ربات های موجودی سیمبه 28 میلیون دلار بودجه کسب می کنند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ربات های موجودی سیمبه 28 میلیون دلار بودجه کسب می کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ربات های موجودی لحظه ای را سپری می کنند. دو روز پیش، شرکت سوئیسی Verity اعلام کرد 11 میلیون دلار افزایش درآمد. این به دنبال یک دور 20 میلیون دلاری از سوی استارتاپ موجودی پهپادهای بدون سرنشین B Garage بود که به نوبه خود، دو روز پس از اینکه Gather AI اعلام کرد که رقیبش Ware را خریداری کرده است، به دست آمد. در همان روز، دکسوری 19 میلیون دلار برای ربات اسکن قفسه پشتی خود اعلام کرد.

انجام موجودی بد است زیاد. جدای از برخورد با مشتری های گاه به گاه عصبانی، همیشه ترسناک ترین جنبه من در کار کنسرت های خرده فروشی بود. با توجه به اینکه چگونه به طور موثر به جمع‌آوری و مدیریت داده‌ها در مقیاس می‌انجامد، یک کاندیدای اصلی برای اتوماسیون است.

Simbe Robotics این هفته اعلام کرد که بودجه جدیدی نیز دریافت کرده است. سری B 28 میلیون دلاری به رهبری اکلیپس به دنبال یک سری A 26 میلیون دلاری در اواخر سال 2019 است و مجموع بودجه آن را به 54 میلیون دلار می رساند. این به دنبال اخبار ماه مارس مبنی بر اینکه باشگاه عمده فروشی BJ در حال پخش رباتیک Simbe's Tally در تمام مکان های خود است، منتشر شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش سریع برای تغییر فرمت تاریخ در برگه های گوگل

Simbe با شرکت های فوق الذکر در تمرکز بر عملیات جلوی فروشگاه متفاوت است. Tally طوری طراحی شده است که قفسه ها را زیر نظر داشته باشد، اقلام گمشده ای را که ممکن است تعویض یا دزدیده شده باشند، نظارت کند. این شغلی است که به طور سنتی شامل ساعت ها کار انسانی و تعطیلی فروشگاه ها (یا شیفت های شبانه) است. همچنین برای قفسه‌هایی است که معمولاً کمی پایین‌تر از آن چیزی است که در یک انبار با آن مواجه می‌شوید، و به خرده‌فروشان اجازه می‌دهد تا روابط عمومی خوبی را با اجازه دادن به روبات‌های مارک دار در راهروها با مشتریان بالا و پایین کنند.

از سوی دیگر، اجازه دادن به یک ربات در اطراف فروشگاه، وظایف را به صورت پویاتر انجام می دهد و می تواند مدت زمان خالی ماندن قفسه را محدود کند. این مسائل موجود، طبیعتاً تنها با وقایع چند سال اخیر تسریع یافته است. ابتدا برای مشاغل غیر ضروری تعطیل شد، سپس نگرانی های زنجیره تامین و کمبود نیروی کار. بدون شک خرده فروشان به طور فزاینده ای به خودکارسازی این نوع وظایف علاقه مند شده اند.

براد بوگولیا، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Simbe در بیانیه‌ای می‌گوید: «افزایش تجربه خرده‌فروشی برای همه – خرده‌فروشان، همکاران و مشتریانشان – از طریق و روباتیک، اساس مأموریت Simbe است، و این بودجه ما را قادر به اشتراک‌گذاری این چشم انداز و تجربه دوباره با شرکای خرده فروشی بیشتری در سراسر جهان ایجاد شده است.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از سنسور دما در پیکسل 8 پرو

سیمبه معیارهای زیر را از سال گذشته برجسته می کند:

  • خدمات 12 از 250 خرده فروش برتر جهانی در قاره آمریکا، اروپا و خاورمیانه، از جمله BJ's Wholesale، Schnucks Markets، SpartanNash، Wakefern، Carrefour و غیره
  • بیش از 12 میلیارد عکس قفسه پردازش شده است
  • بیش از 5 میلیارد محصول را برای در دسترس بودن در قفسه و دقت قیمت تجزیه و تحلیل کرد
  • تکمیل بیش از 1.7 میلیون ساعت عملیات ضبط داده کاملاً مستقل در کنار همکاران فروشگاه و مشتریان

بدون شک این استارتاپ عنصر انسانی را در آخرین نقطه برجسته نشان می دهد تا از نقدهایی که در مورد خودکارسازی افراد از کار بیکار می شوند جلو بیفتد.

مگر اینکه کسب هدف نهایی باشد، تنوع بخشیدن به لیست مشتریان همیشه ایده خوبی است. رقیب Bossa Nova Robotics زمانی که والمارت قرارداد خود را با این استارت آپ در اواخر سال 2020 پایان داد، بسیار زانو زده بود.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oMBYLG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *