هیوندای موتور 2.45 میلیارد دلار در هند تا سال 2032 برای تقویت اکوسیستم خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری می کند.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم هیوندای موتور 2.45 میلیارد دلار در هند تا سال 2032 برای تقویت اکوسیستم خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری می کند.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

هیوندای موتور اعلام کرده است که قصد دارد در ده سال آینده 2.45 میلیارد دلار (200 میلیارد روپیه هند) در ایالت تامیل نادو در جنوب هند سرمایه گذاری کند تا برنامه های خود را برای خودروهای الکتریکی در این کشور تقویت کند.

روز پنجشنبه، شرکت کره جنوبی توافق نامه ای (یادداشت تفاهم) با دولت ایالت تامیل نادو امضا کرد که در آن جزئیات سرمایه گذاری خود را توضیح می داد. این منجر به افزایش ظرفیت تولید در تاسیسات این شرکت در Sriperumbudur – کریدور خودروی چنای خواهد شد.

هیوندای موتور هند، زیرمجموعه هند این شرکت، همچنین بسته‌های باتری EV را مونتاژ کرده و 100 ایستگاه شارژ برای خودروهای برقی نصب خواهد کرد. این ایستگاه های شارژ ترکیبی از دو ایستگاه فوق سریع و تکی با شارژ سریع تر خواهند بود و طی پنج سال آینده در سراسر ایالت نصب خواهند شد.

“سرمایه گذاری بلندمدت به افزایش توانایی تولید ما کمک می کند و همچنین حجم تولید را در کارخانه ما در Sriperumbudur افزایش می دهد و ما را قادر می سازد بهترین برق و ICE را بسازیم. [Internal Combustion Engine] آنسو کیم، مدیر عامل هیوندای موتور هند در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: وسایل نقلیه در تامیل نادو برای بقیه جهان.

این خودروساز در حال حاضر ظرفیت تولید 775000 دستگاه خودرو در سال در کارخانه چنای خود را دارد که قصد دارد تعداد آن را به 850000 دستگاه افزایش دهد. با این حال، جدول زمانی دقیق برای گسترش هنوز فاش نشده است.

TRB Raja وزیر صنایع دولت ایالتی در این کنفرانس گفت که تقریباً 6 درصد از تمام خودروهای الکتریکی تولید شده در هند در تامیل نادو فروخته می شود. وی افزود: 35 درصد صنعت خودروسازی کشور در ایالت جنوبی مستقر است.

چنای تامیل نادو که دیترویت هند نیز نامیده می شود، مرکز شرکت های خودروسازی است. این شامل تاسیسات تولید سازندگان مختلف چهار چرخ و دو چرخ از جمله رنو نیسان، میتسوبیشی موتورز، یاماها و رویال انفیلد – در میان دیگران است. این شهر همچنین دارای نمایشگاه هایی برای شرکت های خودروهای لوکس از جمله BMW و مرسدس بنز است.

اعلام سرمایه گذاری هیوندای تنها یک روز پس از آن صورت می گیرد که ام جی موتور چین برنامه های خود را برای کاهش سهام فعلی چین با فروش سهام و سرمایه گذاری بیش از 611 میلیون دلار برای راه اندازی دومین کارخانه در هند، سومین بازار بزرگ خودرو در جهان، اعلام کرد. ام جی موتور همچنین اخیراً خودروی برقی مقرون به صرفه خود را با نام MG Comet در کشور معرفی کرده است تا مسافران جوان را جذب کند.

در حال حاضر، هند یک بازار در حال ظهور خودروهای برقی است که تعداد کمی از شرکت ها خودروهای الکتریکی خود را ارائه می دهند. خودروهای برقی این کشور در مجموع تنها 1 درصد از کل فروش چهار چرخ آن را تشکیل می دهند. با این حال، دولت هند با تشویق شرکت‌های خودروسازی و یارانه دادن به مصرف‌کنندگان، به دنبال گسترش پذیرش خودروهای الکتریکی است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/InRLrG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *