سگا اولین کسب و کار بزرگی است که متوجه می شود بلاک چین آن چیزی نیست که باید باشد

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به نظر می رسد ناشر های ویدیویی سگا از قصد خود برای ساخت این بازی عقب نشینی می کند بلاک چین، که هنوز هیچ انسانی در قید حیات برای آن برنامه معتبری ارائه نکرده است، بخشی اصلی از استراتژی تجاری آن در آینده است، که یک داستان هشداردهنده به صاحبان مشاغل مشابه و مبشران فناوری ارائه می دهد که هنوز می خواهند حباب را دوباره به وجود بیاورند.

باید ما را ببخشید که وارد صنعت بازی‌های ویدیویی می‌شویم تا این داستان هشداردهنده را برای شما به نمایش بگذاریم، اما ما در اینجا در مورد استراتژی تجاری صحبت می‌کنیم، و هر دو می‌دانیم که تحلیلگر کوچک شده به اندازه میکروسکوپی درون شما در آستانه قرار دارد. از صندلی آن

این سفر در سال 2021 آغاز شد و نتایج سه ماهه دوم سگا برای آن سال نشان داد که به دنبال ایجاد «سوپر بازی‌های» (نه ما) و «سرمایه‌گذاری در زمینه‌های جدیدی مانند [non-fungible tokens, or NFTs for short]”.

در آوریل 2022، تهیه‌کننده ماسایوشی کیکوچی، با صحبت درباره این «سوپر بازی‌ها» ادعا کرد ابری و NFT «آینده بازی‌ها» هستند. اولی، از نظر ما، بعید است، و دومی، ما امیدوار بودیم، یک شوخی خنده دار.

علیرغم اینکه هاروکی ساتومی، رئیس و مدیر عامل آن، ادعا می‌کرد که اگر این استراتژی به عنوان پول‌آوری ساده تلقی شود، و هر چیزی که مربوط به بلاک چین باشد، این طرح‌ها لغو می‌شوند، علائم تجاری برای «Sega NFT» و «Sega NFT» ثبت شد. مجموعه کلاسیک. اینها، تا آنجا که می بینیم، هرگز محقق نشدند.

در جولای 2023، به نظر می رسد که اعتقاد ثابت سگا به بلاک چین به عنوان آینده پیچیده تر شده است. در بیانیه ای به بلومبرگ (داستان بدون پرداخت از طریق ثبت نامشوجی اوتسومی، یکی از مدیران ارشد شرکت، که زمانی از حامیان سرسخت این استراتژی بود، ادعا کرد که بالاترین امتیازات خود را مانند سونیک یا یاکوزاهای دلخراش را حفظ خواهد کرد (چیزی که من بسیار تصور می کنم یک تاجر سفید پوست در دهه شصت و یک بیمار است. کت و شلوار مناسبی که در زمان استراحت ناهار او بازی می کند) به خوبی از استراتژی دور است، کناره گیری می کند: “اگر بازی ها سرگرم کننده نباشند چه فایده ای دارد؟”

لجن زار در حال رسیدن به آنجاست، اما من فکر می‌کنم که می‌توانیم بیشتر از این کار کنیم. اگر «بازی‌های ویدیویی» یا اصلاً صنعت دیگری باشد، چه فایده‌ای دارد، اما ما سعی می‌کنیم به هر حال آن را با معرفی مفاهیم و مکانیک‌هایی که تعداد کمی از آن‌ها را می‌فهمند و حتی کمتر از آن‌ها می‌فهمند، برطرف کنیم. می‌دانم، آنها را در بازی‌هایشان می‌خواهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین لپ تاپ برای آموزش و کلاس های آنلاین

در زمینه بازی های ویدیویی، معمولاً زمانی که یک توسعه دهنده با چشم باز در مورد بلاک چین، NFT ها یا کیف پول های ارزهای دیجیتال، آنها در مورد یک بازی صحبت می کنند که در آن، با بازی کردن، نوعی پول انحصاری دیجیتال به دست می آورید. خوب، این پول واقعی است، اما واقعاً نه. سعی کنید زیاد به آن فکر نکنید. ممکن است شروع کنید به این که این به نظر شغلی است که قبلاً دارید.

اوتسومی همچنین ادعا کرد که می‌دانست «گیمرهای غربی» از این حرکت‌ها، یعنی «ابتکار Web3» انتقاد می‌کنند. بله، می دانید، این فقط کلمات است، چرا کمی آهنگ را تنظیم نکنید، شکار معامله تا یک دقیقه دیگر آغاز می شود.

مرحله 1: انکار

سگا ندارد بهترین سابقه برای تصمیم گیری های صحیح تجاریو بنابراین، احتمالاً استفاده از آنها به عنوان یک لحظه قابل آموزش در کلاس مطالعات تجاری GCSE امروز، کمی میوه کم آویزان است. آنچه آخرین حماسه سگا به ما می‌گوید (تماشا کنید – اد) این است که چرا نباید پنج دقیقه پس از شنیدن هر نوآوری ناخواسته‌ای در استراتژی کسب‌وکار خود بپرید. همچنین به ما می گوید که وقتی به ما می گویند تبشیر نوآوری ایده بدی است، این توصیه را بپذیریم، به منظور حفظ یک جریان درآمد بلند مدت.

در پی این موضوع، جالب خواهد بود که ببینیم آیا سایر شرکت های توسعه صنعت، مانند Square Enix ژاپن، و خجالت دست دوم پیتر مولینوکس، زیر نظر استودیوی خود 22cans، به پروژه های خود که برای استفاده از بلاک چین در نظر گرفته شده است، ادامه خواهند داد.

مولینوکس میراث، هم یک عبارت اسمی وحشتناک و هم نام پروژه بعدی او، با استفاده از این ایده «بازی برای کسب درآمد»، یک «سیم کارت بلاک چین» خواهد بود. Ars Technica گزارش شده استدر سال 2021، بازیکنان قبل از انتشار بازی، 54 میلیون دلار، دلار واقعی، واقعی، در زمین های خیالی سرمایه گذاری کرده بودند.

Legacy ثابت می‌کند که اگر نسخه‌ای از این استراتژی مرگ BLOCKCHAIN ​​را به استراتژی کسب‌وکار شما وارد کند، می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد، اگر شما را نویسنده‌ای با شکوه‌های گذشته در نظر بگیرید. Molyneux به درستی به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران و چهره عمومی استودیوهای Populous، Dungeon Keeper و Theme Hospital، Bullfrog Productions، علاوه بر توسعه‌دهنده اصلی Fable، Lionhead Studios تحسین می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه نوار جستجوی گوگل را به صفحه اصلی در اندروید و آیفون اضافه کنیم

با این حال، ما فرض می‌کنیم که شما در واقع ایده‌های خوبی را که ده‌ها سال پیش داشتید، دنبال نمی‌کنید، و با وجود داشتن محصولات در حالت‌های ناتمام برای بیش از ده سال، چنین اراده خوبی را در خود جمع نکرده‌اید (Godus Molyneux تا حد زیادی ساخته شده است. در همه پلتفرم‌ها به جز تلفن همراه رها شده است).

در حالی که Molyneux ممکن است بتواند (و احتمالاً) از آخرین قدرت صنعت خود برای فشرده کردن BLOCKCHAIN ​​برای آخرین قطره استفاده کند، شما احتمالاً در یک صنعت کاملاً متفاوت هستید که به جذابیت انبوه بازی های ویدیویی نزدیک نیست. برای شما، حباب ترکیده است، و حتی سگا، که Sonic the Hedgehog را خلق کرده است (که شما نیز انجام نداده اید، اگرچه یکی از همسازان او به تازگی موفق شده است. محکوم به تجارت داخلی، که ممکن است انجام داده باشید) دارند فکر می کنند دیگر نمی توانند از چاه بنوشند، چه انتخابی دارید؟

و حباب ترکیده است. Bored Ape Yacht Club NFTs را به خاطر دارید؟ (از پدربزرگ و مادربزرگتان بپرسید.) به یاد داشته باشید که چگونه [checks notes] پاریس هیلتون، اسنوپ داگ و گوئینت پالترو آنها را داشتند، و آنها چیز بزرگ بعدی بودند؟ ارزش آنها به عنوان دارای گزارش شده است 88 درصد سقوط کرددر این هفته پر سر و صدا در جولای 2023. چیزی در مورد ApeCoin وجود دارد که من، یک روزنامه نگار فناوری، به معنای واقعی کلمه هرگز درباره آن نشنیده ام.

ای حکایت اخطار دخمه – وای

در مجموع، از آنجایی که این موضوع اکنون واقعاً من را درگیر کرده است، باید یکی از آن نمودارهای منطقی وجود داشته باشد که عبارت «آیا این فناوری را می‌دانید» – > بله / خیر. و اگر بگویید “نه” می گوید “سرمایه گذاری نکنید”. و اگر بگویید «بله» می‌گوید «آیا این فناوری محبوب است»، و اگر بگویید «نه» می‌گوید «سرمایه‌گذاری نکنید». و اگر بگویید «بله»، «شاید» با حدود ده ستاره همراه می‌شود، البته با این فرض که خودتان تحقیق کنید.

بلاک چین سه سال پیش بود، یک مد ناشی از روان پریشی ناشی از تب کابین که توسط یک طاعون تحت اللفظی تحمیل شده بود. حرکت کن. همیشه راه جالب دیگری برای پول درآوردن وجود خواهد داشت، و ممکن است فقط با منطق و دلیل برای پشتیبان گیری از آن امتحان و آزمایش شود.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Fdx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *