«بیگولاس دیکولاس» قدرتمندتر از جایزه پولیتزر است

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم «بیگولاس دیکولاس» قدرتمندتر از جایزه پولیتزر است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

رامی اسماعیل، مشاور ‌های ویدیویی، در یک جلسه صبحگاهی کمی خواب‌آلود بود، تا اینکه مشتری او چیز عجیبی گفت: «من واقعاً به دنبال راهی هستم که بازی‌ام را به لحظه Bigolas Dickolas تبدیل کنم.»

اسماعیل به TechCrunch گفت: «باید خیلی سریع از خواب بیدار می شدم تا مودبانه راهی برای توضیح دادن پیدا کنم و نمی دانستم منظور آنها چیست.

اوایل این هفته، حسابی از طرفداران سری انیمیشن “Trigun” قاطعانه توییت کرد که همه باید فوراً «این است چگونه جنگ زمان را از دست می‌دهی»، رمان عجیب و غریب و دیستوپیایی سفر در زمان که در سال 2019 منتشر شد، بخرند. این توییت 10 میلیون بازدید به دست آورد و افراد زیادی از این طرفدار انیمه – که نام نمایشی آن است – توصیه کردند. bigolas dickolas wolfwood” – که این رمان به رتبه سوم در فهرست کتاب های آمازون رسید. نه، آمازون علمی تخیلی، یا آمازون سفرهای عاشقانه در زمان عجیب و غریب نیست. این کتاب شماره 3 در میان تمام کتاب‌های آمازون است، زیرا یکی از طرفداران انیمیشن به نام «bigolas dickolas» است. طبق نمودارهای آمازون، این کتاب فروش بهتری نسبت به «اوه مکان‌هایی که می‌روید» دکتر سوس و برنده اخیر جایزه پولیتزر، باربارا کینگ سولور، «دمون مسی» را دارد.

امل المهتر و مکس گلادستون، نویسندگان مشترک کتاب، وقتی بعدازظهر چهارشنبه تلفنی صحبت کردیم، کاملاً گیج به نظر می رسیدند. رمان آنها قبلاً در بین طرفداران علمی-تخیلی نسبتاً موفق بود و در زمان انتشار جوایز مورد علاقه هوگو و سحابی را به دست آورد. به قول المهتر، «این کتاب به آرزوی کتابی میانی دست یافت». اکنون، تقریباً چهار سال بعد، بسیار غیرعادی است که یک کتاب به این شکل دومین باد فروش داشته باشد.

“من واقعاً بخش بزرگی از چرایی را فکر می کنم [the tweet] به روشی که انجام شد این بود که هیچ پیوندی وجود نداشت.» المهتر گفت. این فقط روی جلد کتاب است، و توییت بعدی که درگیر آن نوع خشونت است، مثل اینکه «گلوی تو را گرفته، باید این کار را انجام دهی».

در میان طرفداران موجود، «جنگ زمان» به دلیل اینکه بیشتر شبیه یک شعر بلند و رسایی است تا یک قطعه داستانی محبوب است – اما المهتر و گلدستون توییت بیگولاس دیکولاس ولفوود را در نوع خود بسیار زیبا دانستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع خاکستری وای فای در اندروید

گلادستون به TechCrunch گفت: «این یک توییت زیبا نوشته شده است. “این موج بزرگی از لفاظی های است… نحوه ساخت آن، استفاده از موارد، استفاده از خشونت استن…”

“آره!” المهتر مداخله کرد. “شعری در آن وجود دارد!”

BookTok – انجمنی در که در مورد کتاب صحبت می کند – صنعت انتشارات را متحول کرده است. مادلین میلر که فیلم «جنگ زمان» را تار می‌کرد، «آواز آشیل» را در سال 2012 با تیراژ اولیه 20000 نسخه منتشر کرد. این کتاب که بازگویی عجیب داستانی از «ایلیاد» است، در سال 2021 در بوک‌توک به‌طور مجازی منتشر شد و اکنون بیش از 2 میلیون نسخه فروخته است. نویسندگانی مانند امیلی هنری، کالین هوور و تیلور جنکینز رید موفقیت مشابهی را تجربه کرده‌اند و از استانداردهای انتشار کتاب سرپیچی کرده‌اند.

اما توییتر معمولا مکان مفیدی برای فروش کتاب نیست.

کلسی ویکمن، گزارشگر فرهنگ اینترنتی که سالانه حدود 400 کتاب می خواند، گفت: «وقتی فکر می کنید کتابی در فضای مجازی منتشر می شود، معمولاً در TikTok منتشر می شود و به این دلیل است که همه در مورد آن صحبت می کنند. برای اینکه این کتاب فوراً به خاطر یک توییت منفجر شود… فکر نمی‌کنم قبلاً چنین چیزی را ندیده باشم، مخصوصاً از زمان BookTok.»

مشکل بوک تاک این است که با پیشرفت شغلی نویسندگان، مشاغل «کتاب‌فروشان» نیز که با تولید محتوا در مورد کتاب امرار معاش می‌کنند، پیش می‌رود. کل اقتصاد اینفلوئنسر بر این باور استوار است که مردم زمانی که توصیه‌ای از یک دوست (یا یک فرد باحالی که آنلاین دنبال می‌کنند) به احتمال زیاد چیزهایی می‌خرند – اما زمانی که برند پولی با ناشران و افزایش مداوم تولید محتوا سروکار دارد. لذت افسار گسیخته خواندن را تحت الشعاع قرار دهید، ممکن است طرفداران این توصیه ها را به عنوان انجیل نبینند.

وارد شوید: bigolas dickolas wolfwood، یک اکانت انیمه ای که فقط برای یک لحظه توییت کردن در مورد “Trigun” را متوقف کرد. فرمان خطاب به پیروانشان، «*شخصاً گلوی شما را می گیرد* این کار را خواهید کرد. برای من. شما به پیشخوان در barnes and noble خواهید رفت. شما این را خواهید خرید من پاداش زیادی دریافت خواهم کرد.» در توییتر آنقدر لحظه بدیع بود که حتی حساب بازاریابی شرکتی سایمون و شوستر با این توییت درگیر شده‌ایم، که کل وضعیت را حتی لذت‌بخش‌تر می‌کند، زیرا اکنون می‌دانیم که مدیران بازاریابی در مؤسسات انتشاراتی درباره «bigolas dickolas» صحبت می‌کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین قاب پایه برای Samsung Galaxy S23 Ultra

ویکمن به TechCrunch گفت: «مردم زیادی وجود دارند که سعی می‌کنند تأثیرگذار باشند و کارشان توصیه کتاب است. “اما فقط دیدن اشتیاق واقعی از یک فرد تصادفی در مورد چیزی باعث می شود که برای من سرمایه گذاری بهتری به نظر برسد. دریافت توصیه از یک شخص واقعی احساس طراوت می کند.”

مانند صفحه TikTok For You، فهرست پرفروش‌های آمازون به روش‌های مرموز کار می‌کند. برخی از کارشناسان انتشارات می گویند که الگوریتم لیست به جای تعداد کل، سرعت فروش را در اولویت قرار می دهد – اما مهم نیست که چگونه آن را برش می دهید، bigolas dickolas wolfwood این هفته بیشتر از برنده شدن پولیتزر برای “Demon Copperhead” برای “Time War” کار می کند. “، که در رتبه ششم لیست قرار دارد.

متأسفانه، به دلیل نحوه کار انتشار، گلدستون و المهتر به TechCrunch گفتند که احتمالاً تا سال آینده میزان تأثیر این امر بر فروش خود را نمی دانند. در حال حاضر، آنها در شکوه همه چیز غوطه ور هستند: مردم بیشتری نسبت به قبل کتابشان را می خوانند، زیرا برخی از طرفداران انیمه با یک شوخی احمقانه به عنوان نام نمایشی توییتر خود، کتابشان را می خوانند.

المهتر گفت: «به همان اندازه که بخشی از خنده دار بودن روایت است که این یک حساب طرفداران انیمه است، در واقع انیمه های زیادی در قلب کتاب وجود دارد. او و گلادستون پس از تبادل انیمه مورد علاقه خود مانند «دختر انقلابی یوتنا»، «ماه ملوان» و بله، حتی «تریگون» شروع به نوشتن «جنگ زمان» کردند.

جدا از حق امتیازهای آینده، بخش مورد علاقه گلدستون از حماسه bigolas dickolas این است که، به عنوان “شخصیت اصلی” فعلی در توییتر، این طرفدار انیمه تصادفی سعی نمی کند ساندکلاد خود را رها کند یا لامپ های کهکشانی را بفروشد.

گلادستون گفت: «چیزی که آن‌ها عکس‌هایشان را از کل این تجربه پوچ می‌گیرند، توییت کردن کمیک‌های Dark Horse است تا از آنها بخواهند نسخه اصلی Trigun را دوباره چاپ کنند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LqVOzS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *