الزامات رایانه های شخصی Ratchet & Clank: Rift Apart اعلام شده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

این الزامات مشخص شده است. پس از اعلام یک پورت رایانه شخصی در اوایل سال جاری، مشخص شد که الزامات برای تجربه وضوح بالاتر نسبتاً سخت است. حتی اگر برای بازی در رایانه شخصی نیازی به SSD ندارید، ممکن است لازم باشد قبل از ورود به بازی در 26 جولای بررسی کنید که چگونه این کار بر عملکرد بازی تأثیر می گذارد.

حداقل نیازهای رایانه شخصی، بازی را با سرعت 30 فریم در ثانیه با وضوح 720p اجرا می کند، در حالی که می توانید با برآورده کردن شرایط توصیه شده با NVIDIA GeForce RTX 2060 و SSD، صفحه نمایش را به 1080p افزایش دهید. علیرغم عدم نیاز به SSD برای اجرای بازی، توصیه می شود که حتی اگر حداقل نیازها را اجرا می کنید، فقط برای تقویت عملکرد خود، یک SSD داشته باشید.

(اعتبار تصویر: Insomniac Games)

اگر علاقه مند به کسب رتبه های برتر هستید، ما سیستم مورد نیاز کامل برای تنظیمات Ultimate Ray Tracing را در زیر فهرست کرده ایم:

  • سیستم عامل: 10 64 بیتی (نسخه 1909 یا جدیدتر)
  • پردازنده: Intel Core i7-12700K یا AMD Ryzen 9 5900X
  • حافظه: 32 گیگابایت
  • گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 4080 یا AMD Radcon RX 7900 XTX
  • ذخیره سازی: SSD با 75 گیگابایت فضای در دسترس
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تنسور در حال صعود به بالای قطب توتم بازار Solana NFT است

با این حال، اگر رایانه شما برای همگام شدن با الزامات Ultimate Ray Tracing مشکل دارد، حداقل نیازهای رایانه شخصی خواندن را بسیار آسان تر می کند.

  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیتی (نسخه 1909 یا جدیدتر)
  • پردازنده: Intel Core i3-8100 یا AMD Ryzen 3 3100
  • حافظه: 8 گیگابایت
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon RX 470
  • ذخیره سازی: فضای هارد 75 گیگابایت

در یک توسعه جالب دیگر در مورد نیازهای رایانه شخصی بازی، به نظر می رسد اولین بازی رایانه شخصی است که از استاندارد DirectStorage 1.2 استفاده می کند، همانطور که توسط برنامه نویس ارشد، Richard van der Laan در یک پست حذف شده در اعلام شده است.

اگر واقعاً این فناوری را پیاده‌سازی کند، DirectStorage 1.2 زمان بارگذاری سریع بازی را – حتی زمانی که از HDD‌هایی مانند حداقل مشخصاتی که در بالا پیشنهاد می‌شود مناسب است – مانند نسخه PS5 به بازی می‌دهد. این با آنچه قبلاً در مورد عدم تأثیر SSD PS5 بر عملکرد بازی گفته شد در تضاد است – ظاهراً ساخت بازی بدون SSD PS5 در ابتدا “غیر ممکن” بود. به هر حال، اکنون به نظر می رسد که حتی کسانی که با دکلی نزدیک به حداقل نیازهای رایانه شخصی کار می کنند، به دلیل مزایای DirectStorage 2.1، از هر راه حل ذخیره سازی که استفاده می کنید، زمان بارگذاری رعد و برق را تجربه خواهند کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  41+ بهترین ایده هدیه سایبر دوشنبه: AirPods، Keurig، روبات‌های جاروبرقی، سرخ کن‌های هوا و موارد دیگر

بهترین بازی های PS5، پورت رایانه شخصی ممکن است یکی از مورد انتظارترین پورت های شما باشد بازی های آینده – و بسته به نحوه پورت کردن، می تواند یکی از افراد باشد بهترین بازی های کامپیوتر از سال.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PLWdwg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *