جوایز انتخاب TechRadar برای سال 2023 بازگشت – امروز فناوری مورد علاقه خود را نامزد کنید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ما خوشحالیم که اعلام کنیم که جوایز انتخاب TechRadar 2023 برای یک سال دیگر بازمی‌گردد و آرای خوانندگان TechRadar را با نظرات داوران ما ترکیب می‌کند تا بهترین محصولات و خدمات فناوری سال را تاج گذاری کنیم.

جوایز انتخاب TechRadar 2023 به تازگی شروع شده است، اما اکنون زمان آن است که به افراد مورد علاقه خود شروع کنید. ما امروز نامزدهای عمومی را برای هر کسی باز می کنیم تا محصولاتی را که باید در فهرست های کوتاه ما باشند پیشنهاد دهند.

شاید فقط چیزی باشد که دوست دارید، یا شاید آن را به صورت حرفه ای نمایندگی می کنید – اما در هر صورت، می توانید با وارد کردن آن در سایت نامزدهای امروز ما مطمئن شوید که در رادار ما قرار دارد. مرحله نامزدی تا 18 آگوست 2023 باز خواهد بود.

مثل همیشه، دسته‌بندی‌های جوایز انتخاب TechRadar شامل همه چیز می‌شود، از هواپیماهای بدون سرنشین گرفته تا ، تلفن‌ها تا سرخ‌کن‌ها، ساعت‌های در حال اجرا تا ‌های اکشن و موارد دیگر.

لیست کامل دسته‌ها را می‌توانید در اینجا ببینید، و اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها نه تنها توسط کارشناسان ما، بلکه با رای خوانندگان تصمیم‌گیری می‌شوند. ما فهرست کوتاهی از برندگان بالقوه ایجاد خواهیم کرد و عموم مردم این شانس را خواهند داشت که به برگزیدگان خود رأی دهند. اینها جوایزی هستند که می توانند منعکس کنند که کاربران این محصولات واقعاً در مورد آنها چه فکر می کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از Perspective Warp در فتوشاپ

برای واجد شرایط بودن برای جوایز انتخاب TechRadar 2023، محصولات باید از 1 ژوئیه 2022 و قبل از 30 سپتامبر 2023 منتشر شده باشند – به استثنای برخی موارد، که می توانید در اینجا در توضیح فرآیند جوایز انتخاب TechRadar بیابید.

اگر می‌خواهید خلاصه‌ای از محصولاتی که سال گذشته از آنها تقدیر کردیم، فهرست برندگان جوایز انتخاب TechRadar 2022 را بررسی کنید. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم چه چیزی در سال 2023 نامزد می شود!

منتظر اطلاعیه های بیشتر در مورد زمان شروع رأی گیری و زمان اعلام برندگان خود باشید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Hqw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *