلاری افزونه سری A خود استفاده کرده است.


ما به دنبال زمین‌های منحصر به فرد بیشتری برای تخریب هستیم، بنابراین اگر می‌خواهید طرح خود را ارسال کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.


در این عرشه اسلاید می شود

GoodBuy Gear دور توسعه را با یک عرشه 14 کشویی افزایش داد. نسخه‌ای که داریم یک اسلاید کمی ویرایش‌شده دارد که اقتصاد واحد آن (AOV، درآمد، حاشیه‌ها و غیره) را نشان می‌دهد. در اینجا اسلایدها وجود دارد:

  1. کاور اسلاید
  2. اسلاید مشکل
  3. اسلاید مشکل 2
  4. اسلاید بینابینی بازار
  5. اسلاید بازار
  6. اسلاید تمایز بازار
  7. اسلاید راه حل
  8. سرسره کششی
  9. اسلاید ارزش پیشنهادی
  10. اسلاید پویا بازار
  11. نحوه کار اسلاید
  12. اسلاید معیارهای رشد
  13. اسلاید استفاده از وجوه
  14. بسته شدن + اسلاید ماموریت
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه فقط موضوعات افرادی را که دنبال می کنید ببینید

سه چیز برای دوست داشتن

عرشه GoodBuy Gear بدون چالش نیست، اما چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، از جمله برخی از انتخاب‌های غیرمعمول که واقعاً برای تیم کارساز بوده است.

بسته شدن با نت بالا

من اغلب استدلال کرده‌ام که برداشت‌های آخر اهمیت دارند، و اسلاید پایانی GoodBuy Gear کار زیبایی را انجام می‌دهد:

[Slide 14] ملایم ترین افت میکروفون جهان: به این ترتیب یک عرشه اسلاید را می بندید. اعتبار تصویر: GoodBuy Gear

بسیاری از عرشه‌های زمین با این ماموریت شروع می‌شوند، اما GoodBuy Gear با اسلاید مشکل خود مستقیماً به داستان سقوط می‌کند. من عصبانی نیستم، زیرا خوب کار می کند.

فکر نمی‌کنم تابه‌حال چنین عرشه‌ای ندیده باشم به پایان می رسد با این ماموریت به هر حال، اینجا کار بسیار خوبی انجام می دهد و روایت را با یک جمله قوی به هم می زند: «هی، به همین دلیل ما اینجا هستیم».

خیلی باحاله و کارش خوبه

چرا فقط از eBay استفاده نمی کنید؟

وقتی برای اولین بار در مورد این شرکت شنیدم، در تعجب بودم که چرا اصلاً بازاری برای این چیزها وجود دارد. واضح است که من بچه ندارم، چون باید این یکی را می‌دیدم. GoodBuy Gear با ذوق و سلیقه بدون اشاره به رقبای خود به این سوال پاسخ می دهد:

[Slide 6] چرا فقط از eBay استفاده نمی کنید؟ خوب، معلوم است که دلیل خوبی وجود دارد. اعتبار تصویر: GoodBuy Gear

گفتن این بخش از داستان با توصیفات مشتری انه است – “چرا” پیام را به شما منتقل می کند.

مدل کسب‌وکار GoodBuy Gear با همتایان خود متفاوت است: کیفیت محصولات را بررسی می‌کند و از تمیز و با کیفیت بودن آنها اطمینان می‌دهد. والدین پرمشغله وقت ندارند با مراجعه به اداره پست و رسیدگی به امور برگشتی سروکار داشته باشند، بنابراین این خدمات بسیاری از دردسرها را از بین می برد. گفتن این بخش از داستان از طریق توصیفات مشتری هوشمندانه است. در حالی که من از این دیوار متنی سفید روی آبی روشن متنفرم، اما “چرا” پیام را می رساند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل ممکن است قیمت آیفون 15 پرو امسال را افزایش دهد

این عرشه چندان به «چگونه» نمی‌رود، که فکر می‌کنم برای جذب کامل افراد مفید بود، اما صفحه «چگونه کار می‌کند» این شرکت توضیح بسیار مناسبی دارد:

صفحه «نحوه کار» GoodBuy Gear در وب‌سایت خود، چیزها را بهتر از عرشه، tbh توضیح می‌دهد. اعتبار تصویر: GoodBuy Gear

بالا و سمت راست

من معمولاً اسلایدهای ویرایش شده را وارد نمی‌کنم، اما داستان‌سرایی، داستان سرایی است، و GoodBuy Gear در توضیح اینکه چرا خوب عمل می‌کند، کار بسیار خوبی انجام می‌دهد:

[Slide 12] حتی بدون برچسب محور، این اسلاید جهنمی است. اعتبار تصویر: GoodBuy Gear

این شرکت در اینجا تصویری زیبا ترسیم می‌کند: این شرکت طی پنج سال به سمت درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری حرکت می‌کند و مسیرهای رشد واضحی دارد، بازاری سالم و پویا و رشد تصاعدی درآمد دارد.

اگرچه نشان دادن ارقام 2023 کمی عجیب است. این شرکت این دور تمدید را در ماه مه افزایش داد، به این معنی که حداکثر برای 40 درصد از سال اطلاعات داشت. فقط تمرین خوبی است که اعداد پیش بینی شده را با رنگی متفاوت از ارقام واقعی نشان دهید تا تفاوت را برجسته کنید.

با این حال، اگر این شرکت بتواند پیش‌بینی‌های خود را انجام دهد، به دنبال چیزی است و سرمایه‌گذاران با مبلغ 5 میلیون دلار موافقت کردند.

در ادامه این بررسی، به سه چیز که GoodBuy Gear می‌توانست بهبود ببخشد یا به‌طور متفاوتی انجام دهد، همراه با عرشه کامل آن می‌پردازیم.

سه چیز قابل بهبود است

چیزی که من را در مورد این عرشه ناامید می کند، چیزی نیست که در آنجا وجود دارد – بیشتر آن بسیار خوب است. این همه چیزهایی است که کنار گذاشته شده است. برخی از حذفیات مستقیماً مشکوک هستند و اگر سرمایه گذار هستید زنگ خطرهای بسیار مهمی را به صدا در می آورند.

مشکل اینجاست: این شرکت یک سری A را در سال 2020 جمع آوری کرد و سه سال بعد بازگشته تا تقریباً همان مقدار پول را دوباره جمع آوری کند. به عنوان یک سرمایه گذار، اولین سوالی که از دهان من خارج می شود این خواهد بود، “خب، چه اتفاقی افتاد؟” به دنبال آن، “این بار چگونه متفاوت خواهد بود؟” و “مرا متقاعد کنید که شما بنیانگذارانی هستید که می توانم به آنها اعتماد کنم.”

خوب، من آن را بیان نمی کنم کاملا این بی ادبانه است، اما بهتر است باور کنید که سرمایه گذاران کنجکاو خواهند بود.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WwNuNh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *