چگونه فقط موضوعات افرادی را که دنبال می کنید ببینید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

موضوعات است را برنامه رسانه های اجتماعی در حال حاضر، جایگزینی برای آنچه به نظر می رسد کشتی در حال غرق شدن در است. اپلیکیشن متعلق به متا با ارائه بسیاری از عملکردهای مشابه، با بیش از 70 میلیون کاربر در کمتر از یک هفته، رشد چشمگیری داشته است.

با این حال، تفاوت‌های بزرگی بین و Twitter وجود دارد، نه تنها از نظر عملکرد، بلکه ویژگی‌ها، یکی از بزرگ‌ترین موارد حذف شده، جدول زمانی «دنبال کردن» برای مشاهده محتوا از آنهایی است که دنبال می‌کنید، نه یک فید مبتنی بر الگوریتم که موضوعات افرادی را که نمی‌شناسید نمایش می‌دهد.

مسئله این است که در زمان نگارش، هیچ راه رسمی برای تغییر تنظیمات برگزیده جدول زمانی شما وجود ندارد. مهندسان Threads روی این پلتفرم تایید کرده‌اند که این پلتفرم ادامه خواهد داشت، اما در حال حاضر در دسترس نیست.

با این حال، یک راه حل عجیب وجود دارد که شما را به فید «دنبال کردن» در Threads نزدیک می کند. این نباید کار کند، اما به دلایلی، این کار را می کند.

راه حل موقت شامل تغییر تنظیمات اعلان شما است. در حالی که این معمولاً هیچ تأثیری بر عملکرد درون برنامه ای ندارد، به نظر می رسد هم اعلان ها و هم محتوای جدول زمانی Threads شما را تغییر می دهد.

زمانی که سایت متعلق به متا به‌درستی جدول زمانی «دنبال» را پیاده‌سازی کند، این احتمالاً در آینده تغییر خواهد کرد، یا ممکن است به سادگی تصمیم بگیرد که این راه‌حل را غیرفعال کند، اما فعلا کار می‌کند.

آنچه شما نیاز دارید:

  • برنامه Threads در گوشی هوشمند آیفون یا اندروید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از ویرایش ژنراتور در سری گلکسی اس 24 سامسونگ

نسخه کوتاه

  1. برنامه Threads را باز کنید.
  2. روی نماد نمایه ضربه بزنید.
  3. روی نماد منو در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  4. روی Notifications ضربه بزنید.
  5. روی Threads and replies ضربه بزنید.
  6. “از افرادی که دنبال می کنید” را در دسته اولین موضوعات انتخاب کنید.
  1. گام
    1

    برنامه Threads را باز کنید

    اولین قدم این است که برنامه Threads را در آیفون یا دستگاه اندرویدی خود باز کنید. اگر در این آموزش مشاهده کرده اید، احتمالاً قبلاً وارد شده اید و از برنامه استفاده می کنید، اما در هر صورت، مطمئن شوید که شما نیز وارد سیستم شده اید. برنامه Threads در رابط کاربری اندروید

  2. گام
    2

    روی نماد نمایه ضربه بزنید

    هنگامی که در برنامه Threads قرار گرفتید، مرحله بعدی رفتن به صفحه نمایه خود است – می توانید این کار را با ضربه زدن روی نماد انسان در سمت راست پایین صفحه انجام دهید.رابط موضوعات

  3. گام
    3

    از نمایه خود، باید به منوی تنظیمات برنامه دسترسی داشته باشید. برخلاف بسیاری از گزینه‌های جایگزین که از چرخ دنده مکانیکی برای نمایش منوی تنظیمات استفاده می‌کنند، Threads در عوض از یک نماد دو خطی عجیب و غریب در گوشه سمت راست بالا در کنار نماد استفاده می‌کند. روی آن ضربه بزنید. نماد منوی تنظیمات موضوعات

  4. گام
    4

    روی Notifications ضربه بزنید

    از منوی تنظیمات Threads، روی Notifications ضربه بزنید.منوی تنظیمات Threads

  5. گام
    5

    روی Threads and replies ضربه بزنید

    از زیر منوی Notifications، روی Threads and Replies ضربه بزنید.منوی اعلان ها در برنامه Threads

  6. گام
    6

    “از افرادی که دنبال می کنید” را در دسته اولین موضوعات انتخاب کنید

    به پایین منو بروید و «از افرادی که دنبال می‌کنید» را در زیر شاخه First Threads انتخاب کنید.

    اگرچه این در درجه اول برای متوقف کردن اعلان‌ها در مورد موضوعات تصادفی است، همانطور که در بالا ذکر شد، همچنین تأثیر ضربه‌ای بر تغییر تنظیمات برگزیده جدول زمانی شما دارد – در حال حاضر، به هر حال.تنظیمات First Threads در برنامه Threads

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک ویدیو را در یوتیوب آپلود کنیم

عیب یابی

چرا خط زمانی من به عقب برگشته است؟

برخی از کاربران گزارش می دهند که هک فقط برای مدت محدودی کار می کند و قبل از اینکه به تنظیمات پیش فرض جدول زمانی بازگردد. اگر این اتفاق برای شما افتاد، کافی است مراحل بالا را مجدداً دنبال کنید تا عملکرد را بازگردانید.

چه زمانی Threads یک موضوع “دنبال” ارائه می دهد؟

در حالی که مهندسان متا در این پلتفرم تایید کرده‌اند که فید دنبال کردن ظاهر می‌شود – بالاخره این یکی از ویژگی‌های فیس‌بوک و اینستاگرام است – اما هیچ صحبتی در مورد زمان وقوع آن وجود ندارد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PlslbZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *