تنسور در حال صعود به بالای قطب توتم بازار Solana NFT است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تنسور در حال صعود به بالای قطب توتم بازار Solana NFT است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

تنها دو ماه پیش، پلتفرم معاملاتی NFT Tensor 3 میلیون دلار در یک دور اولیه جمع آوری کرد. به سرعت به امروز، و نزدیک است موقعیت خود را به عنوان بزرگترین بازار NFT مبتنی بر Solana بر اساس سهم بازار ابد.

ریچارد وو، یکی از بنیانگذاران تنسور، در مورد دور اولیه، که TechCrunch به طور انحصاری در ماه مارس پوشش داد، گفت: «تحرک زیادی از این اعلامیه حاصل شد. وقتی نوبت به یک بازار می‌رسد، نقدینگی کلید جذب کاربران است و تأثیر گلوله برفی روی خود داشت.»

طبق داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط Tiexo، Tensor هفته گذشته به 45 درصد از سهم بازار NFT سولانا رسید و از سهم 44 درصدی Magic Eden بازار NFT متمرکز سولانا در یک دوره هفت روزه پیشی گرفت. در حالی که تفاوت 1٪ ممکن است اسمی به نظر برسد، این یک جهش بزرگ برای یک پلتفرم نسبتاً جدید در برابر غول بزرگی است که تقریباً 1000 برابر کاربران دارد.

تنسور در ژوئن 2022 یک نسخه بتا خصوصی راه اندازی کرد و ماه بعد در معرض دید عموم قرار گرفت. ایلجا مویسجوس، یکی از بنیانگذاران، گفت که در ماه مارس، بیش از 30000 کاربر فعال ماهانه داشت و تا آوریل، MAU آن حدود 317 درصد افزایش یافت و به بیش از 125،000 رسید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با رسیدن اپل به 3 تریلیون دلار، زمان آن فرا رسیده است که باشگاه فناوری بزرگ را تکان دهد

در مقایسه با Magic Eden که 22 میلیون بازدید کننده ماهانه منحصر به فرد دارد، سهم آن از بازار قابل توجه است.

Magic Eden از آن زمان در هفت روز گذشته با 44.2 درصد سهم، به ازای هر داده Tiexo، جایگاه اول را برای حجم NFT مبتنی بر Solana به دست آورده است و Tensor با 40.5 درصد فاصله زیادی ندارد. وو گفت، اما سهم بازار “اولویت اصلی” تنسور نیست. برای ما، سهم بازار نشان‌دهنده چیزی است که می‌سازیم، اما در پایان، هدف ما رشد 10 برابری سولانا است.

مویزیفس گفت: «من فکر می‌کنم بسیاری از مردم در دوست دارند چیزها را دراماتیزه کنند. «آنها می خواهند نبرد بازارها را ببینند. رقابت سالمی بین ما وجود دارد [and Magic Eden]، اما نکته ای که ما می خواهیم به خانه برسیم این است که ما اینجا نیستیم تا 80٪ از بازاری که وجود ندارد را ببریم. ما می‌خواهیم ما برنده شویم، سولانا برنده شود، و اگر سولانا به‌عنوان یک زنجیره خوب عمل کند، تجارت بزرگ‌تری خواهیم بود.»

بر اساس داده‌های CryptoSlam جمع‌آوری کننده NFT، سولانا سومین بلاک چین بزرگ برای NFT ها از نظر حجم فروش است، با بیش از 3.96 میلیارد دلار فروش در تمام دوران. داده ها نشان می دهد که در 30 روز گذشته، حجم فروش سولانا NFT حدود 24.4 درصد کاهش یافته و به 73.3 میلیون دلار رسیده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ممنوعیت هوش مصنوعی که «قدرت دولتی را زیر و رو می‌کند» ممکن است صنعت نوپای این کشور را سرد کند

وو گفت که به طور کلی، اکوسیستم سولانا حداقل در مقایسه با شش ماه پیش قوی تر می شود. او گفت که یکی از نمونه‌های بارز آن افراد و پروژه‌هایی مانند Mad Lads هستند و افزود که در یک مقطع، این مجموعه از نظر حجم بالاتر از برخی از مجموعه‌های تراشه آبی اتریوم بود. کاری که آنها با پرتاب خود به سولانا انجام دادند و نشان دادند باورنکردنی است.»

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AvWJrj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *