فاش شدن آیفون 15 جدید اما بزرگترین تغییر آن را تایید می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می رسد به طور فزاینده ای به نظر می رسد که اپل جزیره دینامیک را در کل محدوده آیفون 15 عرضه کند، زمانی که گوشی ها عرضه شوند (ما انتظار داریم آنها را در ماه سپتامبر ببینیم)، با آخرین شواهد در قالب افشای جدیدی از چین.

تصاویر به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط Ice Universe – که سابقه خوبی در فاش شدن آیفون‌ها دارد – در توییتر، نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد پنل‌های شیشه‌ای جلو و محافظ صفحه‌نمایش برای آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس باشد. موقعیت برش های مورد بحث در جلو با طراحی و ​​پرو مکس مطابقت دارد که هر دو قبلاً جزیره دینامیک دارند.

چندین شایعه قبلاً این را نشان داده است هر مدل آیفون 15 دارای جزیره پویا خواهد بود امسال، و با توجه به اینکه ویژگی‌های جدیدی که اپل در آیفون‌های پرو خود عرضه می‌کند، یک یا دو نسل بعد به مدل‌های غیرپرو کاهش می‌یابد، جای تعجب نیست.

برخی از ویژگی‌های Pro برای مدت طولانی‌تری در انحصار Pro باقی مانده‌اند – نمونه‌هایی از جمله LIDAR و تله‌فوتو که در آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس معرفی شدند و هنوز در آیفون‌های غیر پرو ظاهر نشده‌اند – اما برخی دیگر مانند فناوری صفحه نمایش OLED. (که به آیفون های معمولی با آیفون 12 آمد) فریب خورده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پنج روش پوشیدنی که مراقبت های بهداشتی را در سال 2023 متحول می کند

به این ترتیب، ما نسبتاً مطمئن هستیم که جزیره پویا در تمام مدل‌های آیفون امسال ظاهر می‌شود و این به نوبه خود می‌تواند برای توسعه «بریدگی دیجیتالی» اپل و تعداد افراد ثالثی که به دنبال ویژگی‌هایی هستند که به دنبال آن هستند، اهمیت داشته باشد. به ظاهر چسبیده است

یک تقویت بزرگ برای جزیره پویا

در حالی که جزیره دینامیک در سال گذشته بیشتر نظر منتقدان و طرفداران آیفون را تحت تأثیر قرار داد، در بررسی آیفون 14 پرو ما گفتیم: «جزیره دینامیک جدید را بزرگترین نوآوری می‌دانیم. این یک راه انه برای بازنشستگی بریدگی ماژول TrueDepth است که با iPhone X معرفی شد، در حالی که بیشتر فناوری‌هایی را حفظ می‌کند که Face ID، سلفی‌ها و عملیات AR در جلو را بسیار موثر کرده است. 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس.

در حالی که برخی از ویژگی‌ها، مانند تایمرها و برنامه‌هایی مانند Uber و Deliveroo، به خوبی از جزیره پویا استفاده می‌کنند، توسعه‌دهندگان در استفاده از آن به کندی عمل کرده‌اند، و این فقط یک ویژگی خوب است تا یک ویژگی ضروری – اما اگر تعداد بیشتری از کاربران آیفون به این ویژگی دسترسی داشته باشند، این ممکن است تغییر کند.

اگر اپل واقعاً جزیره پویا را به تمام صفحه‌های آیفون 15 بیاورد، احتمال ایجاد ویژگی‌های مهم و واقعی را برای توسعه‌دهندگان افزایش می‌دهد. و همچنین گفته می شود که اپل در حال ایجاد بهبودهایی در جزیره پویا است که نشان می دهد برای دراز مدت به آن متعهد است. این فوری نخواهد بود، اما یک یا دو سال دیگر، می‌توانیم شاهد تغییر گفتگو در مورد جزیره دینامیک باشیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خاموش کردن اعلان تایپ در اسنپ چت

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HkPBVK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *